Betroz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Takk for Icke videoen MrSalle. Det med å redusere befolkningen er ikke noe Icke har diktet opp. FN har "Agenda 21" som skal liksom handle om å redde mijøet på Jorda. For å få det til må menneskeheten reduseres. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du eller Icke får det til. Hva er det i Agenda 21 som sier så klart og tydelig at befolkningen skal reduseres? Så klart og tydelig at man tydeligvis ikke trenger å bevise noe som helst, ikke en gang oppgi en kilde som underbygger påstanden. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har problemer med å finne dette klare budskapet selv, Sheasy. Men så ser jeg ikke noe implisitt negativt med populasjonsredusjon heller. Populasjonsreduksjon kan komme naturlig nok med økt velstand, kunnskap om prevansjon, og en kultur som baserer seg rundt det å ha 1-2 barn som mest ønskelig, og Agenda 21 virker å være positiv til å fremme de to første, altså bedre veldstand(med det legeapparat for å redusere barnedødelighet) og prevansjonskunnskap. Det yttres bekymring over dramatisk populasjonsvekst i fremtiden, som skaper problemer med fordeling av knappe ressurser, men heller ikke dette er noe kontroversielt. Det følger synet på behov av bærekraftig utvikling. Men de som tror at Agenda21 er noe ondt har vel gjerne lest den mer nøye enn meg, og kan vise til spesielle punkter hvor disse horrible planene står i klartekst? Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Bara en liten sak som jag skulle vilja höra från folk,kritiker som ikke kritiker. Läs dess 3 artiklar (det tar inte så lång tid)... http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/arti...hp?artid=564254 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5544871.ab http://www.healthzone.ca/health/articlePrint/667963 Säg mig nu vad ni tänker om saken.....ska dere vaccineras eller inte och i så fall varför/varför inte?? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Trynemjoel: Ja, selvfølgelig, det kan godt være at et av målene med Agenda 21 er å bremse befolkningsveksten ved hjelp av slike hjelpemidler, det ser jeg ikke bort i fra da det ville vært positivt for alle. Jeg har ikke studert Agenda 21 nøye, så jeg vet rett og slett ikke, men hvis det er noe slikt Betroz mener, og at dette skal være noe som gir kredibilitet til Ickes uttalelser så vet jeg ikke hva jeg skal si. Hvis Betroz mener at Agenda 21 har samme mål som det hevdes at for eksempel svineinfluensavaksinen har (det var dette jeg tolket det som, i alle fall), venter jeg som deg i spenning på noe som kan bevise eller sannsynliggjøre det. MrSalle: Om jeg skal vaksinere meg eller ikke vet jeg faktisk ikke, men om jeg ikke gjør det er det ikke fordi jeg er redd for at vaksinen skal drepe meg. De to siste artiklene du viser til omhandler etterspørsel og pris på vaksinen, jeg antar derfor at det er en kritikk mot legemiddelindustrien? Hvis dette er riktig, tror du at det er legemiddelindustrien som står bak dette viruset for å tjene penger, eller tror du at de bare prøver å tjene så mye penger som mulig uten at de hadde noe med selve utbruddet å gjøre? Jeg tviler ikke et sekund på at de er meget kyniske og prøver å utnytte situasjonen så mye som mulig, men jeg har ikke sett noe som tyder på at viruset er menneskeskapt. Grunnen til at jeg ikke har hastverk med å vaksinere meg er at jeg ikke tilhører noen av de såkalte risikogruppene. Jeg er ung, slank og frisk, og ikke har jeg vært på fylletur til syden. Jeg ferierer for tiden på landet, så jeg har heller ikke kontakt med kamerater som har vært på sydenturer, og jeg vil anta at smittefaren er veldig mye større i byer enn på landet. Hvis det viser seg at uvaksinerte blir svært syke eller dør vil jeg nok ta vaksinen, inntil da tar jeg det med ro. Edit: Så ikke MrSalle sitt innlegg. Endret 22. juli 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sheasy : Full forklaring om vaksinen, og hvorfor du ikke bør ta den finner du i denne videoen. Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Först och främst så har inte så mycket till övers för agenda 21,det är bara svada i mina öron och det har inte lyckats överbevisa mig om något som helst. Däremot NWO (som jag tolkar det,som det låter,en ny världsordning,inget annat) är här. Allt som har blivit sagt för flera år sedan,är nu här!! Det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja.Men vi kan väl börja med svininfluensan och vaccinerna. Nej,jag kommer inte ta vaccinet av 2 grunder.1.Jag vill inte tillför min kropp något som påverkar mitt imunsystem och 2. för att det är saker och ting som inte stämmer med hela denna grejjen.Både i Sverige och Norge håller det på att bryta ut hysteri ang.svininfluensan och dess vaccin.I Danmark (jag har familj där) är det ingen stor grej alls...??? Varför?? För att Danska medier inte har tagit upp det!! Det verkar som folk glömmer fort.....2006/2007-SARS.....2007/2008 Fågelinfuensa,H1N1..... 2008/2009 Svininfluensa..detta är bara de 3 sista åren!!! I december i fjol,distrubierade "Baxter" i österike vaccinet H5N1 till 18 olika länder.Av en slump testades det på tama Illrar i tjekkien.ALLA illrar dog!!(Och nu försökte jag hitta en link till artiklar om detta,men allt är BORTA.Inte rart att man blir paranoid till tider) Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Först och främst så har inte så mycket till övers för agenda 21,det är bara svada i mina öron och det har inte lyckats överbevisa mig om något som helst. Däremot NWO (som jag tolkar det,som det låter,en ny världsordning,inget annat) är här. Allt som har blivit sagt för flera år sedan,är nu här!! Det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja.Men vi kan väl börja med svininfluensan och vaccinerna. Nej,jag kommer inte ta vaccinet av 2 grunder.1.Jag vill inte tillför min kropp något som påverkar mitt imunsystem och 2. för att det är saker och ting som inte stämmer med hela denna grejjen.Både i Sverige och Norge håller det på att bryta ut hysteri ang.svininfluensan och dess vaccin.I Danmark (jag har familj där) är det ingen stor grej alls...??? Varför?? För att Danska medier inte har tagit upp det!! Det verkar som folk glömmer fort.....2006/2007-SARS.....2007/2008 Fågelinfuensa,H1N1..... 2008/2009 Svininfluensa..detta är bara de 3 sista åren!!! I december i fjol,distrubierade "Baxter" i österike vaccinet H5N1 till 18 olika länder.Av en slump testades det på tama Illrar i tjekkien.ALLA illrar dog!!(Och nu försökte jag hitta en link till artiklar om detta,men allt är BORTA.Inte rart att man blir paranoid till tider) Endret 22. juli 2009 av MrSalle Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sheasy : Full forklaring om vaksinen, og hvorfor du ikke bør ta den finner du i denne videoen. Jeg fikk faktisk ikke en forklaring, ikke i nærheten. Ikke et ord om hva som var farlig med vaksinen, bare at den er farlig. Jeg forventet at han skulle forklare hva som var farlig med vaksinen, og hvordan disse farlige stoffene virker, men neida, ikke et ord. Det som gjorde meg enda mer skuffet, var at hovedargumentet var at vaksiner generelt er tull. Igjen, det var bare påstander, argumenter er vel for mye å forlange. Han snakket som sagt om vaksiner generelt, altså tyder det på at at han mener at alle vaksiner er fyfy, noe som rett og slett er idiotisk. Jeg har tatt en del vaksiner opp gjennom årene, og jeg er aldri syk. Disse som styrer showet er tydeligvis elendige til å forgifte folk. Han nevner også at man ikke skal utsette kroppen for kjemikalier eller stråling. Jeg forventer at han sier nei takk til for eksempel cellegift hvis mannen rammes av kreft. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Litt bakgrunnsstoff for diskusjonen om vaksiner: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/07/kanadi...asseutryddelse/ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Dette er sludder du tar seriøst, Koas? Gjør dem oppmerksom på at du er opplyst og at du nekter å forholde deg med passivitet til å bli tvunget inn i en vaksinasjonskø, akkurat som jødene ble tvunget inn i dusjen i Hitlers fangeleiere. Både i Sverige och Norge håller det på att bryta ut hysteri ang.svininfluensan och dess vaccin.I Danmark (jag har familj där) är det ingen stor grej alls...??? Varför?? För att Danska medier inte har tagit upp det!! Jeg ser ingen hysteri? Hvor er det hysteri? Folk virker å gå rundt som vanelig såvidt jeg kan se. Folk reiser på ferie, er på festival, mingler på barer osv. Jeg ser ingen tegn i det hele tatt av hysteri over dette. Har vært i en samtale her på jobben om viruset hvor vi utvekslet hva vi hadde hørt om det, uten noen anelse av panikk, hysteri eller redsel av folkene rundt meg. Danske medier rapporterer også rundt H1N1, så det er bare tull fra din side. Søk på riksdekkende aviser i Danmark og du får masse resultater, Jyllandsposten hadde 4 H1N1-relaterte artikler bare i går. Var dette "Argument from ignorance"? "Jeg har ikke sett noe, min familie i danmark har ikke sett noe, ergo finnes det ikke noe."? Det verkar som folk glömmer fort.....2006/2007-SARS.....2007/2008 Fågelinfuensa,H1N1..... 2008/2009 Svininfluensa..detta är bara de 3 sista åren! Pandemier og influensavirus er ikke uvanelige og oppstår helt naturlig. Så det at konspirasjonsteoretikere "forutser" disse er ikke det minste imponerende for å si det mildt. Endret 23. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg har tatt en del vaksiner opp gjennom årene, og jeg er aldri syk. Disse som styrer showet er tydeligvis elendige til å forgifte folk. Hallo! Det vil alltid være folk som tåler ting bedre enn andre. Det finnes folk som blir over 90 år gamle og har røyka tobakk hele livet sitt uten problemer. Så har du dem som dør av lungekreft i en alder av 40. Det smarte er fortsatt å si at røyking er farlig og usunt! Jeg personlig mener det er sannhet i at noen ønsker at befolkningen på Jorda skal ned. Man trenger ikke høre av David Icke at dette med svineinfluensaen er det ugler i mosen. Pandemi liksom, og så er det bare noen få som har dødd av den. Man har grunn til å ha mistanke iallefall. Om du tar vaksinen eller ikke er jo opp til deg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg personlig mener det er sannhet i at noen ønsker at befolkningen på Jorda skal ned.For en veldig diffus setning. Hva har din personelige mening med om noe er sant? Hvem er denne "noen"? Og hva er implisitt negativt med å ønske at befolkningstallet skal gå ned?Pandemi liksom, og så er det bare noen få som har dødd av den. Man har grunn til å ha mistanke iallefall.WHO har blitt kritisert for å ha å ha vært litt for raske med å rope ulv i dette tilfellet. De virker å ha konstatert en pandemi, lang tid før de kunne ha et godt grunnlag for det, for så å håpe at de tar feil. Men faren for at det kan utvikles til en full Pandemi er der, og måten ting har utviklet seg over de siste månedene er det ikke noen svekket risiko. Folk har litt problemer med tidsaspekter i vår tidsalder, det som ikke skjer innen en medieuke er enten ikke seriøst eller særlig alvorlig. Men selv pandemier trenger tid på seg for å nå sitt klimaks. Problemet jeg tror vi kan ha er at folk er lei av å høre om prevantive gjøremål og symtomer lenge før en evt. pandemi kan med sikkerhet konstateres. Men men, for dere som ikke er tilhengere av NWO-konspirasjonen kan dere se om dere finner en teori mest passende til deres egen fantasi : her Endret 23. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
M3tt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Litt bakgrunnsstoff for diskusjonen om vaksiner:http://www.nyhetsspeilet.no/2009/07/kanadi...asseutryddelse/ Den eneste grunnen til å lese Nyhetsspeilet er for å få seg en god latter. Hele denne kampanjen mot vaksiner er i det hele tatt utrolig historieløs. Siden vaksinene i dag nesten har utryddet de fleste av de temmelig grusomme sykdommene de beskytter mot kan man få inntrykk av at det egentlig ikke har noe å si om man tar dem eller ikke. De er imidlertid ikke helt utryddet, og hvis vi slutter å vaksinere kan vi få nye epidemier. Dette er som å slutte å ta AIDS-medisin fordi man ikke lenger finner spor av sykdommen i prøver. Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om Trynemjoel tar sig tid till att läsa vad folk faktisk skriver,så kan vi kanske fortsätta diskusjonen på ett sakligt sätt,och sluta påsta att folk kommer med "Argument from ignorance". Jag skriver bara som jag uppfattar det.Och att kalla mig obildad gör mig bara provocerad. Jag skrev "HÅLLER PÅ att bryta ut hysteri" inte att det var.Att Jyllandsposten igår hade 4 articlar om H1N1 är ett lite imponerande argument,med tanke på vad hela saken egentligen handlar om. Orkar nästan inte gå in på det,men jag har familj både i Norge,Danmark och sverige som jobbar med läkemedel,både igenom danska Nycomed,svenska apotek,Ullevål sykehus och Region Skåne.Och jag hör mycket rart,om både priser,leveranser och patenter,på både tamiflu och vacciner.. Och att skriva att pandemier och influensavirus bryter ut hela tiden,är rakt av dumt,med tanke på vad en pandemi egentligen är. Som jag skrev i ett tidligare innlägg,så är det 700 dödsfall på VÄRLDENSBASIS som har dött av denna "pandemi" (som amerikanerna gjorde en ny definetion på level 5,då det tydligtvis inte spred sig så fort som förväntat). En pandemi är när ett virus sprids via luft,kläder,dörrhandtag,osv altså överallt. Det är fler som dör av malarya på en månad än vad SARS,Fågelinfluens och svininfluensa har kostat människor livet allt som allt.Och det är en mygga som sticker dig i afrika.Hur ofta blir man stuckigt av en mygga i afrika jämnfört med att du sitter brevid människor på trikk,bane och buss,öppnar en dörr,leier en film som någon annan har leid före dig eller puster luften som en person brevid dig också puster på hela denna planet.Kanske det är jag som är obildad,men jag vill nog mena att det är lite oftare än jag blir stucken av en mygga i afrika.....?? Så sorry,om jag är skeptisk till allt detta styret runt vacciner,mediciner och sjukdommar som är en pandemi,men som inte var en så farlig pandemi som andra pandemier men är det ändå,fast på en lägre nivå..... Vaccine?? NEJ TACK!! Lenke til kommentar
Koas Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Först och främst så har inte så mycket till övers för agenda 21,det är bara svada i mina öron och det har inte I december i fjol,distrubierade "Baxter" i österike vaccinet H5N1 till 18 olika länder.Av en slump testades det på tama Illrar i tjekkien.ALLA illrar dog!!(Och nu försökte jag hitta en link till artiklar om detta,men allt är BORTA.Inte rart att man blir paranoid till tider Ildertesten er beskrevet i Jane Burgermeisters anmeldelse: http://birdflu666.wordpress.com/2009/04/13...about-bird-flu/ "by instructing their accomplice or accomplices at Avir to send on January 31st, by employing fraudulent concealment, the live bird flu pandemic material to 16 other laboratories in Austria and abroad, including to BioTest in the Czech Republic. Staff at BioTest tested the vaccine material on ferrets, which then died. The material delivered by Avir was tested and the presence of the dangerous live H5N1 bird flu virus detected. 13 members of BioTest staff who had contact with the virus for a almost a week as part of their work were treated preventatively for the bird flu;" Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det bunner ut i hvilke kilder man velger å stole på dere... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om Trynemjoel tar sig tid till att läsa vad folk faktisk skriver,så kan vi kanske fortsätta diskusjonen på ett sakligt sätt,och sluta påsta att folk kommer med "Argument from ignorance". Jag skriver bara som jag uppfattar det.Och att kalla mig obildad gör mig bara provocerad.Jag skrev "HÅLLER PÅ att bryta ut hysteri" inte att det var.Att Jyllandsposten igår hade 4 articlar om H1N1 är ett lite imponerande argument,med tanke på vad hela saken egentligen handlar om. Nå påsto jeg ikke, jeg spurte om det var logikken din bak utsagnet. Hva er det saken "egentlig handler om" siden 4 saker bare i går er irrelevant til uttalelsen om at danske medier ikke omtaler H1N1 i særlig grad? Orkar nästan inte gå in på det,men jag har familj både i Norge,Danmark och sverige som jobbar med läkemedel,både igenom danska Nycomed,svenska apotek,Ullevål sykehus och Region Skåne.Och jag hör mycket rart,om både priser,leveranser och patenter,på både tamiflu och vacciner.. Nei om du ikke gidder å snakke om det du vet som åpenbart har fått deg til å danne en annen oppfatning enn hva vi andre ser, så greit, men ikke forvent å bli forstått eller trodd. Och att skriva att pandemier och influensavirus bryter ut hela tiden,är rakt av dumt,med tanke på vad en pandemi egentligen är. På hvilken måte? Pandemier er riktignok skjeldne, men de kommer helt naturlig til. Se gjerne her for mer informasjon.Som jag skrev i ett tidligare innlägg,så är det 700 dödsfall på VÄRLDENSBASIS som har dött av denna "pandemi" (som amerikanerna gjorde en ny definetion på level 5,då det tydligtvis inte spred sig så fort som förväntat).En pandemi är när ett virus sprids via luft,kläder,dörrhandtag,osv altså överallt. Pandemi er forbehold grad av spredning ja, og virus sprer på ulikt vis, det er slik også dette viruset spres, men det er som jeg nevner grunner for å ikke kalle det en pandemi riktig enda.Det är fler som dör av malarya på en månad än vad SARS,Fågelinfluens och svininfluensa har kostat människor livet allt som allt.Och det är en mygga som sticker dig i afrika.Hur ofta blir man stuckigt av en mygga i afrika jämnfört med att du sitter brevid människor på trikk,bane och buss,öppnar en dörr,leier en film som någon annan har leid före dig eller puster luften som en person brevid dig också puster på hela denna planet.Kanske det är jag som är obildad,men jag vill nog mena att det är lite oftare än jag blir stucken av en mygga i afrika.....?? Ser ikke sammenhengen her. Fordi flere dør av malaria, så er ikke svineinfluensa farlig? Tingen er jo at viruset har potensial til å bli pandemisk å drepe riktig mange. Vaksinene er ikke klar, og det er ikke sikkert at vi trenger å bruke de om ting skulle utvikle seg positivt over månedene det trengs for å produsere og teste disse vaksienene. Så sorry,om jag är skeptisk till allt detta styret runt vacciner,mediciner och sjukdommar som är en pandemi,men som inte var en så farlig pandemi som andra pandemier men är det ändå,fast på en lägre nivå.....Hvorfor er du skeptisk til vaksiner? Hva er galt med medisiner? Dette virker vittelig urasjonelt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Tanken bak vaksiner er å tilføre en liten dose av et virus slik at imunforsvaret skal bygge opp motstand mot det samme viruset om personen skulle få det senere. Mulig dette virker, men virker det mot alle virus? Kanskje det er en løgn? Kanskje det heller fungerer slik at imunforsvaret blir svekket istedenfor? Vi som ikke har doktor grad innen medisin kan jo ikke vite dette med sikkerhet. Vi må bare stole på at "expertene" forteller oss sannheten. Så har man jo funnet bevis for kvikksølv (ja du leste det riktig) i noen vaksiner!!! Kvikksølv er veldig farlig for alle levende vesener, da spessielt i store doser. Det er vel ikke slik at det finnes i alle vaksiner selvfølgelig, men hvordan kan vi vite i hvilke?! Stole blindt på legen!? Hvis man tar 10 vaksiner i løpet av livet sitt, og alle inneholder kvikksølv, så mener jeg det er en stor trussel mot vår helse! Vet ikke om svineinfluensa vaksinen inneholder kvikksølv, men hva annet de har i den kan vi jo ikke vite kan vi vel! Derfor oppstår det naturlig nok konspirasjonsteorier rundt vaksiner. At noen bevisst forsøker å gjøre oss svakere. Hvis det finnes en makt elite alla Illuminati som mener at vi er for mange mennesker på Jorda, så er det logisk at dem bruker mange forskjellige virkemidler for å redusere befolkningen, der vaksiner og lab produserte virus er en viktig del. Edit: De trenger ikke å drepe oss med vaksiner. Alt de trenger er å gjøre imunforsvaret svakere slik at andre bakterier og virus kan drepe oss. Sykdommer som kanskje imunforsvaret hadde tatt knekken på selv hvis vi ikke hadde tatt vaksiner. Endret 23. juli 2009 av Betroz Lenke til kommentar
MrSalle Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Som jag ser det Trynemjoel,är det så mycket som inte stämmer..... Fär att hålla mig till det jag vet som fakta och det jag ser i aviser. Så är det mycket som jag inte får till att stämma.Kanske du har svaren. Till att börja med var det en artikel i e24.se som nu är borta. http://www.e24.se/branscher/halsovard/artikel_1460943.e24) Den handlade om att svenska hälsovården hade beställt 1,8 miljoner doser med vacciner till en pris av 35kr st. men när dom fick leveransen var prislappen på 65kr st. Vaccinet har varit tillgängligt sedan december i fjol.Men Baxter blev saksökt då det blev påbevist att det fantes biologiska vapen i det. http://birdflu666.wordpress.com/2009/04/13...about-bird-flu/ Det finns inget vaccin som är tillgängligt idag för det kommer först ut på marknaden om några månader. Varför skriver då e24.se om vacciner som blivit levererade och med en pris,samt intevjuer från personer (vem det var minns jag så klart inte) som svarade att den naturliga förklaringen på den höga prislappen var den korta leverans tiden.. Men nu är alla bloggar om det och hela artikelen borta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå