Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke naturlig å tro at når allt ligger til rette for microchipping av massene, at noen har planlagt å gjøre det?

 

Med den logikken burde vi vel hatt en atomkrig alt.

 

 

This report was originally inspired by this article in FrontPage magazine, which covers some of the same information given here. But that article, although it contained many shocking quotes from John Holdren, failed to make much of an impact on public opinion. Why not? Because, as I discovered when discussing the article with various friends, there was no proof that the quotes were accurate -- so most folks (even those opposed to Obama's policies) doubted their veracity, because the statements seemed too inflammatory to be true. In the modern era, it seems, journalists have lost all credibility, and so are presumed to be lying or exaggerating unless solid evidence is offered to back up the claims. Well, this report contains that evidence.

http://zombietime.com/john_holdren/

 

Ser ut som du kan laste ned boken på PDF (krever muligens en free trial signup). Ser ut som han referer til den på CVen sin også.

http://www.questia.com/PM.qst?a=o&d=98156598

http://www.whrc.org/about_us/whos_who/CV/jholdren.htm

 

Edit: Forresten. Skulle linkene dine bevise at noen planlegger å microchippe oss alle, eller at John P. Holdren og Al Gore har noen bemerkelsesverdige meninger?

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar
Så jeg spør deg igjen - etter å ha synliggjort relevansen - er det slik at dagens jøder (som du mener er bakmenn i NWO, om jeg har oppfattet deg riktig) i realiteten er i Satans tjeneste?

 

Svaret på dette er at ja det er de. Og mange av dem sier det faktisk selv også.

Og siden frimurerne også er godt representert i dette arbeidet for NWO , så betyr det faktisk at satan er overhode for frimurerne også.

Lenke til kommentar
Videre er det slik at diverse NWO-troende kjennetegnes ikke bare av et hat mot jøder (ref feks begrepet ZOG, som delvis faller sammen med NWO og statsmakt) og skattenekt etc, men også av hat mot svarte - derfor spørsmålet: Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)?

 

 

At de som advarer mot NWO kjennetegnes av et hat mot jøder er ganske enkelt løgn.

Ikke noe av dette har noe med hat å gjøre i det hele tatt.

 

Dette siste spørsmålet er ganske enkelt meningsløst, og kun ledet av dine egne fordommer. For uansett hvordan jeg evt. svarer på dette spørsmåle, så kommer du til å vri på svaret og kverulere over det i det uendelige, til du klarer å vri det til slik at du kan ta det som bebreftelse på at dine fordommer stemmer.

 

Derfor har ikke spørsmålet noe med trådens tema å gjøre, og det er kun stilt for å avlede og avspore debatten.

Lenke til kommentar
Videre er det slik at diverse NWO-troende kjennetegnes ikke bare av et hat mot jøder (ref feks begrepet ZOG, som delvis faller sammen med NWO og statsmakt) og skattenekt etc, men også av hat mot svarte - derfor spørsmålet: Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)?

 

 

At de som advarer mot NWO kjennetegnes av et hat mot jøder er ganske enkelt løgn.

Premisset for din løgn-konklusjon er upresist. Jeg skriver ikke at alle som advarer mot NWO hater jøder - det er faktisk et poeng at det bare er noen (jeg brukte begrepet diverse, for å si at det ikke er alle) NWO-troende som er fiendtlig innstilt til jøder med bakgrunn i at de oppfattes som Satans medløpere. Hvis du vil finne disse "diverse" NWO-troende, kan du søke på termer som Christian identity, The Brotherhood, Aryan Nations - ingen løgn...

 

De NWO-troende deler seg i mange hovedretninger, og felles for i hvertfall to av retningene, er måten de håndterer problemet med tid, kaos/tilfedligheter og motiv på. Når man skal forklare at grupper av mennesker har bedrevet en konspirasjon i flere hundre år, som i stor grad har resultert i det samfunnet vi har og som stadig fremstilles bekreftet av tilfelige hendelser/utsagn/presseklipp, og der det er vanskelige å forklare et rasjonelt motiv/årsak - så tyr man til forklaringer som omfatter makter utenfor menneskenes verden.

 

Du er tilhenger av Gud vs Satan-konspetet. Konspiratørene er rett og slett Satans tjenere, det er ikke nødvendig å vise noe mer (til de som tror på Gus og Satan selvsagt). Satan er mektig, Satan er ond, de som jobber for Satan, jobber for det onde, og Satan har vært her siden en av guds engler bestemte seg for å starte på egen hånd - det løser mange problemer både med svært lange tidslinjer, tilsynelatende tilfeldig/evolusjonær utvikling og selvsagt motivet - ondskap.

 

Andre tror på ET-konseptet. Konspiratørene er eller er etterkommere av noe ikke-menneskelig, og de ser ingen grunn til å ha empati med ekte mennesker. De lange tidslinjene forsvares med videreføring av gener, den tilsynelatende tilfeldige/evolusjonære utviklingen er styrt av ETs overlegne og ufølsomme inelligens. Så de vanskelige problemene med svært lange tidslinjer, tilsynelatende tilfeldig/evolusjonær utvikling og motiv, løses i bunn og grunn på samme måte - makter utenfor menneskenes kontroll.

 

Edit: For øvrig registerer jeg at det relativt enkle spørsmålet om svarte egentlig er ordentlige mennesker, genererte diverse beskyldninger, i stedet for et svar. Jeg får ta det opp en annen gang, når relevansen er enda klarere enn den er i den tråden.

Endret av a_aa
Lenke til kommentar
Videre er det slik at diverse NWO-troende kjennetegnes ikke bare av et hat mot jøder (ref feks begrepet ZOG, som delvis faller sammen med NWO og statsmakt) og skattenekt etc, men også av hat mot svarte - derfor spørsmålet: Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)?

 

 

At de som advarer mot NWO kjennetegnes av et hat mot jøder er ganske enkelt løgn.

Premisset for din løgn-konklusjon er upresist. Jeg skriver ikke at alle som advarer mot NWO hater jøder - det er faktisk et poeng at det bare er noen (jeg brukte begrepet diverse, for å si at det ikke er alle) NWO-troende som er fiendtlig innstilt til jøder med bakgrunn i at de oppfattes som Satans medløpere. Hvis du vil finne disse "diverse" NWO-troende, kan du søke på termer som Christian identity, The Brotherhood, Aryan Nations - ingen løgn...

 

De NWO-troende deler seg i mange hovedretninger, og felles for i hvertfall to av retningene, er måten de håndterer problemet med tid, kaos/tilfedligheter og motiv på. Når man skal forklare at grupper av mennesker har bedrevet en konspirasjon i flere hundre år, som i stor grad har resultert i det samfunnet vi har og som stadig fremstilles bekreftet av tilfelige hendelser/utsagn/presseklipp, og der det er vanskelige å forklare et rasjonelt motiv/årsak - så tyr man til forklaringer som omfatter makter utenfor menneskenes verden.

 

Du er tilhenger av Gud vs Satan-konspetet. Konspiratørene er rett og slett Satans tjenere, det er ikke nødvendig å vise noe mer (til de som tror på Gus og Satan selvsagt). Satan er mektig, Satan er ond, de som jobber for Satan, jobber for det onde, og Satan har vært her siden en av guds engler bestemte seg for å starte på egen hånd - det løser mange problemer både med svært lange tidslinjer, tilsynelatende tilfeldig/evolusjonær utvikling og selvsagt motivet - ondskap.

 

Andre tror på ET-konseptet. Konspiratørene er eller er etterkommere av noe ikke-menneskelig, og de ser ingen grunn til å ha empati med ekte mennesker. De lange tidslinjene forsvares med videreføring av gener, den tilsynelatende tilfeldige/evolusjonære utviklingen er styrt av ETs overlegne og ufølsomme inelligens. Så de vanskelige problemene med svært lange tidslinjer, tilsynelatende tilfeldig/evolusjonær utvikling og motiv, løses i bunn og grunn på samme måte - makter utenfor menneskenes kontroll.

 

Edit: For øvrig registerer jeg at det relativt enkle spørsmålet om svarte egentlig er ordentlige mennesker, genererte diverse beskyldninger, i stedet for et svar. Jeg får ta det opp en annen gang, når relevansen er enda klarere enn den er i den tråden.

 

 

Det jeg kom med var ingen beskyldninger.

Jeg ganske enkelt gjennomskuer dine motiver, og sier sannheten om hva det er du prøver på.

Noe som du forøvrig langt på vei selv bekrefter her.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å forklare det med microchip.

 

For å ha kontroll over massene trenger NWO eliten å gjøre oss avhengig av systemet. Selvforsynte mennesker som dyrker maten selv, ikke har innlagt strøm, vann osv er noe dem ikke ønsker. Det er ikke bare naturlig utvikling som driver pågangen for et pengeløst system der penger er kun digitale. Det gjør av vi blir mer avhengig av systemet. Bankkort kan forfalskes og de kan mistes. Det er rett og slett mer praktisk at alle mennesker har en microchip implantert. Alle kassene i butikker vil bli montert med utstyr som gjør at du bare sveiper armen din foran en sensor. Ganske lik den strek-kode leseren for matvarer og andre ting vi har i dag. Praktisk helt klart. Men hva med de negative sidene?

 

- En slik microship er både sender og mottaker av informasjon. Den er utstyrt med GPS, så du vil kunne bli sporet overalt du befinner deg.

- En slik microchip koblet til sentralnervesystemet kan misbrukes for å si det pent.

- Siden den kan brukes til å stimulere følelser gjennom nervene, så kan den funke som en form for mind control.

- Uten denne chippen kan du ikke handle mat og stort sett alt annet i et moderne samfunn. Noe som gjør oss utrolig avhengig av systemet

 

Hvor kommer denne informasjonen fra? Insidere fra CIA og andre slike organisasjoner. Såkalte "whistleblowers". Om vi kan stole på denne informasjonen kan diskuteres. Men uansett mister man en del frihet man har i dag. Å være totalt avhengig av systemet er en tanke som skremmer meg!

 

Denne microchip'n er sentral i NWO, så derfor nevner jeg det her. Den er en sentral del i den nye økonomien. Du kan ikke sammenlikne den med vanlig RFID. Den er mer avansert enn det.

Lenke til kommentar
Det jeg kom med var ingen beskyldninger.

Jeg ganske enkelt gjennomskuer dine motiver, og sier sannheten om hva det er du prøver på.

Noe som du forøvrig langt på vei selv bekrefter her.

Du har sagt lite om mine motiver, men mye om at jeg har fordommer - uten at disse ble særlig overbevisende spesifisert. Fordommer kan det jo være vanskelig å være klar over selv, så du må gjerne fortelle meg hva jeg har fordommer mot.

 

Når det gjelder mine motiver for mitt innlegg, så var det ganske enkelt å vise hvordan jeg oppfatter at NWO-troende ofte må støtte sine teorier på utenommenneskelige faktorer - Gud, Satan, aliens. That's it.

Lenke til kommentar

Når ikke reptiler var spaca nok, så måtte satan komme å rydde opp.

 

Men joa, jeg skjønner problemet med microchippen, men jeg ser også fordelen av den. At den kan kontrollere nerver og følelser er bare en påstand, og kan dessverre ikke avkreftes eller bekfreftes da det ikke finnes håndfaste bevis. Ser at det er en prinsippsak å være fri fra systemet, men er du egentlig så veldig fri nå? Om myndighetene virkelig setter seg inn for å finne deg, skal de ikke ha de største problemene med det. Jeg vil heller blitt chippa, om alt kaoset med lønninger, skatt, visa etc som tilslutt hoper seg opp, så får man en ting. Om systemet bryter ned er vi fucked tho.

Lenke til kommentar
Ser at det er en prinsippsak å være fri fra systemet, men er du egentlig så veldig fri nå? Om myndighetene virkelig setter seg inn for å finne deg, skal de ikke ha de største problemene med det.

Nei vi mennesker er ikke helt frie i dag heller, men det kan bli verre.

 

NWO-troende og NWO-ikke-troende er en måte å si at du tilhører dem som vet bedre. Bedreviter kalles vel det.

Jeg har aldri påstått at jeg har alle detaljer om NWO eller at jeg vet hele og fulle sannheten. Hovedpoenget er at det finnes et nettverk/elite som jobber i skyggene for å få frem en ny verdens orden. Nøyaktig hvordan denne blir og når ting skal skje, kan vi jo ikke vite 100% sikkert. Klart det blir litt spekulasjon!

 

Jeg vet at iallefall noen av arkitektene bak Irak krigen i 2003 er med i NWO gruppen. Jeg husker godt at Colin Powel satt i FN og viste oss bilder og slikt som liksom skulle bevise uten tvil at Saddam Hussein hadde masseødeleggelses våpen. I tiden etter krigen så innrømte dem at de hadde fått feil intel fra CIA...! Yeah right! Hvis dem kan sitte på TV og se inn i kamera og lyve om dette, kan vi da stole på dem at den nye verdens ordenen er til det gode for oss?

 

Det er jo snakk om hvem vi kan stole på eller ikke. Fra vi er små så blir vi lært opp til å stole på autoriteter. Først er det foreldrene våres, så lærere, politi osv. Respekt for andre mennesker er vel og greit, og noe som er veldig viktig, men blind tillit til en person bare fordi han eller hun er politi, statsminister eller professor?

 

Det er en god grunn til at det er sååå mange konspirasjonsteorier på internett. Faktisk to grunner. Det mest åpenbare er at folk kan ta samme informasjon, men vrenge på den til å passe han eller hun sitt verdensbilde. En kristen person vil se på NWO informasjon annerledes enn en ateist. Den andre grunnen er at de som konspirerer vet at hvis sannheten kommer ut, så må dem spre disinformasjon i store mengder slik at sannheten blir vannet ut. Folk blir da bare forvirret, og da er det enklere å dra den konklusjonen at alt som handler om konspirasjon er bare bullshit. Folk flest orker ikke å sette seg inn i dette godt nok selv.

 

Vi bør derfor være forsiktig å ta alle over èn kam. Å være åpensinnet betyr ikke at man skal tro på alt man leser og hører! Det betyr at man er åpen for at man kan ta feil. At man er åpen for ny kunnskap og informasjon. Det er jo egentlig det vitenskapen skal være tuftet på...! ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Jeg vet at iallefall noen av arkitektene bak Irak krigen i 2003 er med i NWO gruppen. Jeg husker godt at Colin Powel satt i FN og viste oss bilder og slikt som liksom skulle bevise uten tvil at Saddam Hussein hadde masseødeleggelses våpen. I tiden etter krigen så innrømte dem at de hadde fått feil intel fra CIA...! Yeah right! Hvis dem kan sitte på TV og se inn i kamera og lyve om dette, kan vi da stole på dem at den nye verdens ordenen er til det gode for oss?

Jeg husker det slo meg da Saddam ble bedt om å bevise at han ikke hadde masseødeleggelsesvåpen: "Fyren er ferdig.". Han kunne ikke bevise det - det var bortimot umulig. Irak er alt for stort til å vise at; neida - se her, ingen skjulte lager med kjemikalier, absolutt ingen beholder med virus i vinkjelleren, alldeles ingen liten H-bombe nedgravd under rosebuskene... Han tapte i utgangspunktet.

 

På samme vis ber du oss NWO-skeptikere tape, når du ber oss om å bevise at NWO-konspirasjonen ikke finnes, og hevder at det vil vi aldeles ikke makte. Det er et gammelt jungelord som lyder You can't prove a negative! - så veldig mye tyder jo på at du har rett i en slik påstand...

 

Men det gamle jungelordet har definitivt sine svakheter. Man kan faktisk bevise ikke-eksistenser, dersom man får begrenset tid og rom som må gjennomsøkes. Det er feks nesten umulig for meg å bevise at det ikke finnes flyvende elefanter (hvor? overalt. når? nårsomhelst.). Avgrenser man det derimot til "flyvende elefanter fra Sirkus Merano, kl 1700 på toppen av Hotel Plaza" så ville altså beviset for at disse elefantene ikke flyr kunne bli studert på asfalten (sannsynligvis med vemmelse) noen sekunder senere.

