Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Disse folkene tenker ikke normalt. De har ikke hjertelag eller medmenneskelighet. Allt tyder på at de er megalomane psykopater.

Hvis du tar deg tid til å studere Stalin og Hitler, så blir kanskje ikke at noen går rundt med slike ønsker, så fjernt allikevell, eller?

At Stalin og Hitler kunne diagnostiseres som megalomane psykopater ser jeg slett ikke bort fra. Betyr det at de var blant NWO-eliten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk tenker vel at det som skjedde i nazi Tyskland under Hitler aldri kan skje på globalt nivå. "Vi har jo demokrati, så det kan aldri skje!". Dere har helt rett at slik Europa og USA er nå, så kan ikke NWO bli skikkelig implementert. Sier ikke noe imot det. For at NWO skal bli gjennomført globalt, så trenger eliten å skape store nok globale problemer. Finanskrisen er et viktig steg på veien, men dem trenger noe større.

Etter 2. verdenskrig var folket dritt lei av krig. Folk hadde sett nok død og lidelse og krevde at noe måtte gjøres. Globalt sett ble da FN en løsning her. For jødene ble staten Israel dannet for å gi dem et eget land. Både FN og Israel var det blandt annet familien Rothschild som stod bak. Rothschild støttet begge "sidene" i konflikten.

Visste dere har mottoet til 33. grads frimureriet er "ORDO AB CHAO" som er latinsk for "orden ut av kaos". Nei jeg regnet ikke med at dere visste det. På baksiden av 1 dollar seddelen til USA står det under pyramiden "Novus ordo seclorum" som latinsk for "New Order of the Ages". Denne dollar seddelen kom etter Federal Reserve Bank of America ble dannet i 1913. En bank som Rothschild eier mesteparten av.

NWO er ingen teori!

At Stalin og Hitler kunne diagnostiseres som megalomane psykopater ser jeg slett ikke bort fra. Betyr det at de var blant NWO-eliten?

De var puppets av eliten ja, på samme måte som Obama er det i dag.

Lenke til kommentar
a_aa : Du fornærmet iallefall ikke meg med det du skrev der. Helt greit at du har ditt eget syn på ting, og slik bør det være. Litt av poenget er jo at folk må i større grad enn før, lære seg å tenke selv. Jeg tror mye av NWO budskapen er nettopp dette. Så tvil i folk slik at dem ikke stoler for mye på autoriteter.

Fint å høre at jeg ikke formærmet deg! Tror faktisk vi kan være enige om en del ting, som det å tenke selv og ikke stole blindt på autoriteter.

Men vi skiller litt lag på hva som bør ligge i bunn - jeg mener man bør så kunnskap, ikke tvil - og jeg mener man må lære seg å tolke informasjon i forskjellige kontekster, ikke forsøke å få den til å passe med et forutbestemt mønster. Mennesker har en utrolig evne til å plassere ting i mønstre, også mønstre som ikke finnes - og dersom man nærmest leter etter det bestemt mønsteret, vil man finne det uavhengig av realitetene.

Og mer enn bare å være skeptisk til autoriteter, skal vi være observant på vår egen kontrollerende makt over autoritetene, og beskytte denne. Det betyr at autoritetenes maktbruk skal være under demokratisk kontroll - alltid.

Lenke til kommentar

De var puppets av eliten ja, på samme måte som Obama er det i dag.

De kan ikke både være en del av eliten, og være puppets for eliten, kan de vel? Enten var de del av dem skulle ha verden i sin hule hånd, eller så ble de brukt for å skape kaos - og da kan de vel ikke være eksempler på eliten?

Med mindre man (litt kjedelig, kanskje) sier at de faktisk var megalomane psykopater og katastrofale ledere for sine folk, men uten å være i et netterk med Illuminati, reptiler eller satan.

Endret av a_aa
Lenke til kommentar
jeg mener man må lære seg å tolke informasjon i forskjellige kontekster, ikke forsøke å få den til å passe med et forutbestemt mønster. Mennesker har en utrolig evne til å plassere ting i mønstre, også mønstre som ikke finnes - og dersom man nærmest leter etter det bestemt mønsteret, vil man finne det uavhengig av realitetene.

Helt sant det du skriver der. Det er en feil de fleste mennesker gjør. For en ateist vil jo ting som skjer i verden og livet generellt være tilfeldigheter, og ingen større plan eller mening bak. For en kristen vil jo ting skje etter hans eller hennes kristne tro basert på Bibelen. NWO vil jo for en kristen være satan sitt verk. Det finnes ikke vitenskapsmenn som kun er objektive hele tiden! De vil jo filtere ting de også ut i fra deres virkelighetsforståelse.

Eliten er sterkt hierarkisk og har en pyramide struktur, som det meste i samfunnet egentlig. De fleste er på "need to know basis". I frimureriet stiger din kunnskap etterhvert som du stiger i gradene. De som er lavere ned i pyramiden er jo puppets for dem på toppen. Hitler, Stalin og Obama var/er ikke på toppen. De statsledere som ikke er medlem av eliten på et eller annet plan lar seg styre på andre måter. En eller annen form for frykt er det mest brukte. Så har man dem som ikke trenger å bli styrt eller presset...mennesker som har en mentalitet som passer, og som har blitt indoktrinert av selve systemet. Mennesker som bare følger flokken.

Som jeg har sagt før, jeg kan ta feil ved detaljer rundt NWO. Jeg kan se mønstre som ikke er der. Men hovedgreia at det finnes et nettverk som arbeider for en fascistisk verdens orden tviler jeg ikke på.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at jeg må konkludere med at selv om vi har noen sammenfallende synspunkter, så blir vi nok ikke samstemte når det gjelder realiteten bak de siste tusen års utvikling - der har ikke NWO, Illumnati, Gud, Satan og reptiler noen fremtredende plass i min forståelse av historien. Jeg finner ikke fakta som skulle forsvare å gi dem en slik plass. Så vi får vel bli enige om at vi neppe blir enige om dette.

Har likevel lyst til å si noe om tilfeldigheter og styring. I mine øyne har tilfeldigheter et element av plan i seg, hvis man med plan mener noe som skaper en utvikling. Noe overforenklet oppfetter jeg at tilfeldigheter er utviklingsmotorens drivstoff. Tilfeldige mutasjoner i levende organismer, skaper evolusjon. Tilfeldige oppdagelser kan skape uventet teknologisk utvikling. Oppdukkende ideer og visjoner i hodet på individer, kan skape skape uventet sosiologisk/politisk utvikling. Teknologisk utvikling og sosiologisk/politisk utvikling, skaper samfunnsutvikling. Jeg forstår da begrepet styring mer som en bevisst og prinsippbasert respons på tilfeldigheter og oppdukkende situasjoner, ikke en gjennomføring av fastspikrede tusenårige planer - det er bare ikke mulig. Alt kan ikke årsaksforklares eller tilhøre en plan, overraskende mye skjer bare rett og slett.

Må også nevne at jeg ikke er ateist, jeg regener meg selv som agnostiker. Gud, Satan og Alien-reptiler er lite aktuelle å inkludere i teorier fra min side, fordi jeg regner dem som irrelevante størrelser (uten at jeg av den grunn påstar at de beviselig ikke eksisterer - har bare ikke sett snurten av dem).

Lenke til kommentar

a_aa : Jeg har respekt for deg fordi du skriver på hva jeg mener er en diplomatisk måte. I motsetning til visse andre som har vært her i tråden...

Uansett så er verden i utvikling, og det er en spennende tid å være i live!

PS : Både George Bush Sr og nå Gordon Brown har begge holdt taler offentlig foran kamera der de snakker om en kommende verdens orden, så NWO "teorien" har noe hold i seg ;)

Lenke til kommentar

Og som jeg har påpekt til det uendlige, men med lite "diplomatisk" respons på. Man må skille mellom den onde slemme verdensordenen dere ser for dere og internasjonale regimer på ulike interesseområder og saksfelt eller noe form for verdensorden med en supranasjonal autoritet.

Lenke til kommentar
Påstand nr. 2. Ingen dekning i det hele tatt og en forferdelig ukontrollert måte å redusere befolkningen på.

Hvordan kan du vite det Rampage? Jeg fortalte han hva jeg mener og har lest. Så måtte selvfølgelig du komme å rette på meg igjen. Du liker det tydligvis.

Lenke til kommentar

Hvordan jeg kan vite det? Spurv og kanoner selvfølgelig, særlig hvis man ønsker å ha flere bestemte spurver i live.

Men beklager, jeg glemte at disse sitter på kontoret sitt i hodeskallborgen sin og tvinner på moustachen mens de forgifter hele verden. Der de ikke bryr seg om at viktige brikker, familie eller venner blir påvirket. Eller at det kan ramme mennesker som ansees som ressurser for fremtiden.

Lenke til kommentar

Rampage : Du har ikke tenkt tanken om at det blir kun dem som tar vaksinen som kan dø da? Da holder de dette ganske kontrollert. Dessuten har jeg ikke sagt at svineinfluensaen er det eneste virkemiddelet de bruker for å redusere befolkningen.

PS : Din sarkasme er bare såååå sjarmerende :sleep:

Lenke til kommentar
konspirasjons teoretikerne advarte oss om the New World Order, nå har det den blitt en realitet..

hva skal vi finne på før 90% av oss blir drept? noen som har noen ideer

trenger man bevis hvis man er religiøs?

tror jeg er en troende konspirasjonsteoretiker

Her konstanterer du noe du mener er fakta, og sier du ikke trenger bevis fordi du virkelig tror det...

Sorry mac, du må virkelig skaffe deg forståelse på forskjellen mellom fakta, konstantering og meninger.

Lenke til kommentar
Er Jane Burgermeisters blogg om den onde slemme verdensordenen eller bare om medisinmafiaen?

http://birdflu666.wordpress.com/

Jeg tror enkelte kanskje skulle være litt forsiktige med å latterligjøre ting nå. Det at H1N1, svineinfluensa, ble patentert ett år før det heller merkelige utbruddet, betyr vel heller ingen ting?

http://www.theoneclickgroup.co.uk/news.php...d=3581#newspost

Folk burde lese denne også:

http://birdflu666.wordpress.com/2009/07/18...ccine-from-gsk/

Folk bør forberede seg, hva nå enn det innebærer. Personlig vurderer jeg å anskaffe meg skytevåpen.

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...