Betroz Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hvor mange annser dere denne eliten som? Tenker da på de som er klare over hva de er med på. Dette vet jeg ikke. Hørte et tall på ca 3000 individer en gang, men det kan selvsagt jeg ikke vite med sikkerhet. Ingen vet hvem som sitter helt på toppen heller. Det eneste vi kan vite med sikkerhet er det systemet de holder på å lage, som vi kaller for NWO - New World Order. De sikter etter verdensregjering. Et globalt imperium. Det er for meg ikke vanskelig å skjønne at noen ønsker seg absolutt makt, og en våt drøm må da være global dominans. Ikke noe merkelig i det hele tatt! Men spør du meg er det veldig primitivt!! En plan som dette er det veldig vanskelig å få til! Som Rampage ville sagt, så er det ikke plausibelt. Men de prøver jo fordet. Det er opp til menneskemassene om eliten får dette til. Den egentlige makten ligger hos oss, men DET vet ikke folk flest. Endret 26. juli 2009 av Betroz Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg får prøve meg på en teori jeg også: Gjennom den industrielle revolusjonen fikk en god del av verden et forsprang på resten. Før kunne denne delen, populært kalt vesten, forsyne seg av billig arbeidskraft og ressurser med makt. Etterhvert som verden ble mer sivilisert er makt byttet ut til fordel av organisasjoner som f.eks. WTO, IMF og World Bank (og muligens FN/IPCC), mf., og multinasjonale selskaper som ser ut til å gjøre en god jobb med å holde denne trenden i live. Dessverre er det fare for at det gode livet vi har satt pris på, selv her i Norge, kan ta slutt. En rekke land ser ut til å bryte igjennom sperrene vi har satt opp og er i ferd med å ta oss igjen. Men så lenge de innfører demokrati er det i hvertfall håp om at våre organisasjoner og selskaper kan fortsette som før, for å manipulere demokratier er noe "vi" er blitt gode på her i vesten. Vi forsøker å få på plass en verdensregjering, populært kalt NWO, som kan demokratisere hele verdenssamfunnet til fordel for våre organisasjoner og selskaper. Om det er en fordel for hver enkelt av oss gjenstår å se. Med andre ord er det ikke nødvendigvis en spesifikk gruppe mennesker som står bak en århundregammel konspirasjon. Det trenger bare å være dagens "elite", og et samfunn som indirekte støtter dem, som ønsker å fortsette å leve slik de er blitt vant til. Men hva vet jeg, det er alt for komplisert til at jeg egentlig forstår hva som foregår. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Godt innlegg det der vanedyret Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Men så lenge de innfører demokrati er det i hvertfall håp om at våre organisasjoner og selskaper kan fortsette som før, for å manipulere demokratier er noe "vi" er blitt gode på her i vesten. Vi forsøker å få på plass en verdensregjering, populært kalt NWO, som kan demokratisere hele verdenssamfunnet til fordel for våre organisasjoner og selskaper. Men det er ikke noe demokrati vi egentlig lever i, i ordets rette mening. Ordet ''demokrati'' betyr at flertallet styrer gjennom enighet på grunnlag av diskusjoner. Noen kaller det ''flertallstyranni'', og det med rette. Legg merke til at Norges befolkning, eller folk flest i den ''demokratiske'' verden, kan stå på hjørnet og SKRIIIIKE sine meninger og krav, uten at en eneste politiker hører og adlyder folkets meninger. Og dette skjer totalt uavhengig av politiske partier. FrP som AP - spiller ingen rolle. De har sin egen tyranniske agenda og den trer de over befolkningens hode uansett. Diktatorer er de. Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Derfor måtte dem manipulere massene til å tro at vi har frihet. Mennesker som tror selv de er frie vil ikke protestere! Til elitens store skrekk, så begynner folk å våkne opp. Dette er et mareritt for dem. Derfor vil dem å månedene og årene fremover mot 2012 øke tempoet mot NWO. Hvorfor 2012 er så spesielt kan vi bare spekulere om, men de forventer et skifte i bevissthets nivå til menneskerasen når vår sol står i oppstilling til Melkeveiens sentrum den 21. Desember 2012. Det som kan stoppe eliten i sine planer er om mange nok mennesker våkner opp og får et høyt nok bevissthets nivå. Derfor må denne informasjonen ut. Detta var något av det bästa jag har läst här på tråden!! Väl formulerat Betroz!! Människor som tror att dom är fria,är väldigt lätta att lura och mainpulera för dom är så naiva och godtrogna. För att spinna vidare på denna naivitet,vill jag nog mena att mycket av det som händer på denna planeten är också en form för skrämsel propeganda.Terror,sjukdommar,krig och ekonomi kan lätt både designas och manipuleras.Att det sedan upp i allt detta finns droger,gängkrig,ran,knivslagsmål,våldtäkter och en massa annan tragiskt och eländigt,gör inte den vanliga kärnfamiljen något tryggare direkt.Folk kommer i slutänden böna och be om trygghet.... Snälla goda regeringen!! Vi är ärliga,pliktuppfyllande borgar som inte har något att dölja...GE OSS TRYGGHET!! Trygghet ska ni få,kommer dom att säga,men då måste vi kunna veta vad din nabo och din nabos nabo driver med,och dom i sin tur behöver vara trygga på dig....Låt oss presentera R-FID chippet!! FÖR ALLAS TRYGGHET =) Du skriver också om 2012,vilket är väldigt intressan,för den kopplingen har jag också tänkt mycket på.Om det är pga av att människans bevisthets nivå ska öka kan vi bara speculer på.Men det vi däremot vet som fakta är vad som händer med planeten när solen står i centrum av av våran galax.För på det området har det blivit forska på och är vetanskaplig fakta. För er som inte är så insatta i ämnet borde se denna dokumentaren: http://www.youtube.com/watch?v=V4psWAvKRnU Det handlar i korta drag om varför maya kalendern slutar på d.21 dec 2012 och om vad som sker med planeten när vi passerar melkeveiens "ekvator" och magnetfälten ändras.Förra gången var det istiden som smälte och polerna flyttade sig.Föreställ er två magneter där pluss och minus håller fint ihop, men pluss och pluss skyvs ifrån varandra.Det samma händer med jordens kärna när när vi passerar över på andra sidan av ett magnetfält,vilket i sin tur får oss att rotera en annan väg. Och så passera Nibiru,som är en död stjärna oss också om inte så länge.Det sker med 3600 års mellanrum,och Nibirus tyngdekraft påverka våran planet.Forskare upptäckte Nibiru 1983 och regeringar världen över har planlagt mänskligheten överlevnad sedan dess,genom att bygga enorma underjordiska bunkrar. Där min teori med NWO blandas med 2012, är om det blir detta kaoset på planeten pga av antingen Nibiru eller av magnetfälts rubbningar då vi passerar galaxens ekvator.Är att de överlevande inte vill ha det kaoset som har varit här på planeten nu när dom har en möjlighet att "starta om" så då tar dom den tryggheten som dom blir erbjudna. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Kom over en link-til-en-link-til-en-link på infowars.com: Deadly Immunity Robert F. Kennedy Jr. investigates the government cover-up of a mercury/autism scandal http://www.rollingstone.com/politics/story...deadly_immunity Kennedy Report Sparks Controversy Intense reaction from medical establishment and leading news organizations http://www.rollingstone.com/news/story/748...rks_controversy Orket ikke lese noe særlig selv, men ser den omhandler noe som har vært diskutert i tråden tidligere: Thiomersal/thimerosal Muligens av interesse for noen .. Edit: Wikipedia: Kennedy authored a June 2005 article in Rolling Stone alleging that the United States government is conspiring to cover up connections between the mercury-containing preservative thimerosal in inoculations and childhood autism. Current consensus among the medical community states there is a lack of scientific evidence to support this allegation. Og linker til bla.: Thimerosal and Vaccines — A Cautionary Tale http://content.nejm.org/cgi/content/full/357/13/1278 Thimerosal-Containing Vaccines and Autistic Spectrum Disorder: A Critical Review of Published Original Data http://pediatrics.aappublications.org/cgi/...pe2=tf_ipsecsha Endret 27. juli 2009 av vanedyret Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jag vill nog vilja påsta att detta kan hinta till hur media styrs av en "elite" http://en.wikipedia.org/wiki/James_Murdoch_(media_executive) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jag vill nog vilja påsta att detta kan hinta till hur media styrs av en "elite" http://en.wikipedia.org/wiki/James_Murdoch_(media_executive) Kontrollerer man den informasjonen mennesker får (skole/utdanning og media) så kan man manipulere virkeligheten til disse menneskene. Det er også derfor mange religiøse sekter ikke har TV og radio. De vil ikke at deres barn skal bli påvirket av "den store Satan". Slike sekter har et poeng. (uten at jeg er enig i noe annet de driver med). Menneske sinnet er sårbart, og spessielt hos unge mennesker. Dette vet eliten veldig godt og utnytter dette. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du har gjentatte ganger i denne tråden blitt frustrert over alle kravene på bevis. Har du tenkt på at det nettopp er fordi det finnes så mye feilinformasjon? Massemedier krisemaksimerer og internett består vel av omtrent 90 % bullshit. Det er ikke bare massemedia som kan påvirke menneskesinnet, hva om din virkelighet har blitt forvrengt av personer som David Icke? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) hva om din virkelighet har blitt forvrengt av personer som David Icke? Alt er mulig. Objektiv sannhet er vanskelig å finne i denne verdenen vi lever i helt klart. Jeg mener på ingen måte at alt David Icke kommer med er fakta. Han sier jo selv at det han presenterer er hans konklusjoner så langt etter mange års arbeide med slik informasjon. Det der kan jo tolkes som at han kan forandre på noe av det i fremtiden etterhvert som ny informasjon kommer som enten bekrefter eller avkrefter det gamle. Burde ikke dette gjelde for alle og alt vi tror på? Tviler det finnes ên absolutt sannhet, men mulig vi får vite det den dagen kroppen vår dør. Ting David Icke skrev i sine bøker for 15 år siden stemmer skremmende bra i dag, og derfor vil jo mange mennesker høre mer på hva denne mannen har å fortelle. Jeg bare mener han er inne på sannheten, om bare så en liten del av den. Endret 29. juli 2009 av Betroz Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 G. Edward Griffin explains the hidden agenda behind The United Nations and the Global Warming myth. G. Edward Griffin Part 1 2 3 4 5 :blush: Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 G. Edward Griffin forklarer NWO på en enkel måte. En voksen kar som vet hva han snakker om. Takk for den vanedyret Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har eliten kontroll over hva vi får i oss gjennom mat og drikke? http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/738 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har eliten kontroll over hva vi får i oss gjennom mat og drikke?http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/738 Hysterisk morsomt Åpen Post klipp det der Cyberfrog! Men hvis det der var enda et forsøk på å sverte folk som mener det finnes en global elite og konspirasjon om NWO, så fungerte det veldig dårlig. Slikt bare fører til mer off-topic i tråden og jeg håpa den tiden var over...men for noen tydligvis ikke. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nytt interessant innlegg på Jane Burgermeisters blogg: http://birdflu666.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva skal man se der? Og hva er galt med NWO? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor mange annser dere denne eliten som? Tenker da på de som er klare over hva de er med på. Dette vet jeg ikke. Hørte et tall på ca 3000 individer en gang, men det kan selvsagt jeg ikke vite med sikkerhet. Ingen vet hvem som sitter helt på toppen heller. Det eneste vi kan vite med sikkerhet er det systemet de holder på å lage, som vi kaller for NWO - New World Order. De sikter etter verdensregjering. Et globalt imperium. Det er for meg ikke vanskelig å skjønne at noen ønsker seg absolutt makt, og en våt drøm må da være global dominans. Ikke noe merkelig i det hele tatt! Men spør du meg er det veldig primitivt!! En plan som dette er det veldig vanskelig å få til! Som Rampage ville sagt, så er det ikke plausibelt. Men de prøver jo fordet. Det er opp til menneskemassene om eliten får dette til. Den egentlige makten ligger hos oss, men DET vet ikke folk flest. Mener du at 3000 individer, mektige folk som de vel er vant med å få sin egen vilje, er enige og samlet om hvordan de skal ta over verden, og ikke minst hvem som skal lede? Plutselig hørtes ikke den lizardmen-teorien så usannsynlig ut likevel. Forøvrig lurer jeg også på hva som er så galt med NWO, eller noen få som leder verden? Tenk, da slipper vi kriger og menneskene kan fokusere på andre ting! Også må jeg til sist si at jeg tror nok allekunne tenkt seg å være konge over verden, er alle sammen onde da? Det jeg virkelig ikke skjønner, og det er her alle konspirasjonsteoretikere mister piffen, er hvorfor, når dere er så sikre i en sak om urett og ondskap, hvorfor i alle dager gjør dere ikke noe med det? Om dere vet at Hitler 2 holder på å komme til makten, og dere bare passivt sitter og ser på, så er det jo dere som er de onde her! Hitler trodde vertfall på sin sak, dere bryr dere bare akkurat nok til å poste noen linker til noen dårlige youtube-klipp på et internettforum selv om dere vet at verden holder på å bli tatt over! Si meg, er dere så apatetiske at alt dere vill med all konspirasjonsteoriseringen er at dere kan si "told you so" etterpå? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hamnli2 : Det er tydelig at du ikke forstår ja. Jeg har prøvd å forklare meg her i tråden. Orker ikke gjenta meg selv flere ganger nå her. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Å, jeg forstår helt fint jeg. Jeg forstår at om dere hadde hatt et eneste bevis for at noen har gjort noe ulovlig så hadde dere kunnet anmeldt dem for lenge siden og stoppet "evil-genious" planene. Men, selvfølgelig, alt dere har er misinformasjon, spekulasjon og indisier, og det er rett og slett frekt! av dere å gå rundt å sprøyte tull om at forskjellige lovlydige, respektable mennesker planlegger verdensdominanse og masseutslettelse når dere ikke kan bevise et fnugg! Dette er ryktespredning og drittkasting, og det grenser til diskriminering. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Lurer fortsatt hva som er galt med en eventuell NWO... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå