Betroz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hamnli2 : Du er like påståelig som en tenåring i de utsagna der Men det er du vel også. Pricks : Ikke noe galt med en ny verdens orden nei. Men denne vi snakker om i tråden her kommer ikke oss vanlige folk til gode. Endret 20. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hva er det jeg påstår, mener du? At dere ikke har noen beviser? Har du lyst å motbevise det kanskje? Lenke til kommentar
Koas Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Motbevis denne: http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dette er ryktespredning og drittkasting, og det grenser til diskriminering. Når du skriver dette, så er det tydelig at det er DU som mangler forståelse Hamnli2. Motbevis denne:http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html Du som har den sida der? Zetatalk har ikke nevnt når Planet X skal passere, så i slutten av 2011 er noe du/han på den sida mener Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Motbevis denne:http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html Man er uskyldig til det motsatte er bevist, så bevisbyrden ligger på deg. Betroz: Nei, for som sagt så er man uskyldig til det motsatte er bevist og da er det frekt å spre rykter uten at du kan bakke de opp med beviser. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Motbevis denne:http://www.rolfkenneth.no/NW-A-Innhold.html Conspiracy 101: Spre masse påstander, krev motbevis. Veldig forutsigbart. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så om jeg ikke kan legge frem beviser her, så betyr det automatisk at bevis ikke finnes? Hvordan kan dere vite at det ikke finnes bevis for at eliten og NWO finnes? Har dere studert dette selv? Åhh ja...bevisbyrden ligger på meg eller andre som prater om NWO. For dere gidder ikke prøve å forske på dette selv. Det er bare SÅÅÅ fint når dere tar alle "konspirasjonsteoretikere" over ên kam og generaliserer. Forteller mer om dere da spør du meg. Go back to sleep people. The government is in control. Everything is fine and dandy! Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og igjen klarer du ikke å bevise noe som helst. Om du nå snart ikke legger fram noe så må jeg gå ut i fra at du ikke har noen beviser, og dermed bevisst driver en svertekampanje. Det er greit å tro at noen er onde eller ikke som alle andre, men det er ikke greit å løpe rundt og overtale alle andre når du ikke kan bevise det. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så om jeg ikke kan legge frem beviser her, så betyr det automatisk at bevis ikke finnes? Nei, og ingen har prøvd å påstå noe slikt. Hvordan kan dere vite at det ikke finnes bevis for at eliten og NWO finnes? Fordi noe slikt i skrivende stund ikke har blitt presentert. Men man kan selvsagt ikke vite 100%. Har dere studert dette selv? En del. Åhh ja...bevisbyrden ligger på meg eller andre som prater om NWO. Korrekt, hvertfall dersom ønsket er å bli tatt seriøst eller å overbevise noen. For dere gidder ikke prøve å forske på dette selv. Nå generaliserer du vel....tar alle over en kam. Det er bare SÅÅÅ fint når dere tar alle "konspirasjonsteoretikere" over ên kam og generaliserer. Forteller mer om dere da spør du meg. Go back to sleep people. The government is in control. Everything is fine and dandy! Here's a copy of American Gladiators! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 David Icke sitter på en del, men da må man lese hans bøker og sjekke de samme kildene han har brukt (han oppgir kilder i en liste i slutten av bøkene). Går an å starte der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 David Icke? Han som påstår at vi er invadert av aliens? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 David Icke? Han som påstår at vi er invadert av aliens? Noe du baserer på hva andre har skrevet om David Icke. For å forstå hva David Icke selv står for rundt dette med reptilians, så må du spørre ham eller lese bøkene hans. Men hvorfor skulle du gidde det når det er enklere å latterliggjøre det du ikke forstår Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 David Icke? Han som påstår at vi er invadert av aliens? Noe du baserer på hva andre har skrevet om David Icke. For å forstå hva David Icke selv står for rundt dette med reptilians, så må du spørre ham eller lese bøkene hans. Men hvorfor skulle du gidde det når det er enklere å latterliggjøre det du ikke forstår Ingen kan forstå falske fakta. Prøv å forklar et opfunnet fenomen? La oss si, jeg sier det flyter rosa kuler rundt hodet ditt, du ser dem. Klart du ikke forstår fenomenet "rosakulerrundthodetfordidutrorpåalver", men jeg gjør det, du må lese bøkene mine, der går jeg i detalj og forklarer med falsk statistikk og falske fakta om hvorfor de er der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 For å forstå hva David Icke selv står for rundt dette med reptilians, så må du spørre ham eller lese bøkene hans. Kan du oppsummere det her, er du snill? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Betroz er av den oppfatning at man ikke kan uttale seg om en sak uten å ha lest alt som omhandler emnet. Jeg har for eksempel brukt Einsteins relativitetsteori for å løse en god del problemstillinger, men følger man Betroz sin logikk kan jeg egentlig ikke det, da jeg ikke har lest Einsteins originale nedtegnelser, jeg har bare lest hva andre har skrevet om saken. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Verden slik den er i dag med hensyn til økende sentralisering av makt, falske terror angrep for å rettferdiggjøre big brother systemet ble beskrevet av David Icke for 15 år siden. Jeg leser ikke bare det Icke skriver og det var det. Men merklig at dere ikke klarer/vil se forandringene i samfunnet som er på vei. Og nei, ikke hvem som helst kunne forklart det så detaljert som Icke har, så ikke kom med den. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Betroz, jeg venter fortsatt på svar. Hva er denne greia med reptiler? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Betroz, jeg venter fortsatt på svar. Hva er denne greia med reptiler? Fra Wikipedia: In 1999, Icke wrote and published The Biggest Secret: The Book that Will Change the World, in which he identified the extraterrestrial prison warders as reptilians from the constellation Draco.[25] They walk erect and appear to be human, living not only on the planets they come from, but also in caverns and tunnels under the earth. They have cross-bred with humans, which has created "hybrids" who are "possessed" by the full-blooded reptilians.[26] The reptiles' hybrid reptilian-human DNA allows them to change from reptilian to human form if they consume human blood. Icke has drawn parallels with the 1980s science-fiction series V, in which the earth is taken over by reptiloid aliens disguised as humans. According to Icke, the reptilian group includes many prominent people and practically every world leader from Britain's late Queen Mother to George H.W. Bush, Hillary Clinton, Harold Wilson, and Tony Blair. These people are either themselves reptilian, or work for the reptiles as what Icke calls slave-like victims of multiple personality disorder: "The Rothschilds, Rockefellers, the British royal family, and the ruling political and economic families of the U.S. and the rest of the world come from these SAME bloodlines. It is not because of snobbery, it is to hold as best they can a genetic structure — the reptilian-mammalian DNA combination which allows them to 'shape-shift'."[4] In Tales From The Time Loop and other works, Icke states that most organised religions, especially Judaism, Christianity, and Islam, are Illuminati creations designed to divide and conquer the human race through endless conflicts. In a similar vein, Icke believes racial and ethnic divisions are an illusion promoted by the reptilians, and that racism fuels the Illuminati agenda. Dette er riktignok sakset rett fra Wikipedia, men om du kjøper boken "The Biggest Secret: The Book that Will Change the World" kan du lese galskapen selv. Forøvrig litt festelig at det finnes noen som tar NOE denne mannen sier seriøst. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Forøvrig litt festelig at det finnes noen som tar NOE denne mannen sier seriøst. En særdeles intelligent og moden kommentar det der. Har du noe mer fornuftig å komme med? Endret 23. august 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Forøvrig litt festelig at det finnes noen som tar NOE denne mannen sier seriøst. En særdeles intelligent og moden kommentar det der. Har du noe mer fornuftig å komme med? Geit, dette er en mann som skriver bøker om at det britiske kongehuset, amerikanske finansinstitusjoner og politikere er overtatt av bloddrikkende reptil-hybrider fra det ytre rom. Kan vi være enig om at dette er uten rot i virkeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå