Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

David Icke og andre har lagt frem f.eks symboler som har blitt brukt i okkulte samfunn, og som også finnes i logoer for mange bedrifter og arkitektur verden rundt. Dere klarer ikke å se noe sammenheng her. Tilfeldigheter eller at symboler kan bety forskjellig til forskjellige folk regner jeg med at dere automatisk tenker.

Vi har løve i våpenskjoldet. Betyr det at vi er med på en eller annen skummel afrikansk konspirasjon? :D

 

Det at insidere fra eliten bekrefter dette om symboler betyr selvfølgelig INGENTING heller for dere.

"Innsidere fra eliten" bekrefter hva?

 

Jeg skjønner nå at dere ikke ønsker å bevege tankene om muligheten engang.

Det er vel heller du som ikke klarer å føre bevis for de ville påstandene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har løve i våpenskjoldet. Betyr det at vi er med på en eller annen skummel afrikansk konspirasjon? :D

"Innsidere fra eliten" bekrefter hva?

Det om løve :

LION: An ancient symbol of the sun, dominion, power, ferocity and bravery, the "king of the beasts" was often used on heraldic shields, flags or banners by medieval European rulers. In Tarot cards, an occult system of divination based on the Kabala, it symbolized strength or power. In ancient mythology it was identified with sun worship and the imagined power of both gods and godesses. The lion head ringed by its golden mane would used in ancient mystery initiations and ritualistic sun worship. While pagan nations used it to represent their mythical views of reality, the lion was created by God. In the Bible, we see how He used it for His purposes.

 

Insidere som bekrefter det "galninger" som meg og Icke snakker om.

 

Tror jeg må slutte å snakke til veggen her. (snakke her i tråden) Kanskje jeg blir gal på virkelig :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke overbevise dere som har et hardbarka og urokkelig syn på livet. Men jeg har sådd små frø i underbevisstheten til noen, og det har gjort min tid her litt verdt det. (som noe positivt fra min side iallefall) Denne tråden har fått mange hit her på forumet nå. Det at jeg har nevnt David Icke flere ganger kan gjøre folk i fremtiden mer bevisst på hva som virkelig skjer i verdenen. Dette er registert med Google regner jeg med nå, og det er bare bra. Tror min del her nærmer seg slutten for denne gang.

Lenke til kommentar

ROCK THE PLANET 9.11.2009

 

http://www.youtube.com/watch?v=EbdLCKLVUT4

 

http://www.youtube.com/watch?v=Kx3MFf9QrEI...=response_watch

 

http://www.youtube.com/watch?v=xV1GGXXEdfY

 

http://freedominfonet.webs.com/

 

Är det någoon som vet om detta blir arrangerat i Oslo?? Det blir det København iaf

http://www.i11time.dk/events/11-sep-2009-i-koebenhavn

Endret av MrSalle
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Dn nye verdensordenen er ikke noen spøk. I USA er ting allerede i ferd med å skje, og det som skjer der vil også skje i europa om ikke lenge.

Den svineinfluensaen som det skrives så mye om i media, er et ledd i avfolkningsprogrammet som er started av folkene bak NWO.

Vaksinen mot svineinfluensa er også manipulert, og mange i USA er allerede vaksinert, og folk begynner også å får div. sykdommer av vaksinen.

Chemtrails er blitt spredt enge i USA nå, og folk begynner å bli syke av det også,og unge folk på 34-35 år får bla alzheimers desease.

 

Obama er den nikkedukken som er valgt av illuminati til å inføre facismen i USA, og europa er neste.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Det som forundrer meg mest er hvordan noen kan være så bastante i å påstå noe så villt.

 

Fordi nwo er et faktum.Og dette som jeg har påpekt er allerede i ferd med å skje i USA. Da er det i grunnen bare tåpelig å fortsette med å fornekte virkeligheten.

Du turte vel heller ikke å se de videoene jeg la ut, men dette er ting som skjer. Det er virkelighet.

 

Problemet er bare at de fleste anstrenger seg så mye de kan for å fortsette å fornekte det hele.

post-180605-1252267808_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dn nye verdensordenen er ikke noen spøk.

Hva er så galt med denne?

 

 

Se de videoene jeg har lagt ut, og kanskje spesielt de to første, så ser du noe av hva den nye verdensordenen handler om.

Og ser du alle så får du et mer komplett bilde.

 

Der har bedt og "bevis" på at nwo fins og hva det er osv. Nå har dere fått det.

Lenke til kommentar

It was earth all along, they finally made a monkey, they finally made a monkey OOOOOUT OF MEEEEEEEEEEE!

 

De forgifter alt med chemtrails, de forgifter med vaksiner, de forgifter med flour, de forgifter med alt mulig. Ammagaaaaaad! Selv om ingen har dekning for det, så skal man selvfølgelig bare anta det. Og det vil være rimelig naturlig med en ukontrollerbar slakting av mennesker.

 

Man refererer til libertarianere som snakker om fascisme, man snakker om CFR, Bilderberger osv. som en hemmelig gruppe som styrer verden og ignorerer at de mest suksessfulle menneskene, de med sterkeste koblinger kanskje havner i slike grupperinger og det er naturlig at slike blir rekruttert. Uten at slike tradisjoner og normer er positive, men ondskapen bak er litt mer diskutabel.

 

Men fra det, så går man til disse massemordplanene, microchips og gudene veit hva annet. Setter likhetstegn mellom kollektivister og NWO-fascistmordere og reptilherskere.

 

Er for mye halmstrå og ikke-eksisterende koblinger til å kunne taes seriøst.

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...