Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Det som driver oss "konspirasjonsteoretikere" er at vi ønsker en bedre verden der frihet og kjærlighet står i sentrum.

Så lenge man ikke kritiserer dere. Gjør man det er man hjernevaskede sauer som fortjener det som kommer.

 

kjærlig, fritt.

 

 

Men sant å si har du nok rett i at de færreste av oss ønsker å fordype oss konspirasjonsmateriale for å finne din spesielle form for frelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
- Albert Einstein

 

Folk tror ikke at det finnes en global konspirasjon fordi dem vil ikke innse at det er dem selv som har murt inn 99% av steinene som makt pyramiden til eliten er laget av. En elite kan ikke kontrollere verdenen uten at massene gir dem den makten.

 

Hvorfor skulle det egentlig være så spessielt at en elite forsøker å ta over verdenen? Historien gjentar seg. Menn med makt ønsker seg mer makt. Folk orker ikke sette seg inn i hvordan verdenen virkelig fungerer. Det er for vanskelig for dem. De vil heller sitte foran TV og se på Paradise Hotel og leve ut illusjonen de kaller et liv.

 

 

Tror ikke på konspirasjoner selv, men om det skulle skje en dag så vil det alltid være folk som vil kjempe mot dem (the resistance), om di vil fjerne 80-90% av jordas befolkning så har di ikke sjanse til å kunne overvåke hele jorda så folk vil nok kunne lage seg sikre områder å leve i

Lenke til kommentar
Det er alltid noen FÅ mennesker som ødelegger naturligvis,

 

Politiet hadde leid inn provokatører som bla veltet søppelkasser og kastet stein. Disse provokatørene hadde klart å få med seg noen dumme ungdommer som ikke engang visste hva de skulle protestere mot.

 

Interessant. Og det kommer fra sikre kilder?

Lenke til kommentar
Cyberfrog : Jeg kan da mene at dere er hjernevasket når dere mener jeg er paranoid kan jeg da ikke? Jeg poengterer bare hvor teit det er når vi kaller hverandre for slikt.

Visst er det teit. Og forhåpentligvis ser du selv at du ikke akkurat har bidratt til å heve standarden med dine "bææææææ"-innlegg.

 

Hver gang noen strekker ut en hånd i et forsøk på å komme frem til en slags plattform for å faktisk diskutere noe (istedet for å slenge bemerkninger frem og tilbake) så blir vedkommende ignorert eller angrepet. Det synes ikke som det finnes særlig vilje til å pleie noe annet enn egoet på "din" side heller.

 

Det finnes grovt sett to hovedmåter å overbevise noen på: Via fornuft, eller via følelser.

 

Fornuft har man forsøkt iblant. Det har som antydet ikke funket. Da kan man, kanskje uten engang å være det helt bevisst, ty til følelser istedet. "Dere" gjør det, "vi" gjør det.

 

Og det funker. Spesielt godt på deg - jfr. dine trusler om å forlate debatten/tilkalle moderator. Det vil si, det har ikke funket til å overbevise, men det har funket å fremkalle en respons. En negativ reaksjon er mer interessant enn ingen reaksjon.

 

Dessverre kan det som begynte som "følelsesbaserte" innlegg potensielt bli til det å skape reaksjoner bare for å gjøre det, kjent som "trolling". Og det skal som kjent ikke forekomme på forumet.

 

 

 

Så... NWO. Hva er neste skritt for Obama & jødeco. (og satan/reptilene som vi godt kan være åpne for)?

Lenke til kommentar
Akkurat det vil nok ikke være et problem. Det ville kanskje vært vanskeligere å ha kontroll på hvem som skal få leve eller ikke, men det burde vel strengt tatt ikke være uoverkommelig det heller.

 

Jaha? så hvordan mener du at 10% av jordas befolkning skal kunne drepe di resterende 90%?

 

Jeg tror du misforstår. Jeg "tror" ikke på NWO, i alle fall ikke på en slik NWO som blir framstilt i denne tråden. Poenget mitt er bare at hvis det skulle være sant ville de nok ha klart å gjennomføre en befolkningsreduksjon. Disse som angivelig styrer showet sitter på omtrent hele jordens ressurser, og de har visst kontroll på alt av våpen, penger og media. Det ville nok vært en smal sak å drepe noen milliarder mennesker, i alle fall hvis hemmelighold ikke var nødvendig.

Lenke til kommentar

Godt du innrømmer at du bruker skitne triks her da Cyberfrog.

 

Så... NWO. Hva er neste skritt for Obama & jødeco. (og satan/reptilene som vi godt kan være åpne for)?

Cyberfrog se selv på hvordan du formulerer det spørsmålet ditt der. Må du prøve å provosere hver eneste gang? Hadde ikke du og andre skrevet slik, så hadde jeg holdt meg mer seriøs og on-topic. Argumentèr gjerne mot det jeg skriver, men hvorfor ikke prøve å være høflig da? Jeg skal iallefall svare på spørsmålet ditt på en ordentlig måte fordi andre som leser i denne tråden kan ha nytte av informasjonen.

 

Jeg har aldri sagt at jeg vet alt hva eliten foretar seg. Men det vi vet sikkert er at det er tre områder som vil få fokus videre for å fremme NWO planene :

1. Svineinfluensa hysteriet vil fortsette en stund til. Poenget her er at mennesker tar vaksinen. Det seneste jeg har hørt at at de bruker nanoteknologi og har microchips som ikke er synlige uten å bruke microskop for å se dem, inn i vaksinen. Vaksinen vil da brukes til å redusere befolkningen. Når og hvor mange mennesker vet jeg selvfølgelig ikke.

 

2. Finanskrisen er IKKE over. Kina eier 1/3 er all gjelda til USA. Når/hvis dem slutter å handle med dollaren, så vil det være dråpen som får begeret til å renne over for USA sin økonomi. Det er dem som venter at dette skal skje allerede etter 30. September, men jeg tviler det skjer i år. USA sin økonomi er på bristepunktet, og faller dem så blir det en domino effekt som får verden ut i kaos. På G20 møtet som var akkurat, så snakket de faktisk der om the New World Order, men da den økonomiske delen da så klart. Mer sentralisering.

 

3. Krig i midt-østen - krig mot Iran. Dette kortet har eliten ønsket å bruke i mange år. Krigen er "over due" som det heter. Det nyeste som var i nyhetene her om dagen var at Iran har hatt et atomanlegg skjult for vesten. Nye sanksjoner venter dem. Eliten håper at Iran biter på og gjør noe dumt. Israel har krigsmaskinen sin klar til å angripe Iran, men dem venter på USA. Blir spennende å se hvordan dette spiller seg ut.

 

Målet for eliten er å skape mye kaos i verden fremover. Akkurat som etter annen verdenskrig, så vil folket rope aldri igjen. Aldri mer. Noe må til for å løse problemene. Her kommer da New World Order inn. FN vil da bli omdannet til verdensregjering. Nasjonal suverenitet vil være over. Norske politikere vil da ta ordre fra denne verdensregjeringen. Den eneste makten norske politikere vil ha da vil begrense seg til små lokale saker. Det nye økonomiske systemet under NWO vil kreve at du har en microchip (eller fler) inne i kroppen din. Uten den vil du ikke få handlet mat eller noe annet. Det dem ikke forteller deg er at din kropp er en biologisk maskin som gjør at disse microchippene kan manipulere din fysiske og psykiske helse. Microchippen du får implantert er både sender og mottaker av informasjon, og signaler fra den kan lett kobles til nervesystemet i kroppen. Vi vil på en måte bli cyborgs.

 

Hvis planene lykkes så vil eliten ha ca 500 millioner til 1 milliard slaver under full kontroll. Noe som aldri har vært gjort før i historien til denne planeten. Total kontroll over mennesker. Friheten vår vil være den eliten gir oss. Men hvis det kommer så langt, og det tviler jeg sterkt, så vil disse slavene ikke være bevisste nok til å skjønne at dem er slaver. For det er det eliten vil med oss, gjøre oss til slaver for dem. Dem ønsker kun to klasser i samfunnet. Dem og slavene.

 

Følg med på kaoset som kommer frem mot 2012 - 2016. Det er en mening med kaoset.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Godt du innrømmer at du bruker skitne triks her da Cyberfrog.

 

Så... NWO. Hva er neste skritt for Obama & jødeco. (og satan/reptilene som vi godt kan være åpne for)?

Cyberfrog se selv på hvordan du formulerer det spørsmålet ditt der. Må du prøve å provosere hver eneste gang? Hadde ikke du og andre skrevet slik, så hadde jeg holdt meg mer seriøs og on-topic. Argumentèr gjerne mot det jeg skriver, men hvorfor ikke prøve å være høflig da? Jeg skal iallefall svare på spørsmålet ditt på en ordentlig måte fordi andre som leser i denne tråden kan ha nytte av informasjonen.

 

Jeg har aldri sagt at jeg vet alt hva eliten foretar seg. Men det vi vet sikkert er at det er tre områder som vil få fokus videre for å fremme NWO planene :

1. Svineinfluensa hysteriet vil fortsette en stund til. Poenget her er at mennesker tar vaksinen. Det seneste jeg har hørt at at de bruker nanoteknologi og har microchips som ikke er synlige uten å bruke microskop for å se dem, inn i vaksinen. Vaksinen vil da brukes til å redusere befolkningen. Når og hvor mange mennesker vet jeg selvfølgelig ikke.

 

2. Finanskrisen er IKKE over. Kina eier 1/3 er all gjelda til USA. Når/hvis dem slutter å handle med dollaren, så vil det være dråpen som får begeret til å renne over for USA sin økonomi. Det er dem som venter at dette skal skje allerede etter 30. September, men jeg tviler det skjer i år. USA sin økonomi er på bristepunktet, og faller dem så blir det en domino effekt som får verden ut i kaos. På G20 møtet som var akkurat, så snakket de faktisk der om the New World Order, men da den økonomiske delen da så klart. Mer sentralisering.

 

3. Krig i midt-østen - krig mot Iran. Dette kortet har eliten ønsket å bruke i mange år. Krigen er "over due" som det heter. Det nyeste som var i nyhetene her om dagen var at Iran har hatt et atomanlegg skjult for vesten. Nye sanksjoner venter dem. Eliten håper at Iran biter på og gjør noe dumt. Israel har krigsmaskinen sin klar til å angripe Iran, men dem venter på USA. Blir spennende å se hvordan dette spiller seg ut.

 

Målet for eliten er å skape mye kaos i verden fremover. Akkurat som etter annen verdenskrig, så vil folket rope aldri igjen. Aldri mer. Noe må til for å løse problemene. Her kommer da New World Order inn. FN vil da bli omdannet til verdensregjering. Nasjonal suverenitet vil være over. Norske politikere vil da ta ordre fra denne verdensregjeringen. Den eneste makten norske politikere vil ha da vil begrense seg til små lokale saker. Det nye økonomiske systemet under NWO vil kreve at du har en microchip (eller fler) inne i kroppen din. Uten den vil du ikke få handlet mat eller noe annet. Det dem ikke forteller deg er at din kropp er en biologisk maskin som gjør at disse microchippene kan manipulere din fysiske og psykiske helse. Microchippen du får implantert er både sender og mottaker av informasjon, og signaler fra den kan lett kobles til nervesystemet i kroppen. Vi vil på en måte bli cyborgs.

 

Hvis planene lykkes så vil eliten ha ca 500 millioner til 1 milliard slaver under full kontroll. Noe som aldri har vært gjort før i historien til denne planeten. Total kontroll over mennesker. Friheten vår vil være den eliten gir oss. Men hvis det kommer så langt, og det tviler jeg sterkt, så vil disse slavene ikke være bevisste nok til å skjønne at dem er slaver. For det er det eliten vil med oss, gjøre oss til slaver for dem. Dem ønsker kun to klasser i samfunnet. Dem og slavene.

 

Følg med på kaoset som kommer frem mot 2012 - 2016. Det er en mening med kaoset.

 

for noe vås

som om folk hadde akseptert å få implantert microchiper og bli kontrollert.

skal de går rundt å operere inn microchiper på 6 milliarder mennesker??

"eliten" kan ikke bestemme hva 6 milliarder mennesker skal gjøre, det går ikke, prøver noen å ta fra frie folk friheten blir det protest, kaos og krig.

 

og at de skal "kontrollere" nerevesystemet ditt og at vi blir som cuborgs, velter begeret.

hvor har du fått dette fra? er det noe du har tenkt deg til selv?

Endret av TheJan
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at jeg vet alt hva eliten foretar seg. Men det vi vet sikkert er at det er tre områder som vil få fokus videre for å fremme NWO planene :

1. Svineinfluensa hysteriet vil fortsette en stund til. Poenget her er at mennesker tar vaksinen. Det seneste jeg har hørt at at de bruker nanoteknologi og har microchips som ikke er synlige uten å bruke microskop for å se dem, inn i vaksinen. Vaksinen vil da brukes til å redusere befolkningen. Når og hvor mange mennesker vet jeg selvfølgelig ikke.

 

Dette vil da være en sinnsykt dyr prosedyre, for ikke å snakke om hvor mange folk som må være med på dette som alle må holde kjeft for at det skal funke. En mikrochip vill ikke gjøre noe på egenhånd, og nanoboter er enda mange tiår unna. Om de skal på død og liv redusere antall mennesker på jorden så er det vel først og fremst afrikanere, kinesere og indere det går utover. Skal de virkelig drepe 5 milliarder mennesker så vil de ikke bruke en vaksine, men flere borgerkriger. MYE mer effektivt.

 

2. Finanskrisen er IKKE over. Kina eier 1/3 er all gjelda til USA. Når/hvis dem slutter å handle med dollaren, så vil det være dråpen som får begeret til å renne over for USA sin økonomi. Det er dem som venter at dette skal skje allerede etter 30. September, men jeg tviler det skjer i år. USA sin økonomi er på bristepunktet, og faller dem så blir det en domino effekt som får verden ut i kaos. På G20 møtet som var akkurat, så snakket de faktisk der om the New World Order, men da den økonomiske delen da så klart. Mer sentralisering.

 

Du glemmer at kina er like avhengig av usa som usa er av kina. Om usa går under så går også kina og store deler av resten av verden under. Om det kommer til at dollaren blir verdiløs så vil nok resten av verden starte en "omvendt" marshallhjelp.

 

3. Krig i midt-østen - krig mot Iran. Dette kortet har eliten ønsket å bruke i mange år. Krigen er "over due" som det heter. Det nyeste som var i nyhetene her om dagen var at Iran har hatt et atomanlegg skjult for vesten. Nye sanksjoner venter dem. Eliten håper at Iran biter på og gjør noe dumt. Israel har krigsmaskinen sin klar til å angripe Iran, men dem venter på USA. Blir spennende å se hvordan dette spiller seg ut.

 

Hvorfor må de vente på at iran gjør noe dumt? De kan ta over hele verden og gjøre menneskeheten slaver med mikrochipper og fremtidsteknologi, men IRAN, nei den lille flekken klarer de ikke å ta over.

 

Målet for eliten er å skape mye kaos i verden fremover. Akkurat som etter annen verdenskrig, så vil folket rope aldri igjen. Aldri mer. Noe må til for å løse problemene. Her kommer da New World Order inn. FN vil da bli omdannet til verdensregjering. Nasjonal suverenitet vil være over. Norske politikere vil da ta ordre fra denne verdensregjeringen. Den eneste makten norske politikere vil ha da vil begrense seg til små lokale saker. Det nye økonomiske systemet under NWO vil kreve at du har en microchip (eller fler) inne i kroppen din. Uten den vil du ikke få handlet mat eller noe annet. Det dem ikke forteller deg er at din kropp er en biologisk maskin som gjør at disse microchippene kan manipulere din fysiske og psykiske helse. Microchippen du får implantert er både sender og mottaker av informasjon, og signaler fra den kan lett kobles til nervesystemet i kroppen. Vi vil på en måte bli cyborgs.

 

Som sagt så er dette mange tiår med teknologiske fremskritt unna. Hvordan vet jeg dette? Jo, for hadde det funnes nå så hadde noen solgt teknologien og blitt søkkrik og samtidig fådd ett forsprang over de andre NWO'erne.

 

Hvis planene lykkes så vil eliten ha ca 500 millioner til 1 milliard slaver under full kontroll. Noe som aldri har vært gjort før i historien til denne planeten. Total kontroll over mennesker. Friheten vår vil være den eliten gir oss. Men hvis det kommer så langt, og det tviler jeg sterkt, så vil disse slavene ikke være bevisste nok til å skjønne at dem er slaver. For det er det eliten vil med oss, gjøre oss til slaver for dem. Dem ønsker kun to klasser i samfunnet. Dem og slavene.

 

Følg med på kaoset som kommer frem mot 2012 - 2016. Det er en mening med kaoset.

 

Hvor får du dette i fra? Har nwo fortalt deg hvor mange de vil ha igjen? Tror du, med all makten de har i dag, de vil risikere å utslette mange milliarder av mennesker og risikere at noen finner ut og stopper dem for reelt sett like mye makt som de har i dag? De har jo ingenting å tjene på dette!

Lenke til kommentar
Når jeg skriver at politiet går til angrep så brukte jeg sterke ord for en grunn.

Du skrev at de angrep UNIVERSITETET. For det første var det demonstrantene de ønsket å fjerne, og for det andre fikk demonstrantene gjentatte advarsler.

 

Jeg skrev at politiet ser ut som roboter. De oppfører seg som programmerte roboter ja. Følger ordre uten å tenke over hva dem gjør mot fredfulle demonstranter.

Hvorfor begynner du å forandre på det du sa? Du beskrev kun utseendet, men de så slett ikke ut som roboter. De brukte vernemaske fordi de hadde tåregass. Og nå begynner du å snakke om hva de tenker og gjør? Geez.

Lenke til kommentar
Jeg sitter på informasjon som folk flest ikke har.

Vi som er uenige med deg sitter på samme informasjon, og ser at du forkaster fakta med vilje og dikter opp fantasifulle historier uten rot i virkeligheten. Og det verste er jo at dere bruker samme taktikken som dere beskylder myndighetene for: Dere angriper de som er uenige med dere!

 

 

 

Her finner du det du ikke fant på de andre sidene.

http://brianroberts.me/prison-planet/obama...t%E2%80%99.html

Og hva er det? Det eneste jeg ser på den siden er babling fra en person som helt åpenbart er mentalt ustabil.

 

Det mest idiotiske er at dere mener noe annet enn f.eks. Obama med NWO.

 

Mener dere seriøst at det ville være negativt at verdens ledere gikk sammen for å skape en felles platform?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvordan fn skal brukes til å ta over noe som helst. FN fungerer jo ikke til noe som helst i dag jo! Var vel for 2-3 år siden de skulle stoppe zimbabwe fra å gjøre et eller annet, zimbabwe, zimbabwe, zim føkkings babwe, men det klarte de ikke. De klarte ikke å stoppe zimbabwe, hvordan i huleste skal de klare å holde hele verden under kontroll?

Lenke til kommentar

Har dere fortsatt ikke skjønte det? Jeg henter dette fra en eventyrbok skrevet av en på LSD rus. Det finnes da ingen makt elite som er etter verdensherredømme. Politikerene representerer folket, er demokratisk valgt og jobber for vårt beste. Frimurere og andre hemmelige samfunn er bare hemmelige fordi dem har masse homosex. Verdens økonomien er nå snart i orden, og dere kan fortsette å shoppe videre. TV nyhetene kommer selvfølgelig med nyheter som er vertifiserbare og fra troverdige kilder. Hah det finnes da ingen globale konspirasjoner! Er dere gale eller! Trodde dere jeg var seriøs?

 

:wee:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...