Hrodebert Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere brukeres intensjon dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. I henhold til retningslinjene ble '17' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Så bør vi også huske at mange av disse organisasjonene har en agenda, men at det skal finnes en New world order som er villige til å ta livet av 90% av befolkningen er vel heller sprøyt da man per dags dato ikke har verktøy som kan fungere selektivt nok uten fare for eksempel mutasjoner i virus eller utslettelse av livsgrunnlaget på moder jord. Det at eliten ønsker å redusere befolkningen på Jorda er en tanke folk ikke klarer å forstå hvordan dem kan gjøre. Vi som sitter her har noe som heter samvittighet. En mekanisme i hjernen som gjør oss i stand til å ha medfølelse med andre mennesker, og derfor ikke klarer å gjøre onde ting i så stor skala. Denne mekanismen er selvsagt ikke lik heller mellom mennesker, men den fungerer som en slags sperre. Folk tenker helt sikkert på hvordan f.eks Israelske soldater kunne gjøre det de gjorde mot sivile i Gaza krigen i Desember/Januar. Umennesklige lidelser! Så hvordan er det mulig? Det er veldig enkelt. Ta bort empati/samvittighet i soldatene. Dette gjøres over tid gjennom indoktrinering. Stadig repiter at palestinere er fienden. David Icke har en teori som går på at makt eliten har ikke egenskapen empati i det hele tatt. De er genetisk annerledes her enn folk flest. Vel det med genene kan sies å være en teori, men at eliten mangler empati forklarer hvordan de kan redusere befolkningen på Jorda. Tenk over dette neste gang du ser krig på TV og lurer på hvordan mennesker kan oppføre seg slik. Det er altså mangel på empati. Tro det eller ei, men dette er reptil genetikk. Den reptile hjernedelen fokuserer på egen overlevelse på bekostning av andre. Om NWO eliten vil redusere befolkingen med 90% eller 50% kan vi ikke vite. Men befolkningen skal ned, så mye vet vi. PS: Råder folk til å IKKE ta noe som helst vaksine i nærmeste fremtid mot influensa. De som står bak NWO er faktisk på en måte religiøse. De er jøder, og det er læren fra jødenes talmud som er grunnlaget. Det er ikke politisk korrekt å si det, men vi må kalle en spade for en spade. Det er de samme jødene som står bak NWO, som de som fikk opprettet Israel. Nemlig khazarjøder, eller sionistjøder. Og blandt dem som trekker i trådene finnes familien Rotschild. Kort sagt så tror jo jødene som mange vet at de er Guds utvalgte folk. I talmud lærer de at alle ikke- jøder er kveg, og følgelig betyr jo ikke vi mer enn kveg for dem, og vi kan drepes med god samvittighet. Og vår eiendom, tilhører i virkeligheten dem. Men disse ofrer gjerne også sine egne for saken, det har de gjort før, og det vil de nok også gjøre igjen. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du funnet bedre kilder for disse påstandene enn de du presenterte i denne tråden? Er det bare jeg som er ser sammenhenger som ikke finnes, eller lukter dette av Christian Identity (med British Israelism-, Arian Nation- og KKK-forbindelser)? Er NWO-teoriene en konspirasjon som stammer fra lugubert religiøst miljø, som er overbevist om at alt i verden stammer fra en høyst virkelig kamp mellom Satan og Gud? Tja, si det... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Mitt innlegg om bilskiltet med bokstavene "NWO" på forsvant. Jaja. Antisemittiske elementer i NWO-teorier er litt betenkelige, ja. I så måte er Icke å foretrekke - jeg vil heller at skyld plasseres på noe såpass absurd som reptiler fra rommet enn på jøder. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) He, he... http://video.google.com/videoplay?docid=-2912878405399014351 (og uten at jeg går god for at Icke faktisk er mannen bak dette, så er den jo litt morsom: http://reactor-core.org/hitler-jew.html) Edit: link-trøbbel Endret 10. juli 2009 av a_aa Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du funnet bedre kilder for disse påstandene enn de du presenterte i denne tråden? Er det bare jeg som er ser sammenhenger som ikke finnes, eller lukter dette av Christian Identity (med British Israelism-, Arian Nation- og KKK-forbindelser)? Er NWO-teoriene en konspirasjon som stammer fra lugubert religiøst miljø, som er overbevist om at alt i verden stammer fra en høyst virkelig kamp mellom Satan og Gud? Tja, si det... Jeg skjønte jo det ja. Så snart man nevner noe negativt om jøder, så kommer beskyldningene og antydningene om medlemskap i både kkk og det som værre er. Den motsetningen mellom Satan og Gud har du forresten rett i, den er der. For at du skal få mer å henge deg opp i, så kan jeg jo nevne at kkk er også et redskap som brukes av folkene bak NWO. Og mange av lederne i kkk opp gjennom årene har vært jøder fra sydstatene i USA. Nazismen var også skapt av jødene bak NWO, og selvfølgelig da også sosialismen. Du ser nok mange sammenhenger her som ikke fins. Men du var heldig med den om kampen mellom Gud og satan. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det betyr vel at du avviser teoriene bak British Israelism og Christian Identity, ikke sant? Noe tull om at de ekte jødene egentlig er nord-vest-europeere, at dagens jøder er i Satans tjeneste og at svarte visstnok ikke er ordentlige mennesker? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Baltazar94\Betroz: Årsaken til at dere leser om og ser videoer av alle slags konspirasjonsteorier, for deretter å spre denne informasjonen videre i forum som diskusjon.no, er det NWO som står bak. Dere er rett og slett indoktrinert. I høysekken av konspirasjonsteorier er det kun en nål å finne. Du er dermed en NWO-puppet som gjør det desto vanskeligere for andre å finne nåla. Dette er dessverre fakta inntil noen har motbevist det. Hva med å diskutere litt mer håndfaste ting i denne tråden, som det faktisk er mulig å gjøre et forsøk på finne ut av? Har dere noen navn, eller organisasjoner, som det ikke er knyttet 139 forskjellige konspirasjonsteorier rundt? Er det noen bestemte hendelser vi kan ta tak i (og da tenker jeg ikke på noe så generelt som begrepet svineinfluensa)? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det betyr vel at du avviser teoriene bak British Israelism og Christian Identity, ikke sant? Noe tull om at de ekte jødene egentlig er nord-vest-europeere, at dagens jøder er i Satans tjeneste og at svarte visstnok ikke er ordentlige mennesker? Kan jo ikke avvise noe jeg aldri før har hørt om. Når det gjelder de ekte Israelittene så er det riktig. Israels tolv tapte stammer befinner seg nå i nordvesteuropa, inkl Norge, og i USA. Og er hvite europeere av det forskerne kaller den "kaukasiske rase" Hvor de ekte jødene(judah stamme) som er en del av Israels folk, befinner seg er det ingen som vet. Men sannsynligvis er de i nordvesteuropa inkl skandinavia, blandet med de andre av Israels stammer. Ordet jøde har opprinnelig ingenting med religion å gjøre, men kommer av judah som er betegnelse på en av Israels stammer. Derfor kan de ekte jødene godt være kristne. Det er heller ikke umulig at noen av dem er i midtøsten, vi vet jo at det er kristne i midtøsten, også i de arabiske områdene. Og mange av dem er også lyse i huden og ligner på vesteuropere. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Da er vel svaret på første del at du ikke er uendig med CI/BI (om man åpner for litt semantiske transaksjoner mhp jøder og israelitter). Hva med de to neste kjennetegnene? Er dagens jøder i Satans tjeneste? Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)? Endret 10. juli 2009 av a_aa Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) vanedyret : Nå prøver du det samme som andre har gjort før deg her, nemlig å putte meg i en mindre boks enn deg selv slik at du kan forstå meg. Vi som deltar i denne tråden, inkludert meg selv, har tydeligvis vanskelig for å holde oss til emnet som tråden faktisk handler om, NWO. Derfor bad jeg om at en moderator kunne stenge tråden fordi dette kommer det lite positivt ut av. Vi ender bare med å krangle om hvem som har rett eller ikke. Jeg snakker om NWO fordi jeg mener det ikke er riktig at noen få mennesker skal ha absolutt og total makt over flertallet. Jeg liker frihet og håper vi mennesker sammen kan skape en bedre fremtid. Dette er ønsket til David Icke og andre som snakker om NWO. Har dere virkelig så vanskelig å forstå dette? Kanskje det er på tide at alle her kikker på seg selv i speilet og tenker seg om. Endret 10. juli 2009 av Betroz Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da er vel svaret på første del at du ikke er uendig med CI/BI (om man åpner for litt semantiske transaksjoner mhp jøder og israelitter). Hva med de to neste kjennetegnene? Er dagens jøder i Satans tjeneste? Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)? Jeg har svart på ditt spørsmål i forrige innlegg. Dine spørsmål denne gang har ingenting med tema for tråden å gjøre. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg liker frihet og håper vi mennesker sammen kan skape en bedre fremtid. Da er vi enige om noe virkelig vesentlig Dette er ønsket til David Icke og andre som snakker om NWO. Har dere virkelig så vanskelig å forstå dette? Vel, en del (ikke alle) som snakker om NWO, legger atskillig større vekt på å tegne fiendebilder og peke på hvem som må nøytraliseres (fritt frem for utallige tolkninger av dette ordet), enn på å understreke likhetene og de felles utfordingene vi har - uavhengig av religion, hudfarge, opphav etc. Istedet er det akkurat dette som nyttes til stigmatisering. Det er ikke et bidrag til verken fred eller frihet. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Betroz: Nei, hensikten var å spøkefullt illustrere hvordan jeg mener denne tråden ikke kommer noen vei, fordi alt av konspirasjonsteorier legges under begrepet New World Order. For meg virker det som NWO er betegnelse på en prosess og et mål, ikke en hemmelig organisasjon. Selv syns jeg det mest konstruktive som har kommet ut av denne debatten har vært talen til JFK. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da er vel svaret på første del at du ikke er uendig med CI/BI (om man åpner for litt semantiske transaksjoner mhp jøder og israelitter). Hva med de to neste kjennetegnene? Er dagens jøder i Satans tjeneste? Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)? Jeg har svart på ditt spørsmål i forrige innlegg. Dine spørsmål denne gang har ingenting med tema for tråden å gjøre. Nei, det er nok feil. Du svarte på et av mine spørsmål, og lot være å svare på de andre - derfor gjentok jeg dem. Spørsmålene er relevante, fordi dersom man mener at NWO og omkringliggende forhold er et uttrykk for en slags krig mellom tjenere for Satan og Gud, så vil det for mange oppfattes som temmelig spesielt premiss - og det er et premiss som derved ikke bør unndras vurdering. Så jeg spør deg igjen - etter å ha synliggjort relevansen - er det slik at dagens jøder (som du mener er bakmenn i NWO, om jeg har oppfattet deg riktig) i realiteten er i Satans tjeneste? Videre er det slik at diverse NWO-troende kjennetegnes ikke bare av et hat mot jøder (ref feks begrepet ZOG, som delvis faller sammen med NWO og statsmakt) og skattenekt etc, men også av hat mot svarte - derfor spørsmålet: Er svarte egentlig ordentlige mennesker ("skapt i Guds bilde" vil vel noen si)? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Betroz: Nei, hensikten var å spøkefullt illustrere hvordan jeg mener denne tråden ikke kommer noen vei, fordi alt av konspirasjonsteorier legges under begrepet New World Order. For meg virker det som NWO er betegnelse på en prosess og et mål, ikke en hemmelig organisasjon. Selv syns jeg det mest konstruktive som har kommet ut av denne debatten har vært talen til JFK. Skjønner hva du mener. Vi burde alle være mer on topic her. The New World Order er en ny verdens orden der makt blir sentralisert til det ekstreme. De menn og kvinner som står bak ønsker å oppløse nasjonalstatene slik vi kjenner dem i dag. Isteden blir landene delt inn i regioner. Alle disse regionene vil bli styrt fra et sentralt punkt - en Verdensregjering - der alle de viktigste besluttningene taes. Lovverket som bestemmes her skal da gjelde for hele planeten. For å opprettholde denne makten trenger dem et enda større NATO enn det som finnes i dag. Det skal også komme en ny økonomi med èn sentral bank (World Bank) og felles vallutta for hele planeten. Fysiske penger vil slutte å eksistere, da alt blir digitalt. VISA kort med chip på eller liknende kort vil nok beholdes en stund, men det endelige målet er å implantere microchip inn i alle mennesker. Uten denne kan ingen handle eller gjøre foretninger. Denne chip'n har eksistert lenge under navnet VeriChip. Søk så finner du den med Google. Videre så ønsker dem èn verdensreligion. Så hvorfor er ikke denne NWO positivt for planeten og oss mennesker? Hvis man studerer de menn som står bak og hva dem har gjort, så er det høyst tvilsomt at de har gode hensikter for oss. De bruker krig som virkemiddel og dem lyver for oss i media. Irak krigen er ett godt eksempel på dette. Tony Blair som var Englands statsminister og som solgte oss løgner før Irak krigen, prøver nå å bli den første presidenten av EU. Slike menn vil innta posisjoner i den nye verdensordenen. Løgnere og massemordere altså! NWO slik vi snakker om her er totalitær og høyst fascistisk. Det kaoset som kommer de neste 5-10 årene vil ende med at noen kommer frem og sier vi trenger en ny verdens orden. Det har allerede blitt nevnt som følge av finanskrisen. Gordon Brown har nevnt New World Order allerede. Får eliten det som de ønsker, så ser vi en ny stor-krig mellom vesten og østen om ikke så lenge. Den 3. verdenskrig har vært planlagt lenge. Vi kan bare håpe på at de planene ikke vil materialisere seg! PS : Rampage med den kommentaren der, så er du nå på min ignore liste. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Fysiske penger vil slutte å eksistere, da alt blir digitalt. VISA kort med chip på eller liknende kort vil nok beholdes en stund, men det endelige målet er å implantere microchip inn i alle mennesker. Uten denne kan ingen handle eller gjøre foretninger. Denne chip'n har eksistert lenge under navnet VeriChip. Søk så finner du den med Google. Videre så ønsker dem èn verdensreligion. Chipen har eksistert lenge under betegnelsen RFID, noe som for meg er naturlig del av teknologisk utvikling. Den gjør og vil gjøre bla. bransjer som transport og logistikk mere effektive. At den benyttes og foreslås brukt i tiltak som skrider til overtramp med tanke på personvern er en annen ting. Når det gjelder VeriChip er vel dette kun et firma som ønsker å profittere på markedet. Muligens er de flinke til å markedsføre seg og bedrive lobbying, men hvordan kan du være sikker på at en gruppe bakmenn med skumle hensikter står bak? At vi alle skal bli implantert er vel bare en påstand som jeg antar det beste beviset for er Aaron Russos beskrivelse av en samtale han hadde med en person i Rockefeller-familien. Medvedev Shows Off Sample Coin of New ‘World Currency’ at G-8 http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...id=aeFVNYQpByU4 http://pics.livejournal.com/a_kolesnichenko/pic/00021ace/ Endret 11. juli 2009 av vanedyret Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Vanedyret: Er det ikke naturlig å tro at når allt ligger til rette for microchipping av massene, at noen har planlagt å gjøre det? http://www.lacrossetribune.com/articles/20...ews/02chips.txt http://singularityhub.com/2009/07/02/will-...nder-your-skin/ Først er det for de kriminelle, så er det for de syke, deretter for de generellt uønskede, og til slutt for alle de andre. http://www.roguegovernment.com/news.php?id=10159 Endret 11. juli 2009 av runmad Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er det ikke naturlig å tro at når allt ligger til rette for microchipping av massene, at noen har planlagt å gjøre det? Det er ikke naturlig å tro at det er en ond konspirasjon som står bak, nei. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det du sier er at alle som har en posisjon hvor de må ta stilling til slike spørsmål er en del av, eller påvirket av, en hemmelig organisasjon? Hva med mødrene som chipper barna sine? Er de hjernvakset eller liknende? Kan det ikke være at utvikling i samfunnet er et fordømt kaos uten like hvor både positive og negative avgjørelser foretas daglig? At personer som tar stilling til slike spørsmål ikke har bakgrunnen din og muligens handler i god tro? Eventuelt at det foregår korrupsjon/lobbying men av mange forskjellige aktører på mange forskjellige områder .. som sagt .. kaos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå