Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ganske utrolig at enkelte her inne kan være så hårsåre at moderator må tilkalles både titt og ofte, og samtidig holde på på omtrent samme måte selv.

Hmm godt poeng. Skjønner nesten ikke selv hvorfor jeg gidder å bry meg her lenger :p

 

Hvordan kan du være så sikker? Du har lest om dette godt nok til å dra den enkle konklusjonen?

Neh tviler du har det.

Dette er en bra utvikling for verden. Fjerne lands suverenitet og redusere verdensbefolkningen er flotte mål. Da må alle midler tas i bruk.

Du hadde blitt en fin drone for eliten.

Lenke til kommentar
Obama er den nikkedukken som er valgt av illuminati til å inføre facismen i USA, og europa er neste.

I en tråd inne på religionforumet hevder du;

 

Han hjalp meg jo også å få gjennom det jeg flere ganger har hevdet, at muslimene vil overta Norge. Det som kom frem var at islam skal overta verden.

Bør du ikke bestemme deg for hvilket av disse scenario vi angivelig har i vente? :p

 

Tar jeg ikke helt feil har han tidligere i denne tråden hevdet at det er jødene som står bak Illuminati, noe som gjør det hele enda mer forvirrende.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke helt feil har han tidligere i denne tråden hevdet at det er jødene som står bak Illuminati, noe som gjør det hele enda mer forvirrende.

 

 

Ikke jødene, men jøder.

 

De du ser på bohemian grove videoene er bare nikkedukker selv om de er en utvalgt elite. Dvs. hvis du har sett videoene da, men jeg har mine tvil.

 

De som står bak og trekker i rådene er bla familien Rotschild.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Men det er jo litt interesssant å se hvor langt de vil gå i sine anstrengelser for å fornekte virkeligheten..

Ok, så dere har altså null bevis og sier man bare må tro ellers er man dum. Og så er det de som ikke tror blindt på ubegrunnede påstander som har "antakelser" og "fornekter virkeligheten"? Herregud...

Lenke til kommentar

http://resistancenorge.org/2009/09/11/worl...er-ble-sprengt/

 

Sitat:

"For folk flest virker det sannsynlig at flyene fikk bygningene til å rase sammen, men for vitenskapsfolk og andre som har satt seg inn i saken er det åpenbart at dette ikke stemmer, hevdet Griffin da han i sommer holdt forelesning på NTNU i Trondheim. Han mener sammenstøtet og de påfølgende brannene ikke var nok til å få de enorme bygningene til å rase sammen."

Lenke til kommentar
"[...]hevdet Griffin da han i sommer holdt forelesning på NTNU i Trondheim. Han mener sammenstøtet og de påfølgende brannene ikke var nok til å få de enorme bygningene til å rase sammen."

 

Hvis man ser hvor utrolig lite det skal til for å utløse rimelig store katastrofer virker det faktisk helt naturlig at byggningene raste sammen. F.eks var det en gummimatte dykkerne hadde lagt ut og en feilplassert avstengningskran alt som skulle til for at "Piper-alpha" forsvant, en 20cm lang sveis som var årsaken til at Alexander Kielland veltet, en feilmotert dass var det som skulle til for at D/S Tinn sank ved stabelavløpning, en eller annen del til 4$ som gjorde at Apollo 13 nesten havarerte, etc, etc ....

Lenke til kommentar
Ok, så dere har altså null bevis og sier man bare må tro ellers er man dum. Og så er det de som ikke tror blindt på ubegrunnede påstander som har "antakelser" og "fornekter virkeligheten"? Herregud...

 

 

Hvorfor driver du ennå og påstår at jeg har null bevis ?

Nå har jeg lagt ut både websider og videoer, men du kan fremdeles ikke forstå noe, men kaller det "blind tro" og ubegrunnede påstander.

 

Vel, jeg ville jo egentlig se hvor langt dere ville gå for å fornekte virkeligheeten, og du viser jo her at du selv er villig til å anstrenge deg ganske mye for å fornekte virkeligheten. Så mye faktisk at ingen fakta kan få deg til å våkne opp før det er for sent..

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Ok, så dere har altså null bevis og sier man bare må tro ellers er man dum. Og så er det de som ikke tror blindt på ubegrunnede påstander som har "antakelser" og "fornekter virkeligheten"? Herregud...

Hvorfor driver du ennå og påstår at jeg har null bevis ?

Fordi du ikke har lagt frem noe annet enn feilaktige påstander og ren spekulasjon.

 

Vel, jeg ville jo egentlig se hvor langt dere ville gå for å fornekte virkeligheeten, og du viser jo her at du selv er villig til å anstrenge deg ganske mye for å fornekte virkeligheten. Så mye faktisk at ingen fakta kan få deg til å våkne opp før det er for sent..

Du ser ikke at det kanskje er du som er det du anklager rasjonelle mennesker for å være?

 

Hvis man ser hvor utrolig lite det skal til for å utløse rimelig store katastrofer virker det faktisk helt naturlig at byggningene raste sammen.

Det er akkurat det de vil vi skal tro, og det er det folk flest er opplært til å tro.

Nei, det er akkurat det empiriske observasjoner viser. At truthere forkaster slike er ikke uventet, dog...

Lenke til kommentar
"[...]hevdet Griffin da han i sommer holdt forelesning på NTNU i Trondheim. Han mener sammenstøtet og de påfølgende brannene ikke var nok til å få de enorme bygningene til å rase sammen."

 

Hvis man ser hvor utrolig lite det skal til for å utløse rimelig store katastrofer virker det faktisk helt naturlig at byggningene raste sammen. F.eks var det en gummimatte dykkerne hadde lagt ut og en feilplassert avstengningskran alt som skulle til for at "Piper-alpha" forsvant, en 20cm lang sveis som var årsaken til at Alexander Kielland veltet, en feilmotert dass var det som skulle til for at D/S Tinn sank ved stabelavløpning, en eller annen del til 4$ som gjorde at Apollo 13 nesten havarerte, etc, etc ....

 

Tror du, ja ...

Lenke til kommentar
Fordi du ikke har lagt frem noe annet enn feilaktige påstander og ren spekulasjon.

 

Hvrdan kan du vite noe om det da ?

 

Alt du har prestert her er jo hånlige og spydige bemerkninger, personangrep og forsøk på latterliggjøring av meg og andre som har lagt ut dokumentasjon.

 

Vi har hele tiden argumentert for våre meninger og lagt ut dokumentasjon. Du har ikke kommet med noe som kan minne om argumenter eller dokumenasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...