 

Dersom du fortsatt oppfordrer til, å bevise ikke-eksistensen av NWO, foreslår jeg at vi som en start benytter geografi som en avgrensende akse (antar vi bør diskutere flere etterhvert). Er Illuminati/NWO overalt, eller kan vi begrense det litt? Håper at vi kan begrense oss til Jorden, og at vi også kunne anta at fenomenet er ubetydelig i enkelte verdensdeler (Afrika? Asia? Antarktis?). Eller må man bevise ikke-eksistensen overalt i universet?

Lenke til kommentar

The Georgia Guide Stones er interessant synes jeg. Tror det har blitt tatt opp før i tråden. Fine ord der helt klart. Det er to setninger som er noe av min tvilsom natur :

 

- "maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature"

- "guide reproduction wisely - improving fitness and diversity"

 

Hvem skal da liksom få til det da? En verdensregjering? Skal noen sitte å bestemme hvor mange barn det er lov å få da? Noe å tenke på iallefall...

 

post-10067-1247355541_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Klassisk, utdypende spørsmål som sørger for at man må utrede rundt fenomenet fører til total avsporing og plukking opp av noe totalt annet.

 

Men det er vel, som mange oppegående kritikere hevder. Satan selv som har satt om disse for å dyrke satanistiske kondomkulter og skjødesløs sex.

Lenke til kommentar
Dersom du fortsatt oppfordrer til, å bevise ikke-eksistensen av NWO, foreslår jeg at vi som en start benytter geografi som en avgrensende akse (antar vi bør diskutere flere etterhvert). Er Illuminati/NWO overalt, eller kan vi begrense det litt? Håper at vi kan begrense oss til Jorden, og at vi også kunne anta at fenomenet er ubetydelig i enkelte verdensdeler (Afrika? Asia? Antarktis?). Eller må man bevise ikke-eksistensen overalt i universet?

Vent litt så skal jeg bare hente et sølvfat slik at jeg kan legge sannheten på det for deg. Jeg mener jeg har svart på slikt tidligere i tråden. I de land frimureriet har fotfeste (og andre slike hemmelige samfunn), så finner du eliten.

Lenke til kommentar

Hva med å studere dette selv og ta en egen konklusjon? Mener du det er bullshit, så er det din fulle rett til å mene det! Men slutt å kom med banale eksempler i tråden her som bare fører til enda mer off topic! Moderator har allerede ryddet litt opp.

 

Er målet å få stengt tråden? :roll:

Lenke til kommentar
Hva med å studere dette selv og ta en egen konklusjon? Mener du det er bullshit, så er det din fulle rett til å mene det! Men slutt å kom med banale eksempler i tråden her som bare fører til enda mer off topic! Moderator har allerede ryddet litt opp.

 

Er målet å få stengt tråden? :roll:

Neida, jeg prøver faktisk hardt å ta den alvorlig.

 

Men mitt forsøk på å begrense det geografiske området der man må bevise ikke-eksistensen av NWO/Illuminati gikk jo heller dårlig (i beste fall kommer et sølvfat dumpende ned pr post) - alle land med "hemmelige samfunn" må altså inkluderes. Det skulle vel bli omtrent samtlige, enig?

Lenke til kommentar

NWO-tilhengerne har jo fått sin idealstat i Kina, så det er bare å sette seg inn i hva som foregår der. For de lydige undersåtter som gjør som eliten sier er det greit nok. Ikke like greit er det for de som har politiske meninger som avviker fra elitens og gir uttrykk for dem, jfr. Uigurenes protester, eller for grupper som har andre verdier enn eliten, jfr. Falun Gong.

Lenke til kommentar
Ja Kina er en politistat. NWO blir ikke noe snillere enn Kina systemet.

Siden man anser at Kina utøver en NWO-adferd, betyr dette vel at NWO/Illuminati må være særlig sterkt representert i Kina? Og at om ikke lenge vil kinesiske ledere begynne å følge ordrer fra en verdensregjering? Har man noen indikasjoner på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...