Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere konspirasjon folk vennligst forklar meg hva skjer i 2012?

(2000 krisen ble det ikke noe av) Så nå må vi vel se fremover mot neste? :p 2012? Kom igjen!

Armageddon er nok en gang rett rundt svingen ;)

Så fint at du oppfordrer til mer off topic da! :no:

Det er ikke off topic... jeg så en film på youtube som knytta sammen 2012 og NWO.. ;)

KRISE KRISE KRISE! :p (Filmen er bevis, det kan ikke være feil!)

*innlegg med enkelte innfall av ironi*

Lenke til kommentar
Noen av dere konspirasjon folk vennligst forklar meg hva skjer i 2012?

(2000 krisen ble det ikke noe av) Så nå må vi vel se fremover mot neste? :p 2012? Kom igjen!

Armageddon er nok en gang rett rundt svingen ;)

Så fint at du oppfordrer til mer off topic da! :no:

 

Var under inntrykk at det hang sterkt sammen med når eliten avslørte seg og hele samfunnet blir omveltet. På lik linje med det romskipet nyhetsspeilet rapporterte skulle komme ifjor fra knallsikre kilder. Hu spådama. Forsvant bort i intet den historien. Men regner med dette også er temmelig bænkers.

Lenke til kommentar
Må jo bare dele dette gullkornet også med dere.. Meget interessant artikkel med tittelen Månen beviser utenomjordisk liv.

 

 

Dette er feil. Månen er jo en gul ost, det er jo noe de fleste vet. Og det burde jo du også vite.

 

feil vi har ALDRI landet på månen, Apolloprogrammets månelandinger var forfalska av NASA!

http://nn.wikipedia.org/wiki/Konspirasjons...%A5nelandingane

 

så da kan vi ikke vite om det er en stor ost!

Lenke til kommentar
Fordi du ikke har lagt frem noe annet enn feilaktige påstander og ren spekulasjon.

Hvrdan kan du vite noe om det da ?

Fordi jeg har lest innleggene dine.

 

Vi har hele tiden argumentert for våre meninger og lagt ut dokumentasjon.

Det er jeg uenig i. Videoer fra andre som sier nyaktig det samme som dere er ikke dokumentasjon. Og når dere begynner å bruke øglemannen som sannhetsvitne er jo komedien komplett.

Lenke til kommentar
Fordi du ikke har lagt frem noe annet enn feilaktige påstander og ren spekulasjon.

Hvrdan kan du vite noe om det da ?

Fordi jeg har lest innleggene dine.

 

Vi har hele tiden argumentert for våre meninger og lagt ut dokumentasjon.

Det er jeg uenig i. Videoer fra andre som sier nyaktig det samme som dere er ikke dokumentasjon. Og når dere begynner å bruke øglemannen som sannhetsvitne er jo komedien komplett.

 

Så du mener at hvis noen sier noe som du ikke er enig i eller ikke har hørt før, så er det bare tull og tøys fordi du er ikke enig.

 

Jeg beklager så mye for jeg visste jo ikke at det er slik at ingenting er riktig før du mener at det er riktig.

Lenke til kommentar

Tydeligvis er jeg ikke flink nok til å forklare meg selv her. Hvis dere vil vite hva jeg og David Icke mener, så anbefaler jeg Icke sitt fordrag som han hadde da han siste snakka i Brixton Academy - Beyond the Cutting Edge. Den må sees i sin helhet.

 

Rampage : Ja jeg har nevnt den før, men virka ikke som du så hele greia, og dermed ikke er i stand til å ta en helhetsvurdering.

Lenke til kommentar

Hvis han faktisk mener at verden må åpne øynene og møte den ukjente sannheten som bare noen få vet om (for hvis ikke er vi doomed osv.), hvorfor koster filmene/bøkene hans så jævlig mye penger? Burde ikke dette ligget ute som åpen informasjon på nettet i stedenfor at han får folk til å betale i hundrevis?

 

Eneste jeg ser i denne Icke er en fyr som skriver fantastiske historier og tjener seg rik på å få folk til å tro at det er sant.

Lenke til kommentar

Whalecore : Mulig dette endrer seg i fremtiden, men det er da fortsatt slik at man må tjene penger her i verden. David Icke er hovedsaklig en forfatter, og som andre forfattere må han ta seg betalt for arbeidet sitt. Han holder på med dette på full tid, og har viet seg fullstendig til å få denne informasjonen ut til så mange mennesker som mulig. David Icke tjener seg IKKE rik på dette! Han leier en liten leilighet på den øya han bor. Firmaet hans som trykker bøkene er ikke akkurat børsnotert...

 

David Icke har heller aldri sagt at han har rett i absolutt alt han kommer med! Han forteller heller ikke folk hva dem bør tro. Han prøver å gi ut informasjon til folk med den "baktanken" om at vi mennesker sammen kan forandre denne verdenen til noe bedre. Forresten så ligger mye av hans informasjon på nettet jo!

 

Slik dere beskriver ham forteller meg egentlig bare så lite dere vet om hans arbeid. Dere bare antar ting om ham. Men det er bare sååå mye enklere å bare latterliggjøre slikt eller hva?!

 

Håper dere er fornøyd med den ateistiske - kjøtt og blod er alt vi er - demokratiet funker verdenen dere lever i da. Så må dere gjerne bare le av meg så mye dere vil.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
La meg snu den. Hva er så forferdelig av hva NWO pønsker på? Sett opp en liste over punkt.

Hvilke punkter mener du? Jeg lurte bare på hva mener NWO er, siden du mener det er bra greier. Noen mener det kun er sentralisering av makt og globalisering, Rampage mener det er USA med sin altruisme som bare prøver å skape fred i verden helt uten baktanker, andre igjen mener det er en konspirasjon av sionister som bruker organisasjoner som CFR og Bilderberger for å utrette en eller annen agenda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...