Baltazar94 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det fins tusenvis av slike falske taler. Det er bare veldig bra mixing av forskjellige ting som vedkommende har sagt. Hva han snakker om får man selv bedømme, .. Talen av John F Kennedy var ikke mikset sammen. Men miksing av ting folk sier er ikke i seg selv noe bevis på forfalskning. Alle nyhetssendinger ol. på tv består også av miksing og utklipp av hva folk har sagt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, alt på tv er somregel mixa sammen, men ikke på den måten. Det blir som å si at : "Jeg håper norge brenner i evig tid, da dette er verdens verste land" er ett sitat fra kongen og er autentisk. Man kan klippe det sammen, vil det da gjøre det ekte? Hvem som har tid og gidder sånt? : Igjen, fanatikere og andre som brenner for det. Det er laget haugevis av dokumentarer og andre ting om konspirasjonstoeirer om 9/11. Det er laget evig mange alien videoer og bilder, hvorfor skal ikke noen velge å bruke 1 time av dagen i ca 1uke på å mikse sammen noen taler slik at det høres rett ut? Og nei, jeg skjønner fremdeles ikke hva som er så galt med denne nye verdensordenen, eller hva den egentlig går ut på. Alt jeg har blitt linket til er folk som nevner det i intervjuer og taler, samt masse shit om microchipper laget av djevelen fordi det sto i bibelen etc. Gi meg en liste over de negative punktene ved denne nye verdensordenen (og gjerne ha med litt om den, ikke bare en wikiartikkel eler noe.) så skal jeg prøve å se på det med ett åpent sinn. PS: PETA, der har du en lystig gjeng. Alt mulig de er i stand til å manipulere og forvrenge for å fremme sin sak er noe av det verste. Det finnes garantert flere lignende organisasjoner med andre motiv som er like sprø. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, alt på tv er somregel mixa sammen, men ikke på den måten. Det blir som å si at : "Jeg håper norge brenner i evig tid, da dette er verdens verste land" er ett sitat fra kongen og er autentisk. Man kan klippe det sammen, vil det da gjøre det ekte? Hvem som har tid og gidder sånt? : Igjen, fanatikere og andre som brenner for det. Det er laget haugevis av dokumentarer og andre ting om konspirasjonstoeirer om 9/11. Det er laget evig mange alien videoer og bilder, hvorfor skal ikke noen velge å bruke 1 time av dagen i ca 1uke på å mikse sammen noen taler slik at det høres rett ut? Og nei, jeg skjønner fremdeles ikke hva som er så galt med denne nye verdensordenen, eller hva den egentlig går ut på. Alt jeg har blitt linket til er folk som nevner det i intervjuer og taler, samt masse shit om microchipper laget av djevelen fordi det sto i bibelen etc. Gi meg en liste over de negative punktene ved denne nye verdensordenen (og gjerne ha med litt om den, ikke bare en wikiartikkel eler noe.) så skal jeg prøve å se på det med ett åpent sinn. PS: PETA, der har du en lystig gjeng. Alt mulig de er i stand til å manipulere og forvrenge for å fremme sin sak er noe av det verste. Det finnes garantert flere lignende organisasjoner med andre motiv som er like sprø. En sammenhengende tale kan som regel ikke mikses og settes sammen av løse ord, uten at det vil bli oppdaget. Og hva med avisartiklene, og den siste filmen jeg linket til, er de også forfalsket ? De som har produsert alt dette bare for å "lure" folk må jo ha gjort en grundig og tidkrevende jobb siden de har klart å koordinere alt dette på en så bra måte. Det skal jo noe til også å få så mange personer til å gå med på å bløffe folk på denne måten. Hvordantror du de har klart det da ? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Siden ingen gidder å si kort og godt hva som faktisk ER New World Order, og hva som er så ufattlig kjipt med det så spør jeg igjen. Trenger ikke å gi meg artikler der ordet er nevnt, bare si hva det faktisk går ut på. Igjen, fordi mange skriver om bibelen, gjør det at alt er sant i den? Orker ikke å se igjenom en nesten 2timers youtube film for å prøve å få med meg at obama sier NWO en til to ganger. And yet again : Når man ser på hvor enkelt det er (om man kan det, og har erfaring, that is) det er å manipulere bilder, så må det da finnes noen der ute som har peiling på å mikse sammen falske taler. -------------------------------- Okay, da har jeg fått litt mer info om hva dette er for noe, men er fremdeles ikke redd. Slik jeg har forstått det er det en politisk verdensregjering, hvorfor er dette så galt, hvorfor vil dette utslette menneskeheten? Kan godt skjønne at folk er redd for det, men tror du virkelig at EU + USA får meg seg noen miniputter som støtter dem og bare sperrer eller blokkerer / ødelegger alle andre land som ikke er enige med dem? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Siden ingen gidder å si kort og godt hva som faktisk ER New World Order, og hva som er så ufattlig kjipt med det så spør jeg igjen. Trenger ikke å gi meg artikler der ordet er nevnt, bare si hva det faktisk går ut på. Igjen, fordi mange skriver om bibelen, gjør det at alt er sant i den? Orker ikke å se igjenom en nesten 2timers youtube film for å prøve å få med meg at obama sier NWO en til to ganger. And yet again : Når man ser på hvor enkelt det er (om man kan det, og har erfaring, that is) det er å manipulere bilder, så må det da finnes noen der ute som har peiling på å mikse sammen falske taler. -------------------------------- Okay, da har jeg fått litt mer info om hva dette er for noe, men er fremdeles ikke redd. Slik jeg har forstått det er det en politisk verdensregjering, hvorfor er dette så galt, hvorfor vil dette utslette menneskeheten? Kan godt skjønne at folk er redd for det, men tror du virkelig at EU + USA får meg seg noen miniputter som støtter dem og bare sperrer eller blokkerer / ødelegger alle andre land som ikke er enige med dem? Når du for det første ikke gidder å sette deg inn i hva new word order dreier seg om, og for det andre er så overskeptisk at du tror alle er ute for å lure deg,og nesten er redd for din egen skygge. Da er det heller ikke noe vits for meg å prøve å forklare hva new world order er, eller hva vi har i vente. Hvis du hadde brydd deg med å se den siste videoen jeg linket til, så ville du i hovedtrekk forstått hva det dreier seg om. Men viljen til å forstå er nok heller ikke til stede. Så du får bare vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har prøvd å satt meg inn i hva det er for noe, men hver eneste gang jeg spør om jeg har forstått det rett, blir jeg enten linket til en lang artikkel eller en eviglang video. NWO er i følge wikipedia en politisk verdensregjering og jeg spør igjen : Hva er så galt med det? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har prøvd å satt meg inn i hva det er for noe, men hver eneste gang jeg spør om jeg har forstått det rett, blir jeg enten linket til en lang artikkel eller en eviglang video. NWO er i følge wikipedia en politisk verdensregjering og jeg spør igjen : Hva er så galt med det? Veeldig forenklet sakt er det en verdensregjering. Men i realiteten er det mye mer enn det folk flest legger i ordet "regjering" De artiklene og videoene du snakker om er der fordi de forklarer en del om hva dette dreier seg om, men når både du og de fleste andre her avviser alt jeg sier som tøv, og alle videoer og websider jeg linker til som fofalskninger, så er det jo ikke noe vits i å bruke tid på å prøve å forklare hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Forklar for meg da, hva er egentlig NWO, hvem er det og hva er målet deres? Så kan du fortelle litt om hva som er gode og dårlige punkter med NWO da, så skal jeg diskutere for\imot deg etterpå Edit: Faen, jeg har vist gådd forbi 666 inlegg Endret 17. april 2009 av Hamnli2 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gi meg en for imot liste, ja! Seriøst, orker ikke å lese lange artikler. Når du virker så skråsikker på saken som du gjør burde du da klare å forklare det med egne ord. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Endelig har jeg fått etablert en solid hær i nordkorea som jeg skal invandere russland med. YESS! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Endelig har jeg fått etablert en solid hær i nordkorea som jeg skal invandere russland med. YESS! lolwut Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 New World Order, konspirasjonen, er visstnok et verdenssamfunn slik en "liten" gruppe bakmenn ønsker den skal være. Hvem bakmenne er må du ikke spørre meg om, men tilbake i historien var det visstnok enkelte høyt politisk plasserte personer og gjerne bankeiere som Rockefeller, Warburg, Morgan, osv. som stod bak (mtp. USA) New World Order har til hensikt å påvirke alle former for maktsentre i samfunnet slik at de kan forme verden til deres fordel og ønsker. Med maktsentre menes alt fra regjering, storting, militæret, politiet, finansinstitusjoner, skolesystemet, mm. I USA skal visstnok typiske kontrollerte maktsentre være Federal Reserve, Council on Foreign Relations, Trilateral Commission, Bilderberger Group (og mange flere vil jeg tro), som igjen påvirker samfunnet gjennom andre institusjoner. Slik jeg har forstått det er New World Order ofte basert på en bok skrevet av Carroll Quigley med navn Tragedy and Hope. Quigley skal ha fått fullt innsyn i konspirasjonen og støttet den så og si fullt ut. Han var derimot ikke enig i at den burde holdes skjult. Quigley skal derimot ha ment at denne konspirasjonen gikk i oppløsning en stund etter andre verdenskrig. E-bok kan lastes ned fra: http://www.archive.org/details/TragedyAndHope Korte og "vesentlige" utrdag fra boken er nok lett å finne med et par søk. Selv fikk jeg mest info fra G. Edward Griffin når jeg hadde litt mer interesse av konspirasjonsteori, men det er en god stund siden nå. Tror derimot denne gamle dokumentaren tar for seg en del av Caroll Quigleys "historie". http://video.google.com/videoplay?docid=449294564876413449 Det er vel stor fare for at verdenssamfunnet er et mer eller mindre naturlig kaotisk system. Konspirasjonsteori blir derimot nesten som relgion. Ved å tro på det er det liksom et håp om at mye av det som er ille her i verden kan relativt lett gjøres bedre. Alt som trengs er å rive ned en organisert konspirasjon. Vet ikke om det besvarer spørsmålet ditt Gaarulf, men jeg prøvde nå å gjøre et forsøk basert på personlig erfaring innen emnet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det er nok kanskje ikke noe stort problem å mikse sammen en slik tale. Men det ville likevel ta tid. Og hvem mener du er så opptatt av å lure folk at de setter seg ned for å mikse sammen noe slikt ?Og hvorfor skulle noen ønske å lure folk ved å mikse sammen en slik tale som dette. For meg spilller det ikke noen rolle hva du tror, jeg prøver bare å opplyse hva som skjer. Vil du ikke tro det, så er det ok for meg, det er antakelig for sent å stoppe den nye verdensordenen uansett. USA er de første landet som blir berørt, og med Obama som president i USA så er veien antakelig åpen for den nye verdensordenen, som snart er et faktum. Nei, faktisk ikke. Litt pitching her og der, og vips. Folk som har litt erfaring med dette fra musikkstudio, for eksempel, kan gjøre dette i blinde med en hånd teipet fast i den andre. Jeg så en slik video med Bush, utrolig troverdig. Synd at talinga var helt ute av synch med Bush' munnbevegelse på filmen, og det hele så veldig, veldig redigert ut, samt var i elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Talen av John F Kennedy var ikke mikset sammen. Men miksing av ting folk sier er ikke i seg selv noe bevis på forfalskning. Alle nyhetssendinger ol. på tv består også av miksing og utklipp av hva folk har sagt. Mixing av forskjellige taler, for å skape et annerledes budskap, jo. Som sagt, litt pitching, og man forandrer toneleie. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 - The people of america belives in god! - We must fight terror! - We need to defend ourselves from evil - At all cost we need to invade Iraq" ved å legge sammen forskjellige ting han har sagt kan du få han til å si så godt som alt. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Talen av John F Kennedy var ikke mikset sammen. Men miksing av ting folk sier er ikke i seg selv noe bevis på forfalskning. Alle nyhetssendinger ol. på tv består også av miksing og utklipp av hva folk har sagt. Mixing av forskjellige taler, for å skape et annerledes budskap, jo. Som sagt, litt pitching, og man forandrer toneleie. Vel, jeg forstår at det ikke er mulig å overbevise deg om noe, så da får du bare vente og se hva som skjer. Det er allerede i ferd med å skje ting i USA, og det er mulig vi får se noe også i Norsk media i løpet av dette året. Så som sagt. Du får vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vel, jeg forstår at det ikke er mulig å overbevise deg om noe, så da får du bare vente og se hva som skjer. Fantastisk måte å dekke opp mine argumenter ved å avvise undersøkelse av saken. Ja, jeg venter, jeg har ventet lenge. Veldig lenge. Jeg er lei av vente. Jeg er lei av å se youtube-videoer stappfull av udokumenterte påstander. Jeg er lei av å lese side opp og side ned med bullshit som er faktuelt feil. Jeg er lei av feilsiteringer, jeg er lei av alt. Denne NWO-greia handler ikke om å advare noen om noe lenger og hjelpe menneskeheten. Det handler om hvem som har rett, og hvem som ikke har rett når man valgte side eller ikke side. Folk skyr ingen midler for å få folk på sin side, fordi alt er mye enklere når alle andre tror det samme som deg. Det er allerede i ferd med å skje ting i USA, og det er mulig vi får se noe også i Norsk media i løpet av dette året.Så som sagt. Du får vente og se hva som skjer. What things? Hvorfor akkurat i USA og ikke andre steder i verden? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.- Albert Einstein Folk tror ikke at det finnes en global konspirasjon fordi dem vil ikke innse at det er dem selv som har murt inn 99% av steinene som makt pyramiden til eliten er laget av. En elite kan ikke kontrollere verdenen uten at massene gir dem den makten. Hvorfor skulle det egentlig være så spessielt at en elite forsøker å ta over verdenen? Historien gjentar seg. Menn med makt ønsker seg mer makt. Folk orker ikke sette seg inn i hvordan verdenen virkelig fungerer. Det er for vanskelig for dem. De vil heller sitte foran TV og se på Paradise Hotel og leve ut illusjonen de kaller et liv. Endret 25. april 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vel, jeg forstår at det ikke er mulig å overbevise deg om noe, så da får du bare vente og se hva som skjer. Fantastisk måte å dekke opp mine argumenter ved å avvise undersøkelse av saken. Ja, jeg venter, jeg har ventet lenge. Veldig lenge. Jeg er lei av vente. Jeg er lei av å se youtube-videoer stappfull av udokumenterte påstander. Jeg er lei av å lese side opp og side ned med bullshit som er faktuelt feil. Jeg er lei av feilsiteringer, jeg er lei av alt. Denne NWO-greia handler ikke om å advare noen om noe lenger og hjelpe menneskeheten. Det handler om hvem som har rett, og hvem som ikke har rett når man valgte side eller ikke side. Folk skyr ingen midler for å få folk på sin side, fordi alt er mye enklere når alle andre tror det samme som deg. Det er allerede i ferd med å skje ting i USA, og det er mulig vi får se noe også i Norsk media i løpet av dette året.Så som sagt. Du får vente og se hva som skjer. What things? Hvorfor akkurat i USA og ikke andre steder i verden? Jeg bare innser hva slags innnstilling du har, og at du tror at min hensikt er å få deg over på "min side" og at jeg vil at du skal tro det samme som meg. Slik du også sier selv. Og med et slikt utgangspunkt ser jeg ingen vits i å diskutere mer. Fordi du er for speptisk i din anstrengelse for å unngå å bi overbevist og komme over på "min side" At USA leder an i dette arbeide for den nye verdensordenen, kommer av at den eliten som sitter på toppen og trekker i trådene for det meste befinner seg i USA, og kontrollerer USA. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg bare innser hva slags innnstilling du har, og at du tror at min hensikt er å få deg over på "min side" og at jeg vil at du skal tro det samme som meg. Slik du også sier selv. Aldeles ikke. Om du ikke du ikke diskuterer med meg for å få meg til å endre synspunkt, da kan du kun diskutere med meg fordi du er sta og mener du har rett og alle andre tar feil. Som jeg skrev ovenfor. Og med et slikt utgangspunkt ser jeg ingen vits i å diskutere mer. Fordi du er for speptisk i din anstrengelse for å unngå å bi overbevist og komme over på "min side" - fra 1:15 og et stykke utover, hør godt etter. Videoen presenterer argumentet ditt, og jeg syns de svarer på det bedre enn meg. Bytt ut "Proof of God" med "Proof of NWO". At USA leder an i dette arbeide for den nye verdensordenen, kommer av at den eliten som sitter på toppen og trekker i trådene for det meste befinner seg i USA, og kontrollerer USA. Hvordan vet du dette? Er det noen som har infiltrert NWO og lekker ut informasjon om dem? Endret 25. april 2009 av Frohman 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå