Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler du du deltar i en konkurranse med banale eksempler når du presenterer verdensbildet ditt? Eller er det slik at jeg ikke skal få lov til å presentere et alternativt scenario uten at det skal kalles for banale eksempler og tull?

 

Vil du hevde at en verden i bakgrunnen for våres med magi er lite plausibelt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Føler du du deltar i en konkurranse med banale eksempler når du presenterer verdensbildet ditt? Eller er det slik at jeg ikke skal få lov til å presentere et alternativt scenario uten at det skal kalles for banale eksempler og tull?

 

Vil du hevde at en verden i bakgrunnen for våres med magi er lite plausibelt?

Jeg føler jeg deltar i en konkurranse med banale eksempler med deg. Du har rett til å komme med ditt syn helt klart, men jeg synes du kunne ha gjort det allerledes. Det siste spørsmålet har jeg svart på i min post kl 22:44.

 

Rampage : Mener du at det kan komme noe positivt ut av dette her? Jeg har hørt dine meninger, og du mine om NWO. Så hva er vitsen videre?

Lenke til kommentar

Ok....

Hej på er alla =)

Blir lite trist av se ett så här viktigt ämne bara bli till munhuggeri fram och tillbaka.

Har suttit och läst en del av deres komentarer nu,och ja, NEW WORLD ORDER är fakta.

Men att man skulle få ett R-FID chip genom vacciner är nog att dra det lite långt.

Hela denna NWO grejjen handlar mestadels om 2012 och vad som händer med våran planet.Och 2012 är också FAKTA.Inte att jorden går under,men att det är en ny tidsålder som kommer.Fråga mig gärna så ska jag informera er med vetenskaplig fakta. Regeringen vet om 2012 och därav kommer också NWO in i bilden

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=V4psWAvKRnU

 

Två viktiga länkar som bör ses,men som sagt tro inte på allt som blir sagt om NWO

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å se klippet som omhandler 2012, men allerede litt over ett minutt ut i klippet kommer dette utsagnet: "[...] for the Mayan calender also predicts the end of the world as we know it."

 

Jeg stoppet her, da dette umulig kan være noe seriøst. Ja, jeg er fullstendig klar over at det er en del som spekulerer i at verden vil gå under når Mayakalenderen når sin slutt, og jeg ville nok fortsatt å se klippet hvis det nevnte dette som en teori, men å si at kalenderen spår verdens undergang er ikke annet enn idiotisk, for det gjør den ikke.

 

MrSalle: Hvis du sitter på vitenskapelig fakta angående 2012 er jeg veldig interessert i å se hva det er.

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å se klippet som omhandler 2012, men allerede litt over ett minutt ut i klippet kommer dette utsagnet: "[...] for the Mayan calender also predicts the end of the world as we know it."

Slutten på verdenen slik vi kjenner den ja. Det betyr ikke at hele planeten exploderer eller noe slikt :roll:

Det er naivt å tro at slik samfunnet og verdenen er i dag vil fortsette langt inn i fremtiden. Verden vil forandre seg drastisk, og det er noe vi bare må finne oss i vil skje. Selv FN sier dette. Det er heller ikke snakk om 1000 år frem i tid heller. FN snakker om 2025. Jeg tror de store omveltningene skjer før det.

Lenke til kommentar

Hej Sheasy!!

Till att börja med så är jag ingen vetanskapsman..=) men jag har studera detta ämnet några år nu.Jag är själv väldigt skeptisk som person och kräver fakta innan jag är villig till att ta in något som helst.

Du skulle tittat vidare på mayakalender klippet då det egentligen inte handlar om mayakalenderen.Utan det handlar om varför den spår att tiden slutar d.21 dec 2012.Det är en serie på 3 delar om jag minns rätt.

Och som du själv skrev "the end of the world AS WE KNOW IT"

Inte jordens undergång men årets 365 dag och dygnets 24 timmar...

I korta drag handlar det om en händelse som skjer varje 26000 år och det är att solen står i mitten av våran galax (förra gången det var det istiden som smälte) Händelsen delas också upp i 3600 år, denna gången passerar Nibiru (som är en död stjärna) men Nibiru kan vi diskutera vidare senar..

Det som händer då solen passerar melkeveiens ekvator (om man kan kalla det för det) är att mangnetfälten flyttar sig.Det i sin tur gör att jord kärnan.......(hittar inte ord) men föreställ dig att du har en vanlig magnet där pluss och minus håller fint ihop men tar du pluss mot pluss åker dom ifrån varandra.Samma sak händer med jordkärnan vilket i sin tur får planeten till att rotera en annan väg. Med andra ord en timme är inte längere en timme AS WE KNOW IT...

Om du surfar lite på youtube ang. mayakalenderen och 2012. sök också på "norwegian letter".

Så ska jag leta upp linkar till fakta åt dig med fakta =)

Lenke til kommentar

En gang for et par uker siden tenkte jeg at jeg skulle sjekke opp litt i 2012, bare for å finne ut av hva alle "CONSPIRACY NUTSA" snakka om. Jeg så bare én film, nemlig denne, så jeg vil ikke påberope meg noe særlig kompetanse på området.

 

Men filmen syns jeg var informativ og bra, selv om det minst er like mye overtro som vitenskap i den. Jeg ble fornøyd for mitt formål. Anbefales for andre som tror det kun er gærne dommedagsprofetier uten mål og mening.

 

Det har forresten ikke noe med NWO å gjøre så vidt jeg veit.

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg var av den oppfatning at vi ikke vet sikkert hvorfor kalenderen slutter når den gjør, noe som gjør uttalelsen "[...] for the Mayan calender also predicts the end of the world as we know it." nytteløs, ettersom vi ikke vet hva det betyr. Er dette helt feil? Jeg skal lese mer om dette emnet, men jeg har travle dager foran meg med mange reisedøgn, så det vil dessverre ta litt tid.

Lenke til kommentar
Jeg var av den oppfatning at vi ikke vet sikkert hvorfor kalenderen slutter når den gjør, noe som gjør uttalelsen "[...] for the Mayan calender also predicts the end of the world as we know it." nytteløs, ettersom vi ikke vet hva det betyr. Er dette helt feil? Jeg skal lese mer om dette emnet, men jeg har travle dager foran meg med mange reisedøgn, så det vil dessverre ta litt tid.

 

De gadd vel bare ikke regne dagene lenger? Kan telle til 100 000 000 000 000 jeg også, jeg gidder bare ikke :p

 

Forøvrig er jeg av den mening at alt som skjer av "drastiske omveltninger" både i klima, økonomi osv. kan settes i system med tidligere hendelser i historien. Økonomien har gått i dass flere ganger. Klimaet har skiftet "brått" flere ganger. Vil ikke kalle noe av dette nytt.

 

Og en eventuell konspirasjonsteori angående diverse regjeringer osv som skal kontrollere befolkningen til punkt å prikke - ærlig talt, det sitter nok idioter i toppetasjen også, det ville kun vært en diktator med 100% lojalitet fra sine undersåtter, med størst militær makt i verden som ville kunnet dra til noe sånt noe (hvilket verden den dag i dag ikke har.) Dessuten vil jeg påstå at NWO i den sammenheng ville vært positivt. Fint om EN mann styrte, slik at vi slapp så mye internasjonale konflikter, og også fint om det endelig hadde blitt krav til å bruke hodet. ;)

Lenke til kommentar

Saken er at eliten trenger ikke å kontrollere alle mennesker ned til minste detalj. Det dem trenger er å manipulere informasjonen vi får fra vi er født til vi dør. Da kontrollerer de i stor grad det virkelighetsbildet folk har. Når vi vet at de store media selskapene eies av dem, så forsterkes bare denne muligheten for dem. 911 er jo et perfekt eksempel. Folk tror jo enda at Bin Laden stod bak... And a few people can't control the world? Its a piece of cake!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Saken er at eliten trenger ikke å kontrollere alle mennesker ned til minste detalj. Det dem trenger er å manipulere informasjonen vi får fra vi er født til vi dør. Da kontrollerer de i stor grad det virkelighetsbildet folk har. Når vi vet at de store media selskapene eies av dem, så forsterkes bare denne muligheten for dem. 911 er jo et perfekt eksempel. Folk tror jo enda at Bin Laden stod bak... And a few people can't control the world? Its a piece of cake!

 

Men så lenge regjeringer skiftes ut, og det sitter så mange med så mye ansvar fordelt på seg er det umulig at EN vilje slår igjenom. Ja, en person kan gjøre mye skade, men ikke manipulere et helt samfunn, det ville vært for mange hindringer.

Lenke til kommentar

Du har rett sett fra èn vinkel. Eliten trenger å skape globale problemer for at regjeringer og vanlige folk verden rundt skal kunne godta det nye systemet. Finans krisen og nå svineinfluensaen er to steg i denne retningen. Det neste er stor-krig mot Iran. Kina og Russland har allerede advart at hvis Israel angriper Iran, så blir det verdenskrig. Når støvet har lagt seg, så vil NWO tre frem for fullt.

Lenke til kommentar

Du snakker om "Eliten" som en form for illuminati?

 

Da vil jeg si meg enig med en fra tidligere i tråden, verden er for fragmentert. Hvordan folk, grupper av folk osv. reagerer på en situasjon er ikke den samme fra gang til gang og heller ikke ifra situasjon til situasjon. Det ville vært for mye usikre elementer til å fullføre noe slikt. Forøvrig har vel ikke svineinfluensa gjort så mye annet enn å drepe noen mennesker og lage noen media oppslag. Det ville verden helt fint klart uten et illuminati til å stå bak.

 

Finnes virkelig denne "eliten" så bør dem for all del gjøre en bedre jobb.

Lenke til kommentar

Jag tror inte att svininfuensan är för att dräpa folk,men däremot skrämma dem (och tjäna pengar på vacciner http://www.e24.se/branscher/halsovard/artikel_1460943.e24).

Vi lever i en värld med en massa frykt.Frykt för terror,sjukdommar,ekonomi osv. Varför får fågelinfluensa och svininfluensa så mycket uppmärksamhet,och hur kan dom lyckas skaffa vacciner och tamiflu sådär bara,när det är fler folk som dör av tex. malaria på en vecka än vad både svininfluensa och fågelinfluensa har kostat människor livet tillsammans. 700 personer har dött på världensbasis av svininfuensa. det är INGENTING för ett virus som räknas som en pandemi.

Finanskrisen är också designad och likaså 9/11. För att skrämma folk som lever i en naiv värld med med ipod lurar i öra och ett behov av att det står Björn Borg på boxershortsen. Det sista "eliten" önskar är ett bevist,uppegående och informerat publikum med ett kritiskt tänkande.Dom distraherar oss i en NAIV BUBBLA!! Och dom gör en jävligt bra jobb!!

Lenke til kommentar

konspirationsteorikerna" började i slutet av 2008 undra varför amerikanska krisberedskapsmyndigheten, FEMA köpt in 500.000 likkistor som rymmer 3-4 människor st, och varför Department of homeland security köpte in 1 miljon liksäckar, de som grävde i det fann att man planerade att skapa en pandemi 2009, och detta var alltså känt månader innan pandemin kom och de blev kallade konspirationsfanatiker, nu har vi en pandemi och folk kallar dem fortfarande konspirationsfanatiker.....

 

Kanada har idag egen produktion av vaccin sedan USA 1976 bröt ett kontrakt om att leverera vaccin.

 

"Planning that started in the early 1980s, when bruises inflicted during the 1976 swine flu scare were still sore, led visionary Canadian pandemic planners to the realization that the only way to be assured access to vaccine in a flu pandemic was to have it made within the country's borders."

 

http://www.healthzone.ca/health/articlePrint/667963

 

 

 

Jag hittade en dokumentar som jag hade glömt vad hette.Där kunde man för flera år sen tala om för folk att i slutet på 2009 så kommer vi drabbas av en pandemi och människor blir tvingade till att ta vaccin, som egentligen är något helt annat än ett vaccin mot svininfluensan. Man vill reducera mänskligheten till 500 miljoner människor, eller rättare sagt, man vill rädda jorden genom att reducera mänskligheten.

 

Den varar i nästan två timmar,men gör en själva den tjänsten att se den,och kom sedan med teorier.

 

http://www.youtube.com/watch?v=T5_uoFNfJqw...&playnext=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...