Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder David icke så har han rett i mye av det han sier. Men bla. dette med reptilians er jeg skeptisk til.

 

Jeg er egentlig veldig skeptisk til hele personen David Icke, og jeg har heller ikke brukt ham som en av mine kilder.

 

Men å latterliggjøre ham helt vil uansett være feil, han har krav på å bli hørt som alle andre.

Lenke til kommentar
hva har det med saken å gjøre?

 

Mange av disse NWO teoriene forutsetter at illumunati, frimurere osv er satanister... eller tilber demoner... lettere for kristne å føle seg støtt av slike teorier da...

Ok, sikkert moro med sånne spekulasjoner. Men jeg spurte deg et spørsmål nederst på forrige side. Hva mener DU er NWO, tatt i betraktning at du er så positivt innstilt til den?

Lenke til kommentar

Ballemannen: NWO, kommer anpå hvordan man ser på det. Generelt liker jeg best tankene som fremstilles om å redusere befolkningen i verden med 80-95 % og bli kvitt "svake personer". Bare det vil løse omtrent alt av problemer vi har i dag. Flere av folkene som går igjen i NWO konspirasjonsteori filmer har uttalt seg om dette og det støtter jeg.

Så er det en rekke andre ting, jeg er mot demokrati, massene har alltid feil osv. Eliten bør styre. Slå sammen noen kommuner og land er jeg heller ikke mot så lenge de blir mindre byråkrati.

Lenke til kommentar

Har Investor fått med seg at NWO-målet er å skape en verden som består av to klasser, en rik overklasse og en fattig underklasse. Middelklassen skal vekk. Når målet er nådd, vil nok nicket Investor passe svært dårlig. Eller hører du til de superrike og er god for noen milliarder?

Lenke til kommentar
Ballemannen: NWO, kommer anpå hvordan man ser på det. Generelt liker jeg best tankene som fremstilles om å redusere befolkningen i verden med 80-95 % og bli kvitt "svake personer". Bare det vil løse omtrent alt av problemer vi har i dag. Flere av folkene som går igjen i NWO konspirasjonsteori filmer har uttalt seg om dette og det støtter jeg.

Så er det en rekke andre ting, jeg er mot demokrati, massene har alltid feil osv. Eliten bør styre. Slå sammen noen kommuner og land er jeg heller ikke mot så lenge de blir mindre byråkrati.

Ok, da fikk jeg i det minste bekreftet at du bare er et troll. Eller nazist.

Lenke til kommentar
Er du blitt religiøs nå?

 

Samme kan det være. Icke er en galning (eller spiller en rolle som galning), men om du vil tilbe ham er det din sak.

Jeg må visst gjenta meg selv her : Jeg tilhører ingen religion, gruppe eller politisk retning. Jeg respekterer David Icke for det han står for, men jeg tilber ham på ingen måte! Var dette tydelig nok for deg? Eller har du mer person angrep på lager?

Lenke til kommentar
Ballemannen: NWO, kommer anpå hvordan man ser på det. Generelt liker jeg best tankene som fremstilles om å redusere befolkningen i verden med 80-95 % og bli kvitt "svake personer". Bare det vil løse omtrent alt av problemer vi har i dag. Flere av folkene som går igjen i NWO konspirasjonsteori filmer har uttalt seg om dette og det støtter jeg.

Så er det en rekke andre ting, jeg er mot demokrati, massene har alltid feil osv. Eliten bør styre. Slå sammen noen kommuner og land er jeg heller ikke mot så lenge de blir mindre byråkrati.

Beklager å skuffe deg, men for eliten tilhører du og din familie noen av dem som eliten ikke ønsker å ha. For dem er du en "useless eater".

Lenke til kommentar
Jeg må visst gjenta meg selv her : Jeg tilhører ingen religion, gruppe eller politisk retning. Jeg respekterer David Icke for det han står for, men jeg tilber ham på ingen måte! Var dette tydelig nok for deg? Eller har du mer person angrep på lager?

Kjære deg...

 

Jeg syntes bare at dette var en snodig ting for en ikke-troende, ikke-overtroisk person å si:

Håper dere er fornøyd med den ateistiske - kjøtt og blod er alt vi er - demokratiet funker verdenen dere lever i da.

 

Ha en fortsatt paranoid dag.

Lenke til kommentar

Cyberfrog : Jeg hadde garantert ikke vært så spydig hvis du ikke hadde vært det opprinnelig. Hvis du mente det du skrev som humor, så legg ved et lite smil da.

 

Man kan da mene/tro at vi mennesker lever videre etter døden uten å måtte tilhøre en form for religion. Det de religiøse kaller for sjel, vil jeg heller kalle for bevissthet og den mener jeg aldri slutter å eksistere selv om kroppen vår dør.

 

David Icke snakker ikke kun om New World Order, men om mange andre saker også. Bare at dere ser kun på det han sa om reptil/humanoidene og alt annet han kommer med filtrerer dere bort. Akkurat som en brannmur i hjernen er i veien eller noe slikt.

 

PS : Jeg er føre var her nå...for jeg vet hva som kommer. Jeg er ikke imot det å kreve beviser for påstander, men jeg lukker ikke sinnet mitt selv om andre folk påstår noe de ikke kan bevise der og da! Tro det eller ei, men jeg har faktisk tro på vitenskap, men ikke nødvendigvis den vitenskapen de fleste tror på ;)

Hadde jeg levd for 100 år siden, så hadde jeg vært en av dem som trodde det er mulig å dra til Månen og tilbake, selv om resten av vitenskapsmiljøet sier det er klin umulig! Alt, absolutt alt er mulig!

 

Hmm tilbake til New World Order...brb.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
David Icke snakker ikke kun om New World Order, men om mange andre saker også. Bare at dere ser kun på det han sa om reptil/humanoidene og alt annet han kommer med filtrerer dere bort.

Når reptilmannen klarer å si noe så idiotisk som dette, hvorfor skal vi høre på ham da? Spesielt når NWO-rælet hans er basert på reptilfantasiene han kommer med.

Lenke til kommentar
PS : Jeg er føre var her nå...for jeg vet hva som kommer. Jeg er ikke imot det å kreve beviser for påstander, men jeg lukker ikke sinnet mitt selv om andre folk påstår noe de ikke kan bevise der og da! Tro det eller ei, men jeg har faktisk tro på vitenskap, men ikke nødvendigvis den vitenskapen de fleste tror på ;)

Hadde jeg levd for 100 år siden, så hadde jeg vært en av dem som trodde det er mulig å dra til Månen og tilbake, selv om resten av vitenskapsmiljøet sier det er klin umulig! Alt, absolutt alt er mulig!

 

Hmm tilbake til New World Order...brb.

 

For å bidra til mer off topic: Sa vitenskapsmiljøet for hundre år siden at det var umulig å reise til Månen? Det har jeg vanskelig for å tro. I tillegg kan man ha et åpent sinn selv om man setter krav til bevisførsel.

Lenke til kommentar
Ballemannen: NWO, kommer anpå hvordan man ser på det. Generelt liker jeg best tankene som fremstilles om å redusere befolkningen i verden med 80-95 % og bli kvitt "svake personer". Bare det vil løse omtrent alt av problemer vi har i dag. Flere av folkene som går igjen i NWO konspirasjonsteori filmer har uttalt seg om dette og det støtter jeg.

Så er det en rekke andre ting, jeg er mot demokrati, massene har alltid feil osv. Eliten bør styre. Slå sammen noen kommuner og land er jeg heller ikke mot så lenge de blir mindre byråkrati.

Beklager å skuffe deg, men for eliten tilhører du og din familie noen av dem som eliten ikke ønsker å ha. For dem er du en "useless eater".

yeye tro hva du vil. sier ikke mer jeg. hehe :D

Lenke til kommentar
David Icke snakker ikke kun om New World Order, men om mange andre saker også. Bare at dere ser kun på det han sa om reptil/humanoidene og alt annet han kommer med filtrerer dere bort.

Når reptilmannen klarer å si noe så idiotisk som dette, hvorfor skal vi høre på ham da? Spesielt når NWO-rælet hans er basert på reptilfantasiene han kommer med.

Da sier vi det Herr BedreViter.

Lenke til kommentar
Ett tips, hvis du er den eneste som tror noe, og alle andre synes det du sier er dumt/komisk, så er det ikke så dumt å revurdere det man sier.

Ett tips, hvis du er ute etter å være troverdig, er å underbygge det du sier - uansett standpunkt. Ikke bare svar hysterisk med Ad Hominem argumenter.

 

Uten sammenligning for øvrig så var det jævlig mange som syntes Kepler og Copernicus var gærne.

Hva vil du jeg skal underbygge? Mye av det som sies er jo umulig å underbygge fordi det er så villt og setter spørsmålstegn ved alt etablert. Hvis jeg sier at hele valgprosessen i Norge bare er en stor svindel eller at alle mørkhudete er spøkelser forkledd som mennesker kan du umulig motbevise det. Men du kan bruke din egne sunne fornuft og komme frem til at, nei, dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Betroz: hva er det du er så negativ til ang. NWO?

Fordi eliten som er arkitektene bak NWO har samme mentalitet som Adolf Hitler, Joseph Stalin og slike. Jeg håper virkelig at du spøker med oss når du skriver du støtter NWO. Hvis ikke synes jeg synd på deg.

 

Det var gode tider for en rekke smarte mennesker under både Hitler & Stalin.

Jeg synes mer synd på deg for at du gidder å synes synd på meg. (Cut the carp).

Lenke til kommentar
Betroz: hva er det du er så negativ til ang. NWO?

Fordi eliten som er arkitektene bak NWO har samme mentalitet som Adolf Hitler, Joseph Stalin og slike. Jeg håper virkelig at du spøker med oss når du skriver du støtter NWO. Hvis ikke synes jeg synd på deg.

 

Det var gode tider for en rekke smarte mennesker under både Hitler & Stalin.

Jeg synes mer synd på deg for at du gidder å synes synd på meg. (Cut the carp).

Heller at du fortjener det som kommer.

Lenke til kommentar
Betroz: hva er det du er så negativ til ang. NWO?

Fordi eliten som er arkitektene bak NWO har samme mentalitet som Adolf Hitler, Joseph Stalin og slike. Jeg håper virkelig at du spøker med oss når du skriver du støtter NWO. Hvis ikke synes jeg synd på deg.

 

Det var gode tider for en rekke smarte mennesker under både Hitler & Stalin.

Jeg synes mer synd på deg for at du gidder å synes synd på meg. (Cut the carp).

Heller at du fortjener det som kommer.

Takk, jeg ser frem til det, for i motsetning til deg er jeg en som vil ha personlig vinning på flere av NWO forslagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...