Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vel nå har da f.eks David Rockefeller innrømt selv at han jobber for en ny verdens orden da. Han er sitert fra sine egne memoarer. Jeg håper ikke dere forlanger at jeg får tak i disse som bevis... George Bush Sr har snakket om "a new world order" mer enn èn gang offentlig foran kamera. Joda han kan ha ment noe helt annet enn det vi snakker om her i tråden. Fullt mulig....men dere...lov å legge to og to sammen. Senest er Englands Gordon Brown som nevnte det i sin tale om finanskrisen tidligere. Når man vet at disse "kompisene" møtes på de samme elite møtene sine hvert år (Bilderberg, CFR og Bohemian Grove) så trenger man ikke være konspirasjonsteorist for å skjønne at her forgår det mer enn kaffedrikking og røyking av sigarer Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skal jeg påpeke for nitusende gang forskjellen på en ny verdensorden og en ny verdensorden? 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skal jeg påpeke for nitusende gang forskjellen på en ny verdensorden og en ny verdensorden? Du trenger ikke gjenta deg Rampage, for jeg vet hva du mener. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har lagt merke til at når jeg poster noe i denne tråden, så kommer de vanlige forum brukerene og "går til angrep" på meg (av mangel på bedre ord). Jeg har forstått for lenge siden hva dere mener! Akkurat som om noen trykket på 'play' knappen og så kommer sang teksten rullende ut. Tydeligvis er det jeg sier provoserende for noen her, ellers hadde dere ikke giddi å komme igjen og igjen og igjen med de samme argumentene. Er det like godt for deg som det er for meg kjære? :!: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det har vel noe med at du gjentar de samme frasene og "argumentene" til tross for at de har blitt skutt i stykker. Det er vel derfor de "vanlige brukerene" (les: de som har tilbakevist disse påstandene opptil flere ganger) "går til angrep". Provoserende? Nja, irriterende, litt som å høre på en plate med et hakk som bare gjentar seg selv til det kjedsommelige. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Uansett om du føler deg angrepet eller ikke forandrer ikke det det faktum at en ny verdensorden er et begrep som kan beskrive et uendelig antall scenarioer. Å bare anta at det er "deres" NWO det er snakk om er på grensen til latterlig, i alle fall svært lite gjennomtenkt, og er ekstremt langt ifra å bare legge sammen to og to. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nettopp. Ikke akkurat usannsynlig at gubbegjenger møtes for å prate storpolitikk, men å gå fra det til den onde eliten (med eller uten Satan eller romvesener inne i bildet) som ønsker å slakte ned nesten hele menneskeheten, kan man ikke gjøre ved å "legge to og to sammen". Vi har en annen sans som kalles for magefølelse/intuisjon og den kan ofte ha mer rett enn logikken. Man får ofte illusjonen av at magefølelse/intuisjon hjelper oss. Det har nok med hvordan hukommelsen vår fungerer å gjøre. At den vitenskapelige metode er vel ansett av dem som vet hva den faktisk går ut på, kan skyldes blant annet innsikt i hvordan intuisjon overhodet IKKE duger til å avdekke fundamentale sannheter. Magefølelse/intuisjon er helt sikkert også en kilde til vrangforestillinger og paranoida - tilstander som forverres når man omgås likesinnede. Så Betroz, du burde ønske innvendinger velkommen - så unngår du kanskje å bli like sprø som Icke. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Betroz. Det virker som om du tror det er mulig å få til en saklig diskusjon med "skeptikerne". Studer disse sidene http://www.skepticalinvestigations.org/New/index.html så forstår du bedre hva du har med å gjøre. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så Betroz, du burde ønske innvendinger velkommen - så unngår du kanskje å bli like sprø som Icke. At jeg risikerer å bli ansett som like sprø som Icke? Wow det der tar jeg som et kompliment! Takk Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Betroz.Det virker som om du tror det er mulig å få til en saklig diskusjon med "skeptikerne". Studer disse sidene http://www.skepticalinvestigations.org/New/index.html så forstår du bedre hva du har med å gjøre. Du er da faktisk den eneste her i tråden som ikke er ute etter å diskutere. Du bare legger ut de håpløse linkene dine og ignorerer alle innvendinger som dukker opp. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg deltar i denne tråden her fordi jeg seriøst mener at Illuminati og NWO er virkelig. Hadde jeg ikke stått for dette så hadde jeg ikke giddi å vært her. Jeg er ikke her kun for diskusjonens skyld. Hvis noen andre her kommer med sterke argumenter og motbevis til det jeg står for, så er jeg faktisk åpen for å vurdere det. Andre vinklinger er bare bra, så lenge det holdes på et seriøst nivå. Når dere kaller Icke for gal, så har dere full rett til å mene det! Men det bringer ikke noe saklig til denne "diskusjonen". Visse ting burde vi som voksne mennesker holde for oss selv. Rampage du har kommet med noen gode argumenter mot det jeg sier, det skal du ha. Men tross av det klarer du ikke alltid å styre deg. Du liksom bare MÅ fortelle hvor teite meninger jeg og Icke har! Gjelder for andre her også akkurat dette. Vel hvis det er slik dere vil ha det, så bruker jeg ord som "close minded" om dere med god samvittighet! Lenke til kommentar
Koas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Å diskutere med troende marxister er da like bortkastet som å diskutere med andre religiøse dogmatikere. Hvis Rampage ikke forstår hva jeg mener med det, så studer linken jeg la ut. Endret 25. august 2009 av Koas Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvor kommer marxister inn her egentlig? La meg omformulere, det å diskutere med troende konspirasjonsteoretikere er like bortkastet som å diskutere med religiøse dogmatikere. Det er faktisk langt bedre å diskutere med marxister, eller andre som forfekter et visst politisk relativt håndfast system der det er noe å diskutere. Selv om det har rot i verdier. Istedenfor å prøve å diskutere et fantasimonster, enten det måtte være et konspirasjonsmonster og påfølgende ondskap satt i system eller spaghettimonsteret. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Som Rampage sier, hvis en av partene skal bli stemplet som troende/religiøse er det "dere". Religiøse tror på sin religion uten å kunne komme med håndfaste bevis, selv om de ofte mener at verden er full av de. De som støtter NWO-teorien klarer ikke å legge fram håndfaste bevis, men velger fortsatt å støtte teorien, og en del mener at de har bevis. Man kan faktisk også sammenligne det "å legge to og to sammen" angående uttalelsene til blant annet Brown og Bush med troen på en skaper. Man skjønner jo at det er den skumle NWO de snakker om, på samme måte som at naturen er så vakker at den må være skapt av Gud. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Informasjon til Icke er tilgjengelig fritt på internett. Men for å vite helt sikkert hva Icke mener selv, så må du spørre ham eller lese hans bøker. Det var det jeg mente. Hvorfor legger han dette ikke fritt ut på nettet? Dere snakker så fint om kritisk sans, hva med å bruke den selv? Jeg driter langt i om dere kaller Icke, jeg eller andre "som oss" for gale. Det dere gjør her er bare den enkle måten å takle informasjon dere ikke forstår på. Det er vi som har kritisk sans, som ikke godtar hva som helst av ubegrunnede fantasifortellinger som fakta. Bevisbyrden hviler på deg, ikke på oss. Jeg vil heller være blandt de menneskene som har meninger som flertallet ikke har. Verden trenger folk som er kontroversielle og har egne meninger! Fy f... så kjipt å tenke som alle andre og ha akkurat samme meninger som flertallet! Bæææ bæææ sier jeg da. Så fakta er altså irrelevant. Alt som betyr noe er å mene noe annet enn de fleste andre? Jaja... Flertallet er enige om at jorden er rund. Du er vel flat-earther da? Det er mange ting det faktisk går an å være uenige om, som f.eks. smak og behag, politikk, økonomi, osv. Men å være uenig i ubestridte fakta bare for å være annerledes, ja, det er ganske merkelig. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) En ting dere har helt rett i er at jeg ikke har lagt frem konkrete bevis her i tråden. Dette innrømmer jeg. Hva er konkret nok bevis for dere da? David Icke og andre har lagt frem f.eks symboler som har blitt brukt i okkulte samfunn, og som også finnes i logoer for mange bedrifter og arkitektur verden rundt. Dere klarer ikke å se noe sammenheng her. Tilfeldigheter eller at symboler kan bety forskjellig til forskjellige folk regner jeg med at dere automatisk tenker. Det at insidere fra eliten bekrefter dette om symboler betyr selvfølgelig INGENTING heller for dere. Norsk TV2 hadde en dokumentar der en tidligere frimurer gikk ut til media og fortalte kort om hvordan frimureriet er. Det at både dommer og aktor i en rettsak tilhører samme losje var et av eksemplene. Han i dokumentaren hadde også blitt stoppet av en politimann for å kjøre for fort med bilen sin, men gikk fri fordi de var losje brødre. Frimureriet er en GLOBAL organisasjon! Bare her ligger det mye god argumentasjon for at muligheten for at det finnes en konspirasjon. Men neida for dere trenger dette ikke å betyr at "det finnes en global ond konspirasjon". Jeg har heller aldri brukt ordet "ond". Det er noe dere har brukt! Se det heller som at denne eliten har en filosofi da om hvordan verdenen burde være. At dem ønsker å forme verdenen slik dem vil. Mottoet til den 33. grad av frimureriet er "orden ut av kaos". Skap kaos i verden og kom med en plan som skal gjenopprette orden slik massene nesten krever av dem. Genialt egentlig, men tvilsomt noe som gangner oss på grassrota! "Teorien" om at det finnes en makt elite og en plan for total overtakelse er tydeligvis for urealistisk for dere. Dere tenker ikke slik engang : "Hmm jo det der var en interessant teori, men før jeg ser konkrete bevis for det så vet jeg ikke helt om jeg kan tro på det". Det der ville være den åpensinnede fremgangsmåten. Men neida isteden er dere helt 100% sikker på at det bare er bullshit. For meg er dere altfor bombastisk og skråsikker. Det er selvsagt ikke urimelig å kreve noe bevis, men hele tanken om at kanskje det jeg sier kan være sant er helt ukjent for dere. Jeg skjønner nå at dere ikke ønsker å bevege tankene om muligheten engang. Siden det er de samme personene jeg snakker med her, så må jeg si at dette er egentlig bortkastet tid. Jeg snakker til feil publikum. Selvfølgelig venter jeg et bombastisk svar tilbake. Ydmykhet er jo deres sterke side har jeg skjønt Endret 25. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Selvfølgelig venter jeg et bombastisk svar tilbake. Ydmykhet er jo deres sterke side har jeg skjønt Gjerne det, herr Falsk Ydmykhet. Det er selvsagt ikke urimelig å kreve noe bevis, men hele tanken om at kanskje det jeg sier kan være sant er helt ukjent for dere. Flere, meg selv inkludert, er mer enn åpne for: (1) At konspirasjoner forekommer (2) At det finnes mennesker som ønsker en verdensregjering Men "deres" NWO, det som skal slakte ned millioner/milliarder... Du tar det som en personlig fornærmelse (ihvertfall later som du gjør det) når man uttrykker at den NWO-"teorien" blir for drøy? Her er hva som skjer når folk med radikale meninger finner sammen: Noen vil sikkert ha vanskelig for å tro at FN kan være blandet inn i denne konspirasjonen. Den som slår opp “agenda 21″ på internett, og velger å grave dypt nok i materien, vil oppdage at agenda 21 er en FN resolusjon som går på å utøve global kontroll over det de kaller “a sustainable” p0pulation. Det vil si ikke over en milliard. Det vil si at 5,7 milliarder skal nedslaktes uten at deres verdier forringes. Krig lager masse atom avfall og miljøødeleggelser – sykdom må jo være tingen. Jeg tror ikke de vil lykkes med sin plan. Samtidig tror jeg at de er mener alvor av å sette den i gang. Det er bare du og jeg som kan stoppe dem. http://www.nyhetsspeilet.no/2009/06/who-fn...obal-massemord/ 5.7 milliarder. Men selvsagt må vi være åpne for at det kan være et annet tall, sant (tusener døde ville vært ille nok)? Ja? Så hvorfor kan vi ikke da også være åpne for at "teorien" er bullshit og at det ikke FINNES noe NWO som planlegger eller er iferd med å gjennomføre et slikt globalt massemord? Bortsett fra at vi da er "sauer", og ikke kan føle oss spesielle og priviligerte fordi vi skjønner så mye mer enn folk flest (drit i at dette mest sannsynlig er vrangforestillinger). Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ikke nok med at flere milliarder skal bøte med livet, det har gjennom tråden vært nevnt at lederne er alt fra aliens til jøder som står i ledtog med djevelen. Beklager, men her vil jeg faktisk kreve bevis, ja. At folk konspirerer på et eller annet plan for å få mer makt og penger ser jeg ikke bort ifra, det har jeg heller aldri sagt, men det som blir nevnt her er til tider så absurd at det å i det hele tatt vurdere det uten så mye som et fnugg av bevis, eller i det minste en litt overbevisende forklaring, blir så virkelighetsfjernt for meg at jeg virkelig ikke skjønner hva som foregår i hodene på de som tror på dette. Hvis de da ikke er religiøse, men hvis jeg husker rett så har du sagt at du ikke er det, Betroz. Kan du forklare hva som gjør denne saken mer troverdig enn Kristendommen eller Islam? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Eliten har nevnt selv at de ønsker en befolkningsreduksjon. Det at 5.7 milliarder skal slaktes ned kommer ikke fra dem. Kanskje noe Nyhetsspeilet har kommet med eller andre. Det dem har gjort er ved hjelp av mat og medisin industrien har skapt produkter som gjør imunforsvaret til mennesker svakere. Vaksiner skaper ofte bivirkninger (som produsenten er veldig klar over) som gjør folk syke. Eliten støtter også det å gjøre kvinner mindre fruktbare. Femismen er ikke kun for å sette kvinner fri. Kvinner som fokuserer for mye og lenge på karriere vil få færre barn. Dem får også barn senere i livet, og utsetter tiden der barnebarn kan komme. Eliten skaper også kriger og setter opp diktatorer som sulter befolkningen sin. Alt dette bidrar sterkt til å redusere befolkningen på Jorda. Hvis eliten velger å starte en 3. verdenskrig, så vil dem få enda raskere nedgang på befolkningen. Det seneste er jo at på grunn av klima endringene, så har dem kommet til at vi er for mange mennesker på planeten. Teknologi som dem har kan raskt løse disse problemene, men de ønsker ikke å dele dette med oss. Dere må gjerne tro at jeg dro dette ut av ræva mi akkurat eller leste det hos Icke. Det gjør dere sikkert uansett. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Kan du forklare hva som gjør denne saken mer troverdig enn Kristendommen eller Islam? - Insidere fra frimureriet og andre har innrømmet det. - David Icke og andre følger hvem som eier de store bankene og i hvilke hemmelige samfunn dem er medlem i. For å bli president av USA i nyere tid så må du være medlem eller godkjent av Counsil on Foreign Relations (CFR). Obama måtte gjennom samme greia - her finnes bilde bevis forresten. - Selv om USA bytter president så får han "politisk og økonomisk råd" fra de samme elite organisasjonene. Disse folkene bytter fra å være CEO i et stort konsern til neste gang jobbe for staten. Disse er så gode kompiser...uhhh! - Sol symbolikken finner du OVERALT i samfunnet. Tilfeldig da at dette kommer fra de samme okkulte samfunnene eliten har. Samt andre symboler så klart. Gjerne trekanter...eller det øyet dem liker så godt - øyet til universets arkitekt. Ikke undervurdèr dette : Denne er på ene siden av 1 dollar seddelen og viser klart og tydelig hvem som eier USA. Og nei dette kan på ingen måte misforståes. Dere kan også se at frimurerene og Rothschilds er dem som styrer Israel : http://vigilantcitizen.com/?p=1229 Endret 25. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå