Betroz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan kan du vite helt sikkert hva som har rot i virkeligheten eller ikke, hvis du ikke forstår helheten til hvordan virkeligheten er satt sammen? David Icke har kommet lenger i sitt arbeid siden den gang han skrev boken The Biggest Secret. David Icke er ikke den eneste som prater om at Jorda har hatt besøk fra andre planeter/dimensjoner i fortida. De fleste kulturer verden rundt har sin verson av dette. Ikke bare myter, men avbildninger forskjellige steder om hvordan disse besøkende så ut. Det var ikke bare en rase, men flere. Men det med humanoid likende reptiler er noe som går igjen flere steder. I Bibelen står det om Nephilim som kom hit og hadde sex med menneske kvinner. Ikke heng deg opp så mye i det fysiske rundt dette. Det David Icke snakker om er sammensetningen av DNA fra en reptil likende rase med menneske DNA for å skape en hybrid. DNA kan bli sett på som kode. Denne kodebasen av familier ble satt i posisjoner av makt opp gjennom tidene. Det er derfor konge familiene har vært så opptatt av å gifte seg med andre kongelige. Ikke bare fordi man har høy status i samfunnet, men på grunn av denne spessielle kodebasen (DNA) de har. Denne DNA'en gjør det enklere for den orginale reptil rasen å ha kontroll over. Vår kropp og kroppene til denne hybrid rasen er faktisk en biologisk datamaskin. Det vi mennesker kaller for sjel/bevissthet er det som er elektronene på en måte som styrer denne biologiske maskinen. DNA/kodebasen er det som er lagret på 'harddisken' for å bruke språk vi kan forstå. Hjernen vår er som en CPU i en PC. Den dekoder informasjon. Siden denne hybrid rasen har ulik DNA fra oss, så vil dem fungere litt annerledes enn alle oss andre. David Icke vet mer enn dette enn meg. Før du tror dette er noe kun han snakker om, så tar du feil. Men dette er relativt nytt. Så kommer vi inn på hva som er virkelig eller ikke. Vi mennesker liker å tro at vi vet dette siden vår erfaring tilsier det, samt at venner og andre rundt oss bekrefter det samme. Dermed tror vi at slik er virkeligheten. Dette er sannheten tenker vi. Så kommer det andre mennesker som har en helt annen oppfattning enn oss. Det enkleste da er å latterliggjøre dem. Vi gjør det fordi vi ikke forstår det de prøver å fortelle oss, og fordi vårt eget verdensbilde blir direkte truet! Her kicker da ego'et inn og vi forsvarer vårt verdensbilde som om livet vårt var avhengig av det noen ganger. Slik oppstår de fleste religions kriger også. Det oppstår av uvitenhet rett og slett. MEN ikke bare det...det finnes også dem som bruker konflikt for å oppnå det dem ønsker. Her kommer makt eliten og disse hybridene inn. Det ligger på en måte kodet inn i dem å være slik. David Icke sin oppfattning av disse romvesener eller hva vi ønsker å kalle dem, trenger ikke å være den du tror er! Jeg gikk kun kort inn på ting her, for jeg orker ikke skrive en roman ut av det. Men dere dømmer ting altfor raskt. Finnes mer gråsoner i livet Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Betroz, jeg venter fortsatt på svar. Hva er denne greia med reptiler? Fra Wikipedia: Ja, akkurat. Like latterlig som jeg trodde. Takk for bekreftelsen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da må jeg bare akseptere at du ikke forstår hva jeg prøver å fortelle deg her. Du velger å fornekte det fullstendig. Skjønner deg jo da dette truer ditt verdensbilde. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hva er det du prøver å fortelle meg. Du viste til en person som jeg sa var klin gæern, hvorpå du sa at han bare var misforstått, noe jeg ba om en forklaring på, og forklaringen viste at, ja, han er jaggu klin gæern! Reptiler, LOL Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Her er en skildring som noen har gjort av dem : Personlig så er jeg åpen for muligheten til at disse finnes, men jeg har ikke sett dem selv så kan ikke si noe 100% sikkert. Det er mange mennesker rundt omkring som ikke tør fortelle hva dem har opplevd fordi de er redd for å bli latterliggjort av folk som deg Pricks. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Betviler virkelig ikke at det finnes noen form for aliens. Men om de er "menneskelignende" tviler jeg på. La oss bare si at dette der er sant nå da, om det har vært observasjoner helt fra jesus sin tid, så vil jeg regne med at disse reptilfolka har vært å snuse på jorda i enda lengre tid. Hva er målet deres? Om du skal ta over en planet så virker det veldig dumt å bruke ca 5 tusen år på å gjøre det. Den planen må ha så liten sjangse for å gå igjennom at det knapt finnes tall for det. Hva med presidenter? Er alle de reptiler? Kunne kanskje ha gått med på at ideen kan virke litt mindre sprengt om hele verden har hatt kongedømme, og bare konger har hatt noe innvirkning på hvordan ting har blitt gjort, men den gang ei. Tror nok jeg velger å tro på en eller annen Gud fremfor dette. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Selvfølgelig er det umulig å avskrive det med 100 % sikkerhet, men inntil noen makter å presentere litt håndfast bevis ser jeg ikke poenget i å vurdere muligheten. Det er vel og bra å være åpen for alternative forklaringer, men man må passe seg for å ikke gå rundt å bekymre seg for enhjørninger og rosa elefanter. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Her er en skildring som noen har gjort av dem :[bilde] Minner om dette familiebildet: (Fra http://www.youtube.com/watch?v=YJUoiCdip7k) Det menneskelig å se etter bekreftelser på hva man allerede tror. Konspirasjonsteoretikere, inkludert Icke, GJØR AKKURAT DET SAMME. Enhver tilfeldighet kan bli et ledd i den massive konspirasjonen. Opplysninger som taler mot denne skumle verdenseliten ignoreres, eller man anklager kilden for å gå elitens ærend. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Du gjør det samma selv her Cyberfrog Edit : Dere tenker sånn at Icke snakker om reptiler, og da må ALT annet han kommer med være feil også. Vel det sier mer om tankegangen dere har enn Icke sin. Endret 23. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dêja vu. Jeg har lest litt av skriveriene hans. Hadde til og med et lengre innlegg rundt det. Men jeg, og trolig de fleste, mistenker en med slike påstander som Icke kommer med for å mangle en tilstrekkelig utviklet kritisk sans. Noe som setter alt annet han måtte komme med i et annet lys. Men dette gir jo Icke F i, han tjener jo penger - med andre ord, all PR er god PR. Han er enten gal eller han overdriver med vilje. Hei, kanskje han jobber for eliten! Med slike "motstandere" som Icke vil de kunne herje fritt, for folk flest kan umulig tro på en så drøy historie fra en mann med så lite troverdighet. Hvis vi postulerer at det eksisterer en omfattende konspirasjon for å oppnå verdensherredømme, er denne "teorien" etter mitt skjønn så god som noen. Redsel for å bli assosiert med Icke og hans like gjør "mainstream" journalister og myndighetspersoner/politikere skygger unna saker som potensielt kunne være interessante å undersøke nærmere. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Personlig så er jeg åpen for muligheten til at disse finnes, men jeg har ikke sett dem selv så kan ikke si noe 100% sikkert. Det er mange mennesker rundt omkring som ikke tør fortelle hva dem har opplevd fordi de er redd for å bli latterliggjort av folk som deg Pricks. Så synd for dem. Dette gjør ikke skriveriene til denne mannen mindre crazy. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 David Icke sitter på en del, men da må man lese hans bøker og sjekke de samme kildene han har brukt (han oppgir kilder i en liste i slutten av bøkene). Går an å starte der. Så jeg må betale Icke penger for å bli opplyst om denne onde konspirasjonen som skal ødelegge verden? Jeg ville tro det var såpass viktig informasjon at han skulle være interessert i å spre det til flest mulig og raskest mulig. Jeg håper du ser at det er en ørliten mulighet for at Icke kanskje bare er ute etter å tjene noen kroner? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Informasjon til Icke er tilgjengelig fritt på internett. Men for å vite helt sikkert hva Icke mener selv, så må du spørre ham eller lese hans bøker. Det var det jeg mente. Dere snakker så fint om kritisk sans, hva med å bruke den selv? Jeg driter langt i om dere kaller Icke, jeg eller andre "som oss" for gale. Det dere gjør her er bare den enkle måten å takle informasjon dere ikke forstår på. Ja faktisk, dette er min mening, så får dere komme med så mange adjektiver dere bare vil. Dere oppfører dere som bedrevitere selv. Edit : Jeg vil heller være blandt de menneskene som har meninger som flertallet ikke har. Verden trenger folk som er kontroversielle og har egne meninger! Fy f... så kjipt å tenke som alle andre og ha akkurat samme meninger som flertallet! Bæææ bæææ sier jeg da. We are change! Endret 24. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=EbdLCKLVUT4...feature=related http://freedominfonet.webs.com/ Endret 24. august 2009 av MrSalle Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Som sagt, det er vel og bra å være åpen for alternative forklaringer, men dette gjør deg ikke nødvendigvis mindre trangsynt enn andre. Har du sett denne videoen? Den handler ikke om NWO, men prinsippet er nokså likt. Du sier at du ikke liker å tenke som flertallet, vil det si at du velger å støtte denne teorien fordi det er kontroversielt? Hvis det er grunnen, må jeg si jeg synes den er meget dårlig. Det er vel flokkmentalitet å konstatere at jorden er rund? Det er jo mye mer kontroversielt å tro at jorden faktisk er flat, men at stupene på sidene er strengt bevoktet, og alt det kjipe som skjer i verden er bare en avlednigsmanøver slik at vi ikke skal finne ut at vi blir holdt for narr. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Edit : Jeg vil heller være blandt de menneskene som har meninger som flertallet ikke har. Verden trenger folk som er kontroversielle og har egne meninger! Fy f... så kjipt å tenke som alle andre og ha akkurat samme meninger som flertallet! Bæææ bæææ sier jeg da. Greit å "tenke sjæl og mene". Mange har et behov for å føle seg spesiell, men det virker ikke som en spesielt god løsning å døpe seg pånytt i konspirasjonsgjørme. Jeg har ingen illusjoner om at meningene mine har gjort mye godt for verden. Hva godt har dine gjort? Hva trenger verden deg og meg til, egentlig? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du sier at du ikke liker å tenke som flertallet, vil det si at du velger å støtte denne teorien fordi det er kontroversielt? Det er vel flokkmentalitet å konstatere at jorden er rund? Nei og nei. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor da denne fascinasjonen for å ikke tenke det samme som flertallet? Hva skiller din situasjon fra mitt eksempel? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Sheasy : Det var en god video det der. Noe alle burde se, og kanskje flere ganger. Joda jeg går nok i fella selv mange ganger. Gjør samme feil som jeg mener andre gjør. Men er ikke det bare mennesklig da? Jeg har sagt at jeg er åpen for at det David Icke snakker om reptiles kan ha rot i virkeligheten. Det beste er naturligvis om man kan bevise alt for å fjerne all tvil. Jeg mener det kan ligge en mening med livet at vi ikke skal vite alt og bevise alt. Hvorfor skal man erfare noe som helst da hvis alt er prøvd og alt er bevist? Jeg tror ikke logikken har eller kan ha svaret til alle livets mysterier. Vi har en annen sans som kalles for magefølelse/intuisjon og den kan ofte ha mer rett enn logikken. Det betyr ikke at man skal forkaste all kritisk sans fordet! David Icke har mange fantastiske og kanskje ulogiske ideer. Han sier selv at folk skal forske på ting selv og ikke tro på alt han kommer med. Han ønsker ikke å danne nye trossystem. Men han prøver å finne sannheten rundt livet og kanskje spessielt New World Order som denne tråden egentlig handler om. Det å avfeie han totalt bare fordi han snakker om reptiles er, ja close minded. Ikke for å sammenlikne dem, men selv Adolf Hitler hadde sikkert mange gode ideer selv om hans rasisme og makt apperitt var høyst åndsvak. Det er mange insidere innenfor eliten som har kommet ut med informasjon som beskriver en plan for å ta over denne planeten på alle plan. Mange av dem kan selvsagt bare spre desinformasjon, men alle? David Icke og Alex Jones er på ingen måte de eneste som snakker om makt eliten og New World Order. Mange av dem er sikkert til en grad "gale" ja, men igjen alle? Jeg mener det ligger iallefall noe troverdighet her. Dessuten synes jeg det er merkelig at det er utenkelig for dere at en makt elite ikke finnes og at en plan for verdensherredømme er der. Menn med makt ønsker seg mer makt. Hva om de faktisk har en gal leder som vi ikke vet om? Det er naivt å tro at Hitler var den siste som prøvde å ta over. Endret 24. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er slett ikke umulig, selv om jeg tviler på at målet er å være herskere. Likevel, det jeg reagerer mest på, er for eksempel at enkeltpersoner og familier blir utpekt som de som skal stå bak dette, uten at dette kan bevises. Reptilsaken tar dette et steg videre. Selvfølgelig er det sannsynlig at det foregår mye suspekt som vi "vanlige" ikke vet om, men å utpeke personer som maktsyke galninger/øgler eller som nikkedukker for disse uten en overbevisende forklaring blir som sagt for dumt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå