Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Folk beskylder oss "konspirasjonsteoretikere" for at vi finner informasjon som skal passe inn i vårt verdensbilde, og at alt som motstrider det blir forkastet. Ergo så tar dere alle over èn kam. Mangel på bevis er jo et sterkt argument dere har. Men også her tar dere den enkle konklusjonen. Dere tenker at fordi vi her i tråden ikke har bevis, så finnes det ikke bevis. Som jeg har sagt før, så kommer det an på hvilke kilder man velger å stole på. Dere "kritikere" stoler altfor mye på offesielle kilder.

 

Trenger virkelig denne tråden handle om at noen skal overbevise noen andre? Klart når jeg skriver at en elite jobber i det skjulte for å skape NWO så må jeg regne med at andre mennesker ikke er enig, og ser ting annerledes. Helt normalt det! Men dere prøver å putte oss i en mindre boks enn dere selv. Det er jo ikke nødvendig å gjøre dette personlig, men når folk skriver ting om meg som ikke stemmer, så reagerer jeg!

 

Nei dere er ikke bare uenige. Dere må hele tiden terpe på hvor naive vi er som tror det finnes en global konspirasjon. Det dere indirekte gjør da er å presse det verdensbildet dere har over på oss. Folk forsvarer sitt verdensbilde med nebb og klør ofte, og da er det enklest å beskylde motparten for å gjøre det samme. Så har vi det gående...

 

Virker for meg at denne tråden blir for personlig, og derfor lite egnet til å diskutere NWO.

Jeg ville bare legge ut litt informasjon jeg...men det blir ikke godt mottatt akkurat. Så hvorfor gidder jeg egentlig...why bother....why bother.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at du legger ikke ut informasjon. Du kommer med påstanden, vi ber om at du redegjør for de. Du hevder at vi burde se på andre mennesker. Slik som mr. reptil. Vi vil heller at du forklarer det. Du hevder du ikke klarer å forklare det, henviser igjen til mr. reptil.

 

Vi har, som påpekt tidligere, ikke noe problem med konspirasjoner. Vi har et problem med den konspirasjonen dere fremlegger og de trådene dere trekker mot alle hendelser og alt som er i denne verden. Der alt blir koblet sammen, alle elementer i verden er det eliten som står bak, med felles preferanser der de bruker særdeles ondskapsfulle (og unødvendige) virkemidler for å "få kontroll over massene".

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Tror Mahatma Gandhi sa det best en gang da han sa :

Be the change you want to see in the world.

Ligger mye visdom i den setningen der.

 

Noe som forresten David Icke prediker mye om i sine siste taler. Men fy han der snakker om aliens, så han kan ikke ha noe godt å bidra med... :whistle:

Lenke til kommentar

Rampage : Hvis du mener vi kun legger frem påstander som ikke har dekning, så har du sovet i timen. Du burde ha fått nok informasjon til å vite hva vi hinter til. At du ikke går videre med dette selv er ditt valg. Jeg har andre ting å gjøre enn å mate deg.

 

 

PS : En ting jeg mener eliten har rett i er at mennesker trenger "Shock and awe" for å våkne. Først når katastrofen er foran dem forstår folk. Perfect karma!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat hint som dukker opp her, det er direkte koblinger. Direkte koblinger mellom NWO og samtlige i medisinyrket, samt en ondskapsfull plan om å bruke medisiner til å forgifte befolkningen blant annet. Det er et klasseeksempel på noe dere ikke har dekning for, og noe som ikke engang er plausibelt å hevde.

 

Som du sier, du er åpent for absolutt alt. Alt kan være sant, det kan godt være vi bor i ei potte hos en kjempe som bruker oss som barbiehus der han er vår gud. Men plausibelt? Langt ifra.

 

Problemet er også at slik "shock and awe" ikke nødvendigvis er regissert, slik at når en verdenskrig bryter ut. Så er det ikke onde mennesker som sitter og drar trådene for å kunne danne en supranasjonal regjering etterpå. Der hele krigen er et virkemiddel til det. Derimot kommer det ut en supranasjonal autoritet. Eller forsøk å ihvertfall, som skal nettopp hindre de problemene man ser i det internasjonale anarkiet. Som er i all forstand benign, ikke en ondskapsfull eliteplan.

 

Hvis det å underbygge påstandene sine med argumenter er å "mate" andre debattanter, så er det tydelig hvorfor du har problemer med å faktisk diskutere og til det kjedsommelige melder deg ut av debatten.

Lenke til kommentar
så er det tydelig hvorfor du har problemer med å faktisk diskutere og til det kjedsommelige melder deg ut av debatten.

Det er vel bedre at vi repiterer oss til det kjedsommelige da begge to. :roll:

Du liker ordet "plausibelt" Rampage. Trolig så er det det viktigste for deg å vite hva som er plausibelt eller ikke.

 

Her er et eksempel Rampage at du (etter min mening) vrir og vrenger på det jeg skriver :

Som du sier, du er åpent for absolutt alt. Alt kan være sant, det kan godt være vi bor i ei potte hos en kjempe som bruker oss som barbiehus der han er vår gud. Men plausibelt? Langt ifra.

 

Tydligvis når jeg ikke frem i måten jeg framlegger informasjonen. Det er ingen her som har sagt "Jøss det der virker interessant" eller noe i den retningen. Da kan jeg dra den konklusjonen at ingen egentlig er interessert i å høre om dette. Ja, jeg har store problemer med å diskutere med slike som deg Rampage, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Noe som er plausibelt er at jeg begynner å bli lei av dette. Faktisk så er det plausibelt at jeg ikke gidder mer. Det er også plausibelt at du Rampage sier at "Betroz melder seg ut av debatten som vanlig". Nå begynner jeg å få en følelse av hva som er plausibelt ja.

 

PS : Rart ikke moderator har fjernet all denne off-topic ranten.

Lenke til kommentar
så er det tydelig hvorfor du har problemer med å faktisk diskutere og til det kjedsommelige melder deg ut av debatten.

Det er vel bedre at vi repiterer oss til det kjedsommelige da begge to. :roll:

Du liker ordet "plausibelt" Rampage. Trolig så er det det viktigste for deg å vite hva som er plausibelt eller ikke.

 

Her er et eksempel Rampage at du (etter min mening) vrir og vrenger på det jeg skriver :

Som du sier, du er åpent for absolutt alt. Alt kan være sant, det kan godt være vi bor i ei potte hos en kjempe som bruker oss som barbiehus der han er vår gud. Men plausibelt? Langt ifra.

 

Tydligvis når jeg ikke frem i måten jeg framlegger informasjonen. Det er ingen her som har sagt "Jøss det der virker interessant" eller noe i den retningen. Da kan jeg dra den konklusjonen at ingen egentlig er interessert i å høre om dette. Ja, jeg har store problemer med å diskutere med slike som deg Rampage, det er helt sikkert.

 

Ja, jeg liker ordet plausibelt. Fordi det er ganske avgjørende i en debatt om NWO. I all forstand er det MULIG med den NWO-en du presenterer. Men det er ikke svært plausibelt. Du har allerede sagt at du aksepterer ALT som en mulighet. Derfor jeg vil at du skal argumentere for hvorfor denne NWO-en er plausibel. Eller troverdig, hvis du er lei av å høre det andre ordet.

 

Det er litt som å si, jasså, er det viktig for deg å vite om dette kommer til å funke eller ei før man skal til å utføre et stunt. Det er dumt å gå blindt inn i det med antagelsen om at det funker.

 

Du har kanskje merket at du har lagt fram særdeles lite informasjon eller utredninger når du har fått spørsmål om diverse ting her? Istedenfor er det kjedsommelige gjentagelser. Du kanskje merket at en annen som presenterte stoff om NWO ble tatt langt bedre imot fordi den infoen han linket til og de forfatterne bak det har en nøktern og svært analytisk tilnærming. Der de faktisk er skeptiske i ånd og forskning, ikke bare i ord.

 

 

Men... men... Klarer ikke eliten kontrollere et lite fillelands største avis en gang? Svakt.

Det er SÅÅÅÅ gøy med slike banale eksempler. Fører debatten til stadig høyere nivå.

 

ÅÅÅÅh, det er så gøy å avfeie eksempler som banale fremfor å angripe de. Ja, det blir jo også nevnt til det kjedsommelige at alt det offentlige kommer med er forvridd og løgner, samt bilderbergerne styrer mediene i verden, samtidig som alle aktører innenfor medisin er med på konspirasjonen. Ergo burde ikke den informasjonen ha kommet ut.

 

 

Noe som er plausibelt er at jeg begynner å bli lei av dette. Faktisk så er det plausibelt at jeg ikke gidder mer. Det er også plausibelt at du Rampage sier at "Betroz melder seg ut av debatten som vanlig". Nå begynner jeg å få en følelse av hva som er plausibelt ja.

 

PS : Rart ikke moderator har fjernet all denne off-topic ranten.

 

Det var to svært viktige og relevante avsnitt i den posten du svarte på. Men det ble glatt oversett til fordel for rant. Du kunne jo bare spart deg innlegget så slipper moderator å rydde opp, evt så kan du prøve å holde deg på topic og svare på kritikk og forespørsler. Ettersom du tross alt sitter på så mye informasjon. Dere har jo "studert dette i flere år".

Lenke til kommentar

Logikken din Rampage er at om man ikke kan svare på alle spørsmål, så er dermed hele "teorien" feil. Jeg lever bare ikke i en så sort-hvit verden. Jeg har heller ingen skriftlige tilståelser fra noen av eliten, eller noe fysisk bevis jeg kan legge foran nesa di Rampage. Derfor vil aldri noe av det jeg har å komme med være godt nok for deg. Jeg trenger ikke lese noe av David Icke ol. for å forstå hvordan verdenen er. Jeg har levd lenge nok til å forstå hvordan verdenen er. Trenger ikke å hoppe i havet for å skjønne at havet er vått... Noen ting vet man bare også. Snakker ikke om tro som i religion her nå.

 

PS : Selvfølgelig vil det komme nok et banalt eksempel på dette jeg skrev her. Du kan spare deg, for jeg vet hva du føler for å si. Du også er som en åpen bok for meg.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Nei, logikken min er at teorien har store hull og påstandene rundt den er ikke dekket av argumentasjon. Annet en "slik vet man bare". Når jeg og andre krever en redegjørelse for de røde trådene mellom hendelser og eliten gjennom blant annet motiv. Så blir det atter en gang avfeid.

 

Du klager over banale eksempler og kaller verdens mest omfattende konspirasjon som vil være en trussel mot menneskeheten og alvorlige brudd på menneskerettigheter som tar ibruk samtlige virkemidler i boka og visstnok står bak de fleste hendelser som medfører autoritære trekk som noe man "bare vet, slik som at vannet er vått, når man har levd litt". Kommer ikke så jævla langt på "livets skole", hvis man ikke har forutsetningene for å analysere det man kommer over. Kanskje det er derfor det reageres med vantro og panikk og ropes konspirasjon når man finner ut at det er kvikksølv i vaksinen. Leger derimot, ser ikke ut til å reagere.

 

Kan godt kalle meg en åpen bok, du kunne kanskje derimot hatt litt nytte av å lese andre bøker, faglitteratur vel og merke. Slik at du ikke ser konspirasjoner på hvert hjørne bare fordi du ikke forstår mekanismene du observerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rampage du har iallefall minnet meg på ting om oss mennesker. Det ene er at mennesker må selv finne sin sannhet i livet, for det fungerer dårlig at andre skal fortelle deg at det verdensbildet du har er feil. Det andre er at det er en tid og sted for alt, og ikke alle er klare for å høre sannheten. Jeg har sagt flere ganger før at jeg kan ta feil ved ting, men de ordene har blitt glemt for lenge siden, eller så fungerer dem som bekreftelse på at ditt syn er det riktige. Vi kommer ikke til å komme til noen enighet den ene eller den andre veien i denne tråden.

 

Du får tolke dette som du vil, det gjør du uansett. Vanskelig for meg å skrive noe som helst her når ordene blir analysert bokstav for bokstav.

Lenke til kommentar

Kom over en youtube-video fra en av mine alternative nyhetskilder:

 

Dette ledet meg til kilden, Rolling Stone. Muligens noen gode artikler, ikke vet jeg, må lese dem i morgen.

 

The Great American Bubble Machine

From tech stocks to high gas prices, Goldman Sachs has engineered every major market manipulation since the Great Depression - and they're about to do it again

http://www.rollingstone.com/politics/story..._bubble_machine

 

The Big Takeover

The global economic crisis isn't about money - it's about power. How Wall Street insiders are using the bailout to stage a revolution

http://www.rollingstone.com/politics/story...he_big_takeover

 

The Dirty Dozen

Meet the bankers and brokers responsible for the financial crisis - and the officials who let them get away with it

http://www.rollingstone.com/politics/story...the_dirty_dozen

 

Betroz: Her er tre dokumentarer jeg kommer på som jeg husker gjorde inntrykk på meg. De kan muligens delvis forklare hvorfor verden, med fokus på USA, er som den er uten at det nødvendigvis er en gruppe/konspirasjon som trekker i trådene. Det jeg ikke forstår er hvordan du kan være så overbevist om at den ene av mange konspirasjonsteorier du forfekter gir et korrekt verdensbilde, for du virker jo rimelig sikker i din sak når du diskuterer.

 

The Corporation

Orwell Rolls in his Grave

Why We Fight

Lenke til kommentar

Det var Doktor Rauni-Leena Luukanen som fortalte meg om eliten tilbake i 1998. Samme året fikk jeg vite om David Icke og hans bok The Biggest Secret. To helt forskjellige personer som ikke har noe å gjøre med hverandre. Hun er fra Finnland og han fra England, men begge kommer med den samme informasjonen.

Lenke til kommentar

De som tror at vaksinen mot svineinfluensa blir grundig testet, og derfor er ufarlig, må nok tenke over dette på nytt.

 

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=568596

 

Det legges forøvrig opp til tvungen vaksinering bla i USA, og loven åpner for dette også i Norge.

http://www.lovdata.no/all/tl-19940805-055-003.html

 

Personlig så tror jeg at om de rødgrønne bandittene som nå er i regjering vinner valget, så vil det bli tvungen vaksinering.

Lenke til kommentar

Interssant den lovdata-linken. Hvordan foregikk de endringen i lovene som går igjen der? Var det forresten pga. fugleinfluensa de ble oppdatert? (Nå vet jeg ikke akkurat hva som ble endret, men ..).

 

Men et par spørsmål for å komme tilbake til NWO. Dersom de har så god kontroll på media, hvorfor lekker så mange nyhetsorganer kritisk informasjon om vaksinen? Er Norge spart fra infiltrering? Det virker også som du muligens mener høyresiden ikke er infiltrert, i motsetning til venstresiden.

Lenke til kommentar

Hvorfor lekker det informasjon ut når eliten kontrollerer det meste? Det finnes mennesker som ikke er redde og forteller sannheten. Så har du dem som ikke vet om noen plan, og som bare forteller det de finner ut. Dermed har ikke eliten total kontroll. MEN dem ønsker seg total kontroll. Selv om de har gode planer, så betyr det ikke at de vil lykkes...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
I december i fjol,distrubierade "Baxter" i österike vaccinet H5N1 till 18 olika länder.Av en slump testades det på tama Illrar i tjekkien.ALLA illrar dog!!(Och nu försökte jag hitta en link till artiklar om detta,men allt är BORTA.Inte rart att man blir paranoid till tider

 

Ildertesten er beskrevet i Jane Burgermeisters anmeldelse: http://birdflu666.wordpress.com/2009/04/13...about-bird-flu/

 

"by instructing their accomplice or accomplices at Avir to send on January 31st, by employing fraudulent concealment, the live bird flu pandemic material to 16 other laboratories in Austria and abroad, including to BioTest in the Czech Republic. Staff at BioTest tested the vaccine material on ferrets, which then died. The material delivered by Avir was tested and the presence of the dangerous live H5N1 bird flu virus detected. 13 members of BioTest staff who had contact with the virus for a almost a week as part of their work were treated preventatively for the bird flu;"

 

BORTA!!!!

Vad ska man säga och vad ska man tro????

Lenke til kommentar

Historien på ITpro der Frank Aune ble lurt trill rundt forsvant vel uten en kommentar fra hans side. Hva skal man tro der?

 

Jeg ser et blogginnlegg der et firma blir anklagd for å bruke særdeles uetiske midler. Det KAN godt være at Baxter ikke har helt rent mel i posen, uten at det tilrettelegger for noen elite. Det er profittjagende bedrifter, avhengig av å være de første på et felt. Særlig ligger det svært store penger i dette her.

 

Ellers så ser det ikke ut som det har kommet noe svar på disse anklagelsene og spørsmålene? Hvis det ikke ligger inkorporert i de helsikkes lange tyske avsnittene. Og så rusten som tysken min er, så virker det nesten bevisst at den delen ikke skal nå ut til så mange som mulig. COMZPZRIZY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...