Baltazar94 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg bare innser hva slags innnstilling du har, og at du tror at min hensikt er å få deg over på "min side" og at jeg vil at du skal tro det samme som meg. Slik du også sier selv. Aldeles ikke. Om du ikke du ikke diskuterer med meg for å få meg til å endre synspunkt, da kan du kun diskutere med meg fordi du er sta og mener du har rett og alle andre tar feil. Som jeg skrev ovenfor. Og med et slikt utgangspunkt ser jeg ingen vits i å diskutere mer. Fordi du er for speptisk i din anstrengelse for å unngå å bi overbevist og komme over på "min side" - fra 1:15 og et stykke utover, hør godt etter. Videoen presenterer argumentet ditt, og jeg syns de svarer på det bedre enn meg. Bytt ut "Proof of God" med "Proof of NWO". At USA leder an i dette arbeide for den nye verdensordenen, kommer av at den eliten som sitter på toppen og trekker i trådene for det meste befinner seg i USA, og kontrollerer USA. Hvordan vet du dette? Er det noen som har infiltrert NWO og lekker ut informasjon om dem? Jeg vet det, fordi jeg har satt meg inn dette. Jeg vet også hvem som står bak, og at de kontrollerer USA, men også langt på vei england og andre land i europa. Antakelig er også Jens Stoltenberg og ap dypt involvert i dette arbeidet. Kanskje også andre politikere og partier. Jeg vet at USA os presidenten i USA har en nøkkelrolle i dette, og at Obama er en nikkedukke for dem som virkelig har makten, slik også Bush og clinton var før ham. Jeg vet mye om deres planer, bla for folket i USA, og ellers i verden. Men du får vente og se hva som skjer, for om jeg begynner å fortelle hva som foregår så blir jeg bare forsøkt latterliggjort. Og alt jeg sier blir fremstilt som løgner og "ville fantasier" Jeg har vært gjennom det før, så jeg gidder ikke mer. Jeg ser det ikke som et poeng i seg selv å prøve å overbevise deg om at jeg har rett. Så du får vente og se hva som skjer, det er antakelig ikke lenge til at noe begynner å skje nå. Jeg vet at det antakelig er for sent å stoppe det nå uansett. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg bare innser hva slags innnstilling du har, og at du tror at min hensikt er å få deg over på "min side" og at jeg vil at du skal tro det samme som meg. Slik du også sier selv. Aldeles ikke. Om du ikke du ikke diskuterer med meg for å få meg til å endre synspunkt, da kan du kun diskutere med meg fordi du er sta og mener du har rett og alle andre tar feil. Som jeg skrev ovenfor. Og med et slikt utgangspunkt ser jeg ingen vits i å diskutere mer. Fordi du er for speptisk i din anstrengelse for å unngå å bi overbevist og komme over på "min side" - fra 1:15 og et stykke utover, hør godt etter. Videoen presenterer argumentet ditt, og jeg syns de svarer på det bedre enn meg. Bytt ut "Proof of God" med "Proof of NWO". At USA leder an i dette arbeide for den nye verdensordenen, kommer av at den eliten som sitter på toppen og trekker i trådene for det meste befinner seg i USA, og kontrollerer USA. Hvordan vet du dette? Er det noen som har infiltrert NWO og lekker ut informasjon om dem? Jeg vet det, fordi jeg har satt meg inn dette. Jeg vet også hvem som står bak, og at de kontrollerer USA, men også langt på vei england og andre land i europa. Antakelig er også Jens Stoltenberg og ap dypt involvert i dette arbeidet. Kanskje også andre politikere og partier. Jeg vet at USA os presidenten i USA har en nøkkelrolle i dette, og at Obama er en nikkedukke for dem som virkelig har makten, slik også Bush og clinton var før ham. Jeg vet mye om deres planer, bla for folket i USA, og ellers i verden. Men du får vente og se hva som skjer, for om jeg begynner å fortelle hva som foregår så blir jeg bare forsøkt latterliggjort. Og alt jeg sier blir fremstilt som løgner og "ville fantasier" Jeg har vært gjennom det før, så jeg gidder ikke mer. Jeg ser det ikke som et poeng i seg selv å prøve å overbevise deg om at jeg har rett. Så du får vente og se hva som skjer, det er antakelig ikke lenge til at noe begynner å skje nå. Jeg vet at det antakelig er for sent å stoppe det nå uansett. QFT Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg vet hvem julenisser jobber med. Jeg vet når den russiske mafian skal kuppe landet med rosa flyvende ponnier. Jeg vet at USA egentlig består av 74% lønnesirup, og at pengene deres er laget av oksetarmet kvernet i afrikal. Jeg vet det. Jeg vet at du har feil Jeg vet at du prater bullshit Jeg vet at du er adoptert. Kan ikke du komme med beviser, annet enn manipulerte videoer? Ser heller ikke problemet med en verdensregjering, da det må bli noen former for regler innenfor der og. Er nok ikke Obama som har godsnakka litt med Putin og noen kinesere og krever at de skal få styre verden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ikke glem at du vet du blir latterliggjort om du forsøker å bevise dette, så derfor lar du vær Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 wall of txt Men hvem er det som lekker all denne informasjonen ut til offentlig gjennomsyn? Har mannen i gata klart å infiltrere NWO? Hva om NWO er en konspirasjon laget av den egentlige konspirasjonen for å fjerne oppmerksomheten mot den egentlige konspirasjonen? Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 haha.. så du sier du ville likt en verdensregjering.. riiiight.. hvor mye får du betalt får å si dea'? noES! in before personangrep Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ett innlegg med et usaklig bilde er fjernet. Slikt tillater vi ikke, ok? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vil fremdeles ha svar på hva som egentlig skjer her. http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/New_World_Order Ser man det! Tekst på internet. Noen har skrevet det! Dette må da være sant! Er jeg jævlig så kopierer jeg teksten inn på min egen hjemmeside for å fjerne spor av uncyclipedia, slik at det ser enda mer lovende ut. .. Alle svar jeg får fra Baltazar (eller hva han het) går noe som dette: Du er ignorant, du vil ikke forstå. Jeg har insideinfo om NWO. Jens Stoltenberg er med, det kommer til å skje shit snart. <Link til ett intervju der Jens Stoltenberg svarer på alt mulig rart, sier noe som kan ha med NWO å gjøre, noen setter dette i feil vinkel og plutselig finnes det bevis på at Jens Stoltenberg er nazist og er med i NWO og skal utrydde alle med bart fra strømstad.> 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jada jada...har du tenkt på at ALT du leser kan være ren løgn? Du får holde deg borte fra nettet i noen år. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Wow, du klarte ikke å skjønne at det var hele poenget med å linke til uncylopedia? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jens Stoltenberg er med, det kommer til å skje shit snart. Bare slapp av. Du får nok vite hva som skjer snart, for nå er arbeidet mot den nye verdensordenen kommet så langt at nå gidder de ikke prøve å skjule det. http://www.telegraph.co.uk/finance/finance...orld-order.html Og ja, Jens og ap, og dermed hele regjeringen er med på dette. Det er bla. derfor de gjør sitt ved å ødelegge norsk økonomi, og skape så mange gjeldsofre som mulig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Virker veldig skummelt at de prøver å fikse verdensøkonomien. Ser enda ikke noen konkrete negative effekter på dette... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953707&hl= For en ''seriøs smart person''. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 og hvordan var det relatert til topic? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 De som ennå ikke vet hva new world order dreier seg om, kan kanskje lære litt av denne lille videoen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Problemet er at man må skille mellom en NWO, som i konspirasjonen til å "ta over verden" og NWO som i internasjonale normer, samarbeid og regimeordener som skal lede de suverene nasjonene. Problemet er bare at når konspirasjonsfreakene leser noe som går på sistnevnte, hopper de rett til førstetolkningen. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis en gruppe skal ta over makta på planeten, så må dem sentralisere makt. Det er dette globalisering handler om, og ikke bare grådige store firmaer. Men uansett hvor mye dem sentraliserer makt, så er dem avhengig av at massene gir dem den makten også. Så NWO må da selge massene noe. De må skape globale problemer som trenger globale løsninger. De tre hovedproblemene per i dag er; terrorisme, finanskrisa og global oppvarming. Terrorkrisa : Har gjort det slik at frontmenn og kvinner for eliten i regjeringer verden rundt har kunne komme med lover og regler som tar bort friheten til folk. Samt invadere land som ikke er enig med NWO planene. Finanskrisa : Gjør at eliten kan sentralisere mer i banksektoren og gi Verdensbanken og IMF større makt. De ønsker også ên global felles vallutta. Globaloppvarming : More taxes my darling. Skatt firmaer og folk til helvete i tanken om å redde miljøet! Al Gore tjener grass på dette! Vi skaper vårt eget fengsel dere. Synd bare at noen må se fengselsveggene fysisk før dem våkner opp! Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den ukritske innvandringen er også et ledd i denne operasjonen og det bør bekrefte at disse apekattene som ønsker en ny verdensorden ikke har gode hensikter. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Den ukritske innvandringen er også et ledd i denne operasjonen og det bør bekrefte at disse apekattene som ønsker en ny verdensorden ikke har gode hensikter. Grunnen til at dem har åpnet landegrensene mer for innvandring er for å ødelegge for nasjonal følelsen til folk. Jo mer man blander ulike kulterer, jo mer blir den i landet det gjelder vannet ut. Dette har eliten gjort for at folk skal lettere akseptere den kommende verdensregjeringen og resten av NWO systemet. Det er IKKE derfor FRP med Siv Jensen er mer imot innvandring! FRP er for sentralisering av makt. De støtter NWO sine organisasjoner som EU, NATO, verdensbanken osv. PS : Hvis noen skulle misforstå dette. Jeg er ikke imot innvandrere for at dem er av en annen rase. Jeg er bare imot at kulturen som Norge har hatt blir ødelagt. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Virker veldig skummelt at de prøver å fikse verdensøkonomien. Ser enda ikke noen konkrete negative effekter på dette... Det kan være veldig vanskelig å forklare begrepet ''NWO'' ved hjelp av en liten videosnutt på internett, fordi området som inkluderer ''NWO'' er så utrolig breeeeeeedt. Det har på mange måter også gått ''inflasjon'' i ordet/begrepet, og blitt en slags floskel blandt folk som IKKE forstår, eller ikke vil forstå. For å fortså er det ofte nødvendig å studere historie, økonomi, politikk osv. Mange rett og slett NEKTER plent og gjøre dette på egenhånd og henfaller til det de lærer på skolen, leser om i avisene og ser på TV. Fornektelsen er noe som har blitt innprogramert i folk fra de som styrer. Fornektelse er også en psykisk lidelse på linje med schizofreni og andre virkelighetsflyktige lidelser. Når jeg skal forklare ''NWO'' for folk, forsøker jeg å bruke ting som får folk til å kjenne seg igjen. Du har nevnt verdensøkonomien, og da gir jeg en link til en videosnutt med en kar som forklarer hva fascistøkonomi er for noe. Etter at du har sett den, hvis du gidder selvsagt, så spør jeg; Kjenner du deg igjen i den ''sosialistiske'' økonomien vi har i dag? http://video.google.com/videoplay?docid=-7968554912708796585 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå