Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Politisk redaktør i Aftenposten, Harald Stanghelle, skrev en interessant kommentar om overvåkningssamfunnet vi er på god vei inn i - også her i Norge.

 

"Trolig aksepterer vi alt dette fordi vi ikke ser noe til det. Vi ville nok reagert skarpere hvis en politimann sto ved postkassen vår og flittig noterte avsender og tidspunkt på den smule brevpost som ennå sendes. Men det er akkurat dette som nå settes i system over hele Europa - bare mer omfattende og invaderende for den enkeltes privatliv."

 

"Den uhyggelige sannhet er at vi forlengst er forført av en tidsånd som nesten umerkelig har sneket seg inn i de fleste samfunnsrom."

 

post-3413-1246727018_thumb.jpg

post-3413-1246727454_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et sitat av Einstein jeg liker godt :

"The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift." -Albert Einstein

Passer godt her i tråden egentlig ;)

 

PS : Jeg tok iallefall humoren din i siste posten din runmad :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Nå må du slutte med disse konspirasjonsteoriene dine, Ballemannen.

Selv om det finnes underskrevne dokumenter på Stortinget, så er dette bare tull. Du skal stole på myndighetene dine og takke media på dine knær, for at de ikke har rapportert dette.

:whistle:

 

 

De man absolutt ikke bør stole på i disse dager er nok politikere og myndigheter.

Lenke til kommentar
[...]De man absolutt ikke bør stole på i disse dager er nok politikere og myndigheter.

 

At politikere og myndigheter tar feil, eller lyver med overlegg, betyr (desverre) ikke at alle som motsier den offisielle versjonen har rett (eller at de i det hele tatt har ett poeng)....

Lenke til kommentar

FEMA skal altså være forberedt på å takle katastrofer av nasjonal karakter i USA. Utover rene spekulasjoner, ser jeg intet i linkene som ikke er i tråd med hva en slik organisasjon må ha med i sine forberedelser. Den må vite hvor man har energi, hvordan man kan komme inn i områdere (bil, tog, helikopter, fly) med personell, utstyr og mat etc. Å få omkomne gravlagt hurtig vil være en nødvendighet for å begrense epidemier. Det er mildt sagt tvilsomt å antyde at FEMA planlegger katastrofer, når det de driver med er å forberede seg på å håndtere situasjonen etter at katastrofer har inntruffet.

 

 

Edit: Pokker, glemte wiki-linken.

Endret av a_aa
Lenke til kommentar
Nå må du slutte med disse konspirasjonsteoriene dine, Ballemannen.

Selv om det finnes underskrevne dokumenter på Stortinget, så er dette bare tull. Du skal stole på myndighetene dine og takke media på dine knær, for at de ikke har rapportert dette.

:whistle:

 

 

De man absolutt ikke bør stole på i disse dager er nok politikere og myndigheter.

Nåhhh, har du også blitt konspirasjonsteroretiker? :nei:

 

;)

Lenke til kommentar
FEMA skal altså være forberedt på å takle katastrofer av nasjonal karakter i USA. Utover rene spekulasjoner, ser jeg intet i linkene som ikke er i tråd med hva en slik organisasjon må ha med i sine forberedelser. Den må vite hvor man har energi, hvordan man kan komme inn i områdere (bil, tog, helikopter, fly) med personell, utstyr og mat etc. Å få omkomne gravlagt hurtig vil være en nødvendighet for å begrense epidemier. Det er mildt sagt tvilsomt å antyde at FEMA planlegger katastrofer, når det de driver med er å forberede seg på å håndtere situasjonen etter at katastrofer har inntruffet.

 

 

Edit: Pokker, glemte wiki-linken.

 

Jeg er jo vant med at du stort sett ikke ser lenger enn til din egen nesetipp.

 

Men det er jo også stort sett vanlig at sosialister først skaper et problem, for så å presentere for folket det de mener er løsningen.

Dette er bla en vanlig taktikk som sosialister og andre facister bruker for å føre folk bak lyset, og skaffe seg selv stemmer, og dermed makt og kontroll.

Detter er helt etter læreboken, og Hitler brukte også denne taktikken.

 

Husk Martin niemullers dikt. Det er flere versjoner av dette diktet, men her er originalen.

 

When the Nazis came for the communists,

I remained silent;

I was not a communist.

 

Then they locked up the social democrats,

I remained silent;

I was not a social democrat.

 

Then they came for the trade unionists,

I did not protest;

I was not a trade unionist.

 

Then they came for the Jews,

I did not speak out;

I was not a Jew.

 

When they came for me,

there was no one left to speak out for me.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Jeg er jo vant med at du stort sett ikke ser lenger enn til din egen nesetipp.

Takker for tilliten, og et innlegg som holder din vanlige standard når det gjelder bunnsolide faktaopplysninger, gode resonneringer og kloke og åpne konklusjoner.

Endret av a_aa
Lenke til kommentar
Alex Jones er sinnsyk og gal. For en gærning! Men det er vel et slags levebrød det også å spille den rollen han gjør.

 

Om du mener det så må det etter din mening være mange "gale og sinnsyke" personer i verden, inkl meg selv. For Alex Jones er ikke den eneste som advarer mot NWO og deres agenda.

 

Det er ganske mange tusen personer på verdensbasis som uavhengig av hverandre sitter på samme informasjon, og jeg har heller ikke fått min kunnskap om dette fra Alex Jones.

 

NWO er også profetert i Bibelen. NWO er selvsagt ikke nevnt, men de tilstandene som folkene bak NWO har skapt, og som vi nå ser begynnelsen på.

Lenke til kommentar

Bibelen sier også at det finnes en mann som sitter å ser på deg mens du driter, at det kom en mann med skjegg og bare sletta alt dem dumme menneskeheten har gjort, at verden ble skapt på under ei uke and so on.

 

Men ser poenget ditt. Jeg kan nok virke ganske trangsynt, men vil ha virkelige beviser før jeg tror blindt på ting.

 

Uansett, som jeg garantert har repetert ørten tusen ganger i løpet av det siste året : Ja, vi beveger oss mot ett globalisert samfunn, noe annet ville rett og slett vært idiotisk. Med teknologien og kunnskapen vi har i dag, hvorfor skal vi alle sitte å styre vårt eget lille metaland?

 

Hvorfor skal egentlig stortinget bestemme hvordan vi gjør det her i landet? Hvorfor kan ikke fylkene, eller enda bedre: Kommunene bestemme hvordan vi skal gjøre det? Sør-Trønderlag kjører hard politikk og nekter folk fra vestlandet å komme inn. Oslo vil ha egen valuta og finnmark vil slå seg sammen med enkelte deler av mexico.

 

For at landet vårt skal funke sånn som det gjør nå så trenger vi en landsomfattene regjering, noe som ser ut til å funke greit nok. Skal ikke skryte av at alle holder valgløfter og denslags, men Media klarer uten problemer å klage på det for oss. Poenget er at det er ett system som funker greit nok.

 

På samme måte funker EU som en overmakt over europa (please, ikke gå inn på detaljer og sånn her). Dette har både fordeler og ulemper. Foreksempel så får vi mindre frihet til å velge selv, noe jeg er i mot. EU har ting klart, og istedet for at både Frankrike, Tyskland og Sverige skal holde orden i avtalene med Kina, ordner EU med det.

 

Og sånn går nå verden. I stedet for att du må koble deg opp til en og en webserver i ett salig rot, kan du isteden koble deg opp mot en samleserver som sender deg videre.

 

-------

Jeg er igjen imot at bankene og ett par andre mørkemenn skal styre verden, men jeg tviler på noe sånt vil skje. Eller. At vi har en internasjonal bank, en valuta og en som styrer alt kan ha sine fordeler og ulemper.

 

Shit, dette ble egentlig mye lengre enn det jeg planla, og alt er skrevet på impuls, så noen sammenheng er det nok ikke.

 

Poenget er: Jeg liker frihet, jeg vil ikke at Osama og Svenskekongen skal styre verden uten at noen kan blande seg inn, men globalisering er en bra ting på papiret og har blitt praktisert ganske bra hittill.

Lenke til kommentar

Det har blitt sagt at "uvitenhet er roten til alt ondt". De fleste mennesker er totalt uviten om hva som faktisk skjer i verdenen. De stoler på at slike som VG, Dagbladet, NRK, TV2 osv skal gi dem helheten.

 

En nøkkel familie i hele NWO systemet er Rothschild. Mye sporer tilbake til dem. Federal Reserve i USA og faktisk staten Israel. Bevis? Søk selv på nettet. Ja jeg skrev faktisk det. Jeg gidder ikke mate dere. Jeg sår frø her, og håper at informasjonen vokser til et individ som ikke lenger er uviten om NWO.

Lenke til kommentar

Overbefolkning er ikke noe problem i de utviklede land hvor fødselsraten nå ligger under to barn pr. kvinne. Løsningen er å utrydde fattigdommen i utviklingslandene og sørge for at det ikke lenger er nødvendig å ha en så stor barneflokk som mulig for å sikre sin egen alderdom. Altså alderspensjon i alle land. Dersom den kapital som i dag brukes på kriger og militærvesen i stedet ble brukt for å løse samfunnsmessige oppgaver, skulle mye være gjort. Internasjonalt samarbeid er nødvendig, men det kan utmerket godt gjøres uten en udemokratisk verdensregjering av maktgale psykopater.

 

Miljøproblemene kan bare løses med bevisstgjøring av befolkningen. Som også vil bli en konsekvens av å utrydde fattigdommen.

Lenke til kommentar
Det har blitt sagt at "uvitenhet er roten til alt ondt". De fleste mennesker er totalt uviten om hva som faktisk skjer i verdenen. De stoler på at slike som VG, Dagbladet, NRK, TV2 osv skal gi dem helheten.

 

Det har blitt sagt at "uvitenhet er roten til alt ondt". De fleste mennesker er totalt uviten om hva som faktisk skjer i verdenen. De stoler på at slike som Nyhetsspeilet, Youtube, Alex Jones, kornsirkler osv skal gi dem helheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...