Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker heller ikke Nyhetsspeilet som kilde. Det var en annen.

Folk skal liksom bare være kritiske til ting de leser på nettet, men det som kommer frem i media, ja det skal vi stole på. Å være kritiske til ALT er bedre da, men jeg tviler på at noen her i tråden er det. De er kritiske til ting de selv mener fortjener kritikken. De kan innbille seg at dem er rasjonelle så mye de vil. De fleste her oppererer for det meste på subjektive meninger. Det inkluderer meg selv så klart.

Jeg bare mener NWO informasjonen burde komme ut fordi jeg mener det er sannhet i det. Min måte å prøve å gjøre en forskjell. Kanskje fremtiden kan bli bedre hvis folk tør tenke annerledes. Isteden blir jeg angrepet.

Folk fortjener virkelig det som kommer. Det ser jeg mer og mer nå.

Lenke til kommentar

Enda et ledd i den store planen!

Jeg ville selvfølgelig også vært et ledd av den NWO-en hadde jeg krevd et internasjonalt regime som skulle opprettholde menneskerettigheter.

Eventuellt så sliter bare paven med sekulære nye generasjoner og skulle gjerne tvingt på mennesker "etiske" regler.

Lenke til kommentar

Jeg var ironisk Rampage...

Du har vel heller ikke kommet med noe som beviser at NWO ikke finnes heller. Du eneste du har gjort er å kritisere oss og kildene våre. Jeg vet veldig godt at du ikke klarer å bevise at det ikke finnes noen Illuminati og NWO. Nei jeg mener ikke at vi skal ha blind tro heller.

Hvis du tror at jeg kun bruker internett som basis for mitt syn så tar du feil. Jeg bruker noe som du muligens har glemt. For å sitere Einstein igjen :

The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.
Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Du vet at grunnen til at det er mange ulykker i verden er en kamp mellom gode og onde trollmenn? Der den ene onde eliten blir styrt av en stor bakmann med navnet voldemort? Det finnes nok av bevis på dette. Og hvis du velge å låse ned hjernen din og være trangsynt, så er det ditt valg. De unnskylder det på helt andre ting selvfølgelig, fordi vanlige mennesker er ikke klar til å vite det.

Men jeg har studert dette i flere år og vet det er sant. For å sitere Einstein:

The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.
Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Det er ikke vi som må motbevise at NWO og Illuminati ikke finnes, men du som må bevise at det finnes.

Jeg må ikke bevise noe som helst. Jeg putter inn noen kommentarer og linker her med informasjon. Er det helt spinnvilt og mot din egen overbevisning, så le for deg selv og glem hele greia. Eller les mere om det hvis det er interessant. Isteden angriper dere budbringeren og nærmest forlanger at jeg forklarer meg selv til punkt og prikke og forventer at jeg skal ha håndfaste bevis.

Selv om jeg og andre ikke klarer å svare på alle spørsmål, så betyr det ikke at det ikke finnes noe sannhet i hovedbudskapet. Jeg skriver usaklige ting her fordi jeg blir provosert av at dere har null respekt! Diplomatisk er dere iallefall ikke.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Betroz, hvordan i all verden skal noen bevise at NWO ikke eksisterer? Bevisbyrden ligger hos deg, og andre som mener saken er reell.

Kan du vennligst bevise at enhjørninger ikke eksisterer? Julenissen? Påskeharen? Nazizombier med homoseksuelle tendenser? Mest sannsynlig kan du ikke det, likevel er det allmenn enighet om at slike ting ikke eksisterer. Hvorfor? Fordi det ikke finnes noen beviser for at de finnes.

Det er tilnærmet umulig å bevise at noe ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Bevisbyrden ligger hos deg, og andre som mener saken er reell.

Bevisbyrden ligger like mye hos dem som saken ikke er reell.

Det er tilnærmet umulig å bevise at noe ikke eksisterer.

Nei det er det alldeles ikke. Du kan forsøke å finne troverdige skikkelige beviser for at menneskeskapt global oppvarming f.eks. De er rett og slett ikke der.

Eller jeg kan, her og nå, bevise for deg at bildet under ikke inneholder en påskehare. Men du nekter vel å tro meg uansett, og innbiller deg at påskeharen er avbildet fordi noen har sagt at ''ser du ikke at den er der'', i beste ''keiseren har nye klær''-stil

post-6223-1247195625_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her snakker George Bush Sr om New World Order :

.

Når man vet at Bush er medlem av Scull & Bones og andre elite organisasjoner, så er det trygt å si at han snakker ikke om fred og rettferdighet på jord! Bush snakker om å omdanne FN om til verdensregjering.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mangelen på bevis som er grunnen til at folk ikke tror NWO/Illuminati er virkelig. Folk liker bare ikke å bli fortalt at det verdensbildet de har er feil. Noen mennesker sier og gjør hva som helst for å forsvare sin tro og meninger. Tanken på at det finnes en makt elite, som 95% av Jordens befolkning ikke vet finnes engang, som arbeider mot menneskeheten og skaper krig og annen elendighet for å nå sine mål, er rett og slett for mye å takle for mange. Det blir for spessiellt. Mentaliteten som Hitler og nazistene hadde lever i beste velgående i dag. Bare at i dag holder disse seg i makt posisjoner i NATO, FN, WHO, EU, World Bank, IMF, Bilderberg, CFR og andre. Eliten avslører sine motiver med de virkemidlene de bruker.

De gav oss løgner om hvorfor USA måtte invadere Irak. Nå prøver de seg med Iran. Når skal folk våkne opp? Nei det er bedre og enklere å angripe budbringeren. Finn et eller annet "å ta ham på" fordi jeg serverer et helt annet virkelighetsbilde enn deg selv.

Lenke til kommentar
Når man vet at Bush er medlem av Scull & Bones og andre elite organisasjoner, så er det trygt å si at han snakker ikke om fred og rettferdighet på jord! Bush snakker om å omdanne FN om til verdensregjering.

Når den selvoppnevnte ''eliten'' snakker om ''fred på denne jord'', mener de fred fra oss slavene. Mange av dem er eugenister og støtter oppunder forskerprogrammer som går ut på å ''forbedre'' menneskerasen, og har ved enkelte anledninger yttret ønsker om å utlette dagens menneskehet, for deretter å introdusere en underklasse som er imbesile små gnomer. Her kan de ikke-troende selv se hvordan de ønsker at denne rasen skal se ut.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6057734.stm

Hyggelige greier hæ? Dette drømmer faktisk mange av dem om.

Lenke til kommentar

Sånn i farta så har jeg noen enkle kommentarer :

*Det er veldig naivt å tro at det ikke finnes skjulte organisasjoner som har en egen agenda :

Makt, penger , sex , relgion...

*Det finnes organisasjoner som for eksempel Frimurerne (en av de mer kjente organisasjonene) som faktisk jobber for å hjelpe sine egne medlemmer eller litt mer hemmelige organisasjoner som for eksempel : Rosa Cruz , Opus Dei for å nevne noen.

Så bør vi også huske at mange av disse organisasjonene har en agenda, men at det skal finnes en New world order som er villige til å ta livet av 90% av befolkningen er vel heller sprøyt da man per dags dato ikke har verktøy som kan fungere selektivt nok uten fare for eksempel mutasjoner i virus eller utslettelse av livsgrunnlaget på moder jord.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er mangelen på bevis som er grunnen til at folk ikke tror NWO/Illuminati er virkelig. Folk liker bare ikke å bli fortalt at det verdensbildet de har er feil. Noen mennesker sier og gjør hva som helst for å forsvare sin tro og meninger. Tanken på at det finnes en makt elite, som 95% av Jordens befolkning ikke vet finnes engang, som arbeider mot menneskeheten og skaper krig og annen elendighet for å nå sine mål, er rett og slett for mye å takle for mange. Det blir for spessiellt. Mentaliteten som Hitler og nazistene hadde lever i beste velgående i dag. Bare at i dag holder disse seg i makt posisjoner i NATO, FN, WHO, EU, World Bank, IMF, Bilderberg, CFR og andre. Eliten avslører sine motiver med de virkemidlene de bruker.

Jeg forsøkte for ca. ett år siden å forklare en bekjent av meg at EU ble startet opp av nazister, siden han er en særdeles tverr EU-supporter og påstår at EU er ''demokratisk''. Vi satt foran data'n og internett i timesvis og så videoer, og jeg oversatte artikkler muntlig for ham, siden han er elendig i engelsk. Til slutt måtte han jo kapitulere siden jeg beviste dette så grundig. Men, vet du hva jeg ''tok'' ham i neste dag under en diskusjon med en felles bekjent? Joda... Eu var blitt ''demokratisk'' igjen. :no:

Enkelte er bare så dypt sunket ned i hva de blir fortalt gjennom TV og MSM, at hjernen dem blokkerer fullstendig hvis de blir fortalt noe annet enn det ''ekspertene'' på TV sier.

Den TV-kassa er bare så fordømt ødeleggende for folks intuisjon og virkelighetsforståelse altså.

Lenke til kommentar
Så bør vi også huske at mange av disse organisasjonene har en agenda, men at det skal finnes en New world order som er villige til å ta livet av 90% av befolkningen er vel heller sprøyt da man per dags dato ikke har verktøy som kan fungere selektivt nok uten fare for eksempel mutasjoner i virus eller utslettelse av livsgrunnlaget på moder jord.

Det at eliten ønsker å redusere befolkningen på Jorda er en tanke folk ikke klarer å forstå hvordan dem kan gjøre. Vi som sitter her har noe som heter samvittighet. En mekanisme i hjernen som gjør oss i stand til å ha medfølelse med andre mennesker, og derfor ikke klarer å gjøre onde ting i så stor skala. Denne mekanismen er selvsagt ikke lik heller mellom mennesker, men den fungerer som en slags sperre. Folk tenker helt sikkert på hvordan f.eks Israelske soldater kunne gjøre det de gjorde mot sivile i Gaza krigen i Desember/Januar. Umennesklige lidelser!

Så hvordan er det mulig? Det er veldig enkelt. Ta bort empati/samvittighet i soldatene. Dette gjøres over tid gjennom indoktrinering. Stadig repiter at palestinere er fienden. David Icke har en teori som går på at makt eliten har ikke egenskapen empati i det hele tatt. De er genetisk annerledes her enn folk flest. Vel det med genene kan sies å være en teori, men at eliten mangler empati forklarer hvordan de kan redusere befolkningen på Jorda.

Tenk over dette neste gang du ser krig på TV og lurer på hvordan mennesker kan oppføre seg slik. Det er altså mangel på empati. Tro det eller ei, men dette er reptil genetikk. Den reptile hjernedelen fokuserer på egen overlevelse på bekostning av andre.

Om NWO eliten vil redusere befolkingen med 90% eller 50% kan vi ikke vite. Men befolkningen skal ned, så mye vet vi.

PS: Råder folk til å IKKE ta noe som helst vaksine i nærmeste fremtid mot influensa.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Hvorfor drap, hvorfor ikke noe mer subtilt, som å gjøre mennesker sterile? Dette ble gjort av tilsynelatende velmenende aliens i Stargate SG-1-episoden "2010". De ville gjøre hele jorden om til en eneste stor jordbruksplanet.

I en TV-episode nylig hadde et bilskilt bokstavene "NWO" - et varsel om tiden som kommer?

Lenke til kommentar
hvordan i all verden skal noen bevise at NWO ikke eksisterer?

Ja hvordan i all verden kan noen bevise at NWO ikke eksisterer?

For det er nemlig et faktum at NWO eksisterer. Eneste grunnen til at du ikke oppfattet det, er at du stoler blindt på Norske politikere og norsk media, og ellers sitter musestille med bind for øynene og plugger i ørene.

Å spørre om beviser er jo en beleilig måte å "redde ansikt" For da kan du fortsette å site stille til motdebattanten legger frem dokumentasjon,Så kan du avvise disse kildene som "ikke troverdige" samtidig som du angriper og latterligjør debattmotstanderen for hans "dårlige kildekritikk" Og for at han tror på dette, som du selvsagt mener er sprøyt.

Lenke til kommentar
men at det skal finnes en New world order som er villige til å ta livet av 90% av befolkningen er vel heller sprøyt da man per dags dato ikke har verktøy som kan fungere selektivt nok uten fare for eksempel mutasjoner i virus eller utslettelse av livsgrunnlaget på moder jord.

Det er ikke "sprøyt" og dette er allerede i sin spede begynnelse, og vi får kanskje se en økning på antall dødsfall til høsten når store deler av verdens befolkning blir "vaksinert" mot den kunstig skapte svineinfluensaen.

Jeg husker selv at forskerne for noen år siden var på svalbard for å grave opp ofre for spanskesyken, i håp om at de kunne rekonstruere viruset. Men de fant ikke nok materiale der, så derfor dro de til alaska i samme ærend, og der fant de det de lette etter.

Det er også mange andre kunstig skapte sykdommer som er i ferd med å spres på forskjellge måter.

Og vi har også hysteriet med "menneskeskapt global oppvarming" som bla. fører til mer sult og død, fordi biobrensel blir dyrket på steder hvor det har vært dyrket mat tidligere. Dette fører til at folk dør av sult, både fordi det blir mindre mat, og den maten som er igjen blir for dyr for de fattige i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...