Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Så hvor er videoene av at politiet lager bråk?

Når det er veldig mange mennesker som løper rundt så er det vanskelig å se hvem som er hvem. Det kan du være enig om ikkesant? De Youtube videoene her i tråden viser ikke at politiet lager bråk, men de viser undercover politi. Pricks du også må da kunne se at de tre fyrene ikke hørte til demonstrantene? Om de tre politimennene ikke var der for å starte bråk, så var dem der for å overvåke demonstrantene.

 

Noe jeg har lagt merke til for lenge siden her i tråden er at uansett hva vi "konspirasjonsteoretikere" legger frem, så bare Pricks, Cyberfrog eller andre mene det rake motsatte. Uansett liksom! Hvis jeg sa at en appelsin er orange, så er jeg sikker på at du Pricks må påstå at den er rød. Dette begynner å bli bare tåpelig. At du gidder Pricks! Her prøver vi å få informasjon ut, mens det eneste du prøver på er å sverte oss.

 

Baltazar94 : Du ser vel at det er bare de samme som kommenterer hele tida? Enten får vi bare ignorere dem eller ikke poste i tråden mer. Hva mener du?

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert finne "bevis" på at gud er ekte, da det finnes en del folk som tror det og vil gjøre alt for å overbevise andre.

 

Som sagt, en NWO hvor vi har global politikk har jeg ikke tvilt på en gang, ett NWO som styres av reptiljøder som skal microchippe 10% av befolkninga og knerte resten har jeg derimot vansker for å tro.

Lenke til kommentar
Noe jeg har lagt merke til for lenge siden her i tråden er at uansett hva vi "konspirasjonsteoretikere" legger frem, så bare Pricks, Cyberfrog eller andre mene det rake motsatte.

Dette er rett og slett ikke riktig. (;))

 

Igjen viser du din alternative virkelighetsforståelse, for ikke å si hang til vrangforestillinger.

 

Det ville vært rart om konspirasjonsteoretikerne ikke hadde rett om noe, så mye rart de gjerne tror på.

 

 

EDIT:

Hvis det er så irriterende at Pricks påpeker svakheter ved "dokumentasjonen" deres, så burde dette være et hint om å underbygge det dere kommer med bedre, istedet for at vi liksom skal tilbe (ihvertfall ikke våge å kritisere) dere på grunn av deres imponerende evne til å forveksle påstander og antakelser med fakta.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar
Baltazar94 : Du ser vel at det er bare de samme som kommenterer hele tida? Enten får vi bare ignorere dem eller ikke poste i tråden mer. Hva mener du?

 

Vi bør bare ignorere dem.

Personlig synes jeg det er litt komisk hvordan de vrir og vender på ting for å fosøke å få alt til å passe med egne fordommer, og ikke minst eget verdensbilde.

Og også hvor redde de er for å komme over evt. informasjon som kan vise at deres fordommer og verdensbilde ikke stemmer med virkeligheten.

 

Jeg har vært utsatt for slike mange ganger før, og jeg må bare konstatere at de har dårlig fantasi, for metodene de bruker er de samme gamle metodene som har vært brukt så lenge jeg kan huske.

 

Men det kommer en tid hvor det ikke lenger er mulig å flykte unna virkeligheten.

Lenke til kommentar

Vi bør bare ignorere dem.

Personlig synes jeg det er litt komisk hvordan de vrir og vender på ting for å fosøke å få alt til å passe med egne fordommer, og ikke minst eget verdensbilde.

Og også hvor redde de er for å komme over evt. informasjon som kan vise at deres fordommer og verdensbilde ikke stemmer med virkeligheten.

 

Jeg har vært utsatt for slike mange ganger før, og jeg må bare konstatere at de har dårlig fantasi, for metodene de bruker er de samme gamle metodene som har vært brukt så lenge jeg kan huske.

 

Men det kommer en tid hvor det ikke lenger er mulig å flykte unna virkeligheten.

Lenke til kommentar
Hvis det er så irriterende at Pricks påpeker svakheter ved "dokumentasjonen" deres,

 

 

Pricks oppdager ingen "svakheter" med dokumentasjonen, men han tror selv han gjør det.

For slike som han vil alltid finne "svakheter" ved den dokumentasjonen andre legger fram hvis han selv ikke er enig, og særlig hvis han ikke liker den personen som legger det frem, eller den personen som har laget websiden og/eller videoen.

 

Så poenget er at slike personer som Pricks vil aldri kunne godkjenne noe dokumentasjon som presenteres av andre enn ham selv, eller som stemmer med de fordommer og meninger han selv har.

Lenke til kommentar
Bevis på noe sånt, vil i mine øyne være 2-3 forskjellige seriøse kilder, eller 1 dønnseriøs en.

 

Riktig.

 

Og slik kommer vi ingen vei. For hva er det du oppfatter med "seriøs" jo, det som stemmer med dine fordommer., og det verdensbilde som du har fått fra den media som kontrolleres av nettopp de folkene som vil at vi skal tro det de ønsker vi skal tro.

 

Det er ikke bare du som er så hjernevasket, vi er eller har vært det alle sammen i mer eller mindre grad. Jeg har vært ganske hjernevasket selv også på enkelte områder.

Men noen av oss klarer å slite oss løs, og begynne å tenke selv. Mens andre klarer det ikke.

 

Tror du virkelig at det er noen som driver med å produserer slike videoer og websider som vi har lagt fram her bare for at de syns det er moro ??

Lenke til kommentar

Bare se på the Church of the Flying Spaghetti Monster, ja! Det finnes uten tvil folk som er villige til å legge ned ufattelig mye arbeid, tid og krefter for noe sånt.

 

Jeg mener selv jeg har rimelig god kontroll på om jeg er hjernevasket eller ikke. Det som jeg finner sannsynlig, utifra det jeg VET kan jeg tro på. Det som virker dumt utifra det jeg VET, lar jeg vær å tro på.

 

For all del, det kan jo være jeg tar helt feil. At det sitter en gjeng Reptiler og styrer verden i skyggene. Men utifra hva jeg har sett, så tror jeg ikke det.

 

Virker også som du mener vi er en gjeng som har blitt sendt til en slags leir hvor vi har blitt fortalt hvordan vi skal tenke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...