Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Det som forundrer meg mest er hvordan noen kan være så bastante i å påstå noe så villt.

 

Fordi nwo er et faktum.Og dette som jeg har påpekt er allerede i ferd med å skje i USA. Da er det i grunnen bare tåpelig å fortsette med å fornekte virkeligheten.

Du turte vel heller ikke å se de videoene jeg la ut, men dette er ting som skjer. Det er virkelighet.

 

Problemet er bare at de fleste anstrenger seg så mye de kan for å fortsette å fornekte det hele.

 

Jeg regner nesten med at du bare troller?

 

Du har vell ikke akuratt bevist noe som helst. Men greit. Skal ikke ødelegge drømmeverdenen.

 

 

Lurer litt på en ting, hva sier foreldrene dine til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har vell ikke akuratt bevist noe som helst. Men greit. Skal ikke ødelegge drømmeverdenen.

 

Det er helller ikke min hensikt å "bevise" noe som helst her.

Jeg kommer med informasjon om hva som skjer i verden. Om noen velger å holde for øyne og ører og holde på sin uvitenhet, så er det ok for meg.

Tiden vil vise at jeg hadde rett uansett, og at jeg prøver å advare nå mot hva som kommer til å skje, er i et forsøk på å advare, slik at de som tar dette alvorlig i store trekk vet hva som vil skje og kan forberede seg.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke derfor jeg kommer inn på tråden. Har vert her før jeg vet du. Men nå en konspirasjonskar fremstiller det som åpenbart at det han sier stemmer, når det i virkeligheten er så langt ute, blir for dumt. I allefall når han sier at han ikke vil bevise det heller.

Om man vil bli trodd må man nesten ha mer å komme med. Verden er full av folk som venter på grønne menn og mener cia sender meldinger gjennom jekslene deres. Den ene mer gærn enn den andre. Da må man nesten komme med noe mer troverdig, og i allefall ikke prøve å latteliggjøre de som ikke tror på historiene hans.

 

Ett tips, hvis du er den eneste som tror noe, og alle andre synes det du sier er dumt/komisk, så er det ikke så dumt å revurdere det man sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsker dere beviser anbefaler jeg å forske på iallefall disse to familiene :

Rothschild og Rockefeller. Det er et ordtak som sier "alle veier leder til Rom" for de av dere som har hørt den. Jeg vil heller oppgradere den og si "alle veier leder til Rothschild". Vi snakker om et emperium som ikke har milliarder av dollar, men trillioner. Bill Gates da han var på topp var en smågutt å regne mot Rothschild familien.

 

Så venter jeg bare at dere ber meg legge ut alt enkelt for dere her. Nei! Nå har jeg gitt dere en rettning å forske på, så får dere velge om dere vil ta det videre eller ikke.

Lenke til kommentar
Ett tips, hvis du er den eneste som tror noe, og alle andre synes det du sier er dumt/komisk, så er det ikke så dumt å revurdere det man sier.

Ett tips, hvis du er ute etter å være troverdig, er å underbygge det du sier - uansett standpunkt. Ikke bare svar hysterisk med Ad Hominem argumenter.

 

Uten sammenligning for øvrig så var det jævlig mange som syntes Kepler og Copernicus var gærne.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Ett tips, hvis du er den eneste som tror noe, og alle andre synes det du sier er dumt/komisk, så er det ikke så dumt å revurdere det man sier.

Ett tips, hvis du er ute etter å være troverdig, er å underbygge det du sier - uansett standpunkt. Ikke bare svar hysterisk med Ad Hominem argumenter.

 

Uten sammenligning for øvrig så var det jævlig mange som syntes Kepler og Copernicus var gærne.

 

Keplers arbeid ble av mange ikke akseptert fordi de ikke syntes det var nok bevis. I tillegg blandet han masse religiøst babbel inn i forklaringen sin. Senere, da man hadde anledning til å observere planetene og regne ut at Kepler hadde rett, ble det selvsagt akseptert. På samme måte vil alle konspirasjonsteorier bli akseptert hvis det framlegges nok bevis, selv av de som tidligere har avskrevet teoriene.

 

Angående Copernicus sitt arbeid er det ganske interessant. Det tok en stund før han møtte noe motstand. Det var heller ikke før kirken begynte å angripe han at han fikk problemer, kirken var jo ekstremt mektig på den tiden.

Lenke til kommentar
Baltazar94 : Det der er nok ikke bevis nok for de hardbarka skeptikerene her inne. Må nok ha noe som de kan se, lukte, høre og smake på. Nei vent...1 million professorer må ha gjort det først! Kanskje DA har du håp med å overbevise skeptikerne :p

 

Jeg regner med det. Men det er jo litt interesssant å se hvor langt de vil gå i sine anstrengelser for å fornekte virkeligheten.. :)

Lenke til kommentar
Obama er den nikkedukken som er valgt av illuminati til å inføre facismen i USA, og europa er neste.

I en tråd inne på religionforumet hevder du;

 

Han hjalp meg jo også å få gjennom det jeg flere ganger har hevdet, at muslimene vil overta Norge. Det som kom frem var at islam skal overta verden.

Bør du ikke bestemme deg for hvilket av disse scenario vi angivelig har i vente? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...