Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og overflaten til Icke bobler med kloakk.

Det der var jo noe konstruktivt for tråden må jeg si. Har du noen fler gullkorn?

 

* On topic *

 

Situasjonen i Iran og i Nord-Korea er spennende for tida. Eliten vil melke situasjonen for hva den er verdt. Jeg ser bare ikke hvordan USA kan krige der i tillegg til Afganistan og Irak. Israel har sagt nå at de kommer til å angripe Iran hvis landet får atomvåpen. Siden Israel er USA sin allierte, så vil naturligvis dem støtte hverandre. På toppen av dette er finanskrisen langt fra over. Experter som spådde krisen som starta i fjor høst spår igjen nå at USA sin økonomi vil falle sammen i September eller Oktober. Et vindu er nå åpent. Vil eliten klare å starte 3. verdenskrig? Viktige sjakk brikker faller nå på plass.

 

The New World Order kan aldri bli fullstendig ferdig før det gamle systemet har fallt sammen. De trenger en global krise som er stor nok. Finanskrisen + stor krig i østen er nok for å føre verden ut i totalt kaos. Landene verden over vil kreve en ny verdensorden når støvet har lagt seg. NWO blir da fremlagt i lyset. Det som er mest sannsynlig er at dem omdanner FN til verdensregjering.

Lenke til kommentar

Jeg siterer frimurer guden i USA på 1800-tallet Albert Pike :

World War Three is to be fomented by using the differences the agentur of the Illuminati stir up between Political Zionists and the Leaders of the Moslem world. The war is to be directed in such a manner that Islam and Political Zionism (including the State of Israel) will destroy themselves while at the same time the remaining nations, once more divided against each other on this issue, will be forced to fight themselves into a state of complete exhaustion physically, mentally, spiritually and economically.

 

We shall unleash the Nihilists (meaning terrorists) and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time.

Lenke til kommentar

Det var konstruktivt, fordi vi har nesten gått flere siden uten at faktiske spørsmål blir svart på. Det kom innlegg på innlegg med ny informasjon, uten at noen reagerer på kritikken og spørsmålene. De aller viktigste spørsmålene her, elitens posisjon, deres motiver osv. blir glatt ignorert. Hvorfor er dette tilfellet?

 

Vi latterliggjør Aune, med god grunn. Virkelighetsfjernt tror jeg ikke en gang er forbokstaven til hans verden. Har du noe imot at man ikoniserer reptilteoriene?

 

Angående det siste, kremt:

To date, no conclusive proof exists to show that this letter was ever written. Nevertheless, the letter is widely quoted and the topic of much discussion.

Lenke til kommentar
De aller viktigste spørsmålene her, elitens posisjon, deres motiver osv. blir glatt ignorert. Hvorfor er dette tilfellet?

Fordi det er vanskelig å formulere seg riktig her uten å bli misforstått, samt at disse spørsmålene blir spekulasjon til en viss grad naturligvis.

 

La oss anta da at Illuminati/NWO kabalen existerer, og at folk har funnet bevis for at dem står bak alle de største krigene i verden. Kanskje umulig å bevise 100% ja, men la oss anta det for denne diskusjonen. Hva tror du eliten sitt motiv for fremtiden og oss er da? Tvilsomt noe positivt iallefall. Hva dem ønsker seg? Vel kan det tenkes at dem ønsker seg mer makt? At deres familier sitter på toppen av myramiden, og at dem eier mesteparten av alle landområder, og derfor er i stand til å ha egne lover og regler der. Det er da tross alt privat eiendom!

 

Problemet jeg og andre har her i denne tråden er så klart å ha konkrete beviser for alt dette. Jeg har selvsagt ikke satt meg så inn i det som David Icke har. Hvis noen har beviser, så må det være han. Men...ahh han bobler av kloakk som du sier Rampage. Jeg har enda ikke sett en god nok grunn til å tvile på Icke sin troverdighet. Jeg lar ikke dette med reptile-alien stoppe meg fra å vurdere det andre han kommer med.

 

Hva som er virkelighetsfjernt eller ikke er veldig subjektivt. Jeg tror f.eks at ut-av-kroppen opplevelser ikke er virkelighetsfjernt, men du gjør nok det Rampage. Du heller kan jo ikke motbevise at slikt kan skje og har skjedd. Så ja, det bunner litt ut i hva vi mennesker tror er virkelig eller ikke.

Lenke til kommentar

David Icke sender ut newsletter til folk som er registrert på sida hans. Jeg kopierte det siste til Notepad og har det med her. Jeg kan ikke HTML koding, så dette er dårlig copy & paste, så håper bildene funker. Grunnen til at jeg tar det med her er fordi han snakker om den reptile delen av hjernen vår. Noe som er viktig å forstå hvis vi skal forstå NWO også!

 

Icke.html

Lenke til kommentar

Funker viss du åpner med firefox.

Den delen av hjernen han\du snakker om styrer kroppens vitale mekanismer. Hjerte\pust og mange andre funksjoner vi egentlig ikke er bevisst på skjer.

Den delen av hjernen er den første som utviklet seg, noe som er temmelig logisk da det hadde blitt stress å holde styr på hjerte\kroppstemperatur etc.. Resten har kommet senere i evolusjonen gang slik at vi sitter med hjernen vi har i dag.

Men jeg er ikke noe ekspert...

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Så hver gang man handler irrasjonellt, uten å tenke gjennom det man gjør. Så er det den reptile delen av hjernen som handler for oss? Har plutselig alle mennesker reptilblod fra Mars som blir styrt av puppeteers derfra nå?

 

Ellers så handler hele greia om at han promoterer guttungen sin på websida si. Joda, muligheten for å tjene penger må man grabbe til seg der man kan gitt.

 

 

Hvorfor er det tvilsomt at en gruppe mennesker kan handle utifra noe annet en ren og skjær egoisme? Og da snakker vi ikke bare ren egoisme, men er psykopater i deres tilnærminger til alle andre mennesker? Ja, noen ønsker sikkert makt. Hvorfor vil man ha makt? Makt kan defineres som muligheten til å få noen andre til å gjøre noe (de vanligvis ikke ville ha gjort). Spørsmålet igjen er da, kan man plausibelt hevde at mennesker som ønsker makt iscenesetter samtlige konflikter på kloden og prøver å utrydde 80% av befolkningen? Som i et ledd for å få makt?

 

Har de et behov for å eie mer land enn det de allerede har kapasiteter til å anskaffe seg? De fleste i denne eliten har jo allerede absurd mye, gevinstene med å få enda mer landområder vil være få. Men de har planer om å avskaffe all form for konkurranse i det tilfellet? Monopol på økonomi og monopol på politikk er målet deres?

 

Ja, Icke bobler av kloakk. Det er tilsynelatende bare bullshit han serverer. Som allerede påpekt, når man har et så virkelighetsfjernt paradigme. Så lider resten av undersøkelsene pga. metodikken og rammeverket han jobber innenfor. Med utgangspunkt i at disse er reptile og at de arbeider for en bestemt NWO, kan plutselig alt kobles til dem. Fordi man har etablert at de i utgangspunktet har mulighet, ønske og kapasiteter til å gjøre det.

 

Ut-av-kroppen-opplevelser kan det forskes på, noe som gjøres. Menneskepsyken er innviklet, og at noen forestiller seg at de opplever slikt, eller at det føles slik pga. manglende sanseinput ellers. I all forstand, det er ikke virkelighetsfjernt at folk tror de opplever noe slikt. Men at de faktisk mentalt kan flytte seg utenfor kroppen sin? Tvilsomt, veldig tvilsomt. Får heller se hva forskning sier, og til nå, støtter den ikke opp om dette fenomenet.

 

Men å tro på at ei frøken har kontakt med en intergalaktisk føderasjon og de har fortalt at romskipet deres skal dukke opp. Det er virkelighetsfjernt, og da mener jeg virkelig, på alle rasjonelle og plausible plan. Aune har som sagt, bitt på klart fabrikkerte historier. Han eier ikke kildekritikk og tror på alt. Jeg ville vært skeptisk til slike.

 

Jeg tror heller ikke på noen gud, men det blir jo de samme argumentene der: "Dere får se når judgement day kommer! Det handler om å tro!"

 

Og det er ingen bevis for at et slikt brev fra Pike har noensinne eksistert. Hva har du å si til det?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg tar det med her er fordi han snakker om den reptile delen av hjernen vår.

"And?"

 

Noe som er viktig å forstå hvis vi skal forstå NWO også!

Aha. Men er ikke dette egentlig litt som å si: "Ædda bædda, vi som forstår NWO fungerer på et høyre bevissthetsplan, vi!" Svært subtilt, det skal du ha.

 

Tar jeg feil nå, så må du gjerne utdype hva du mente.

 

 

Many people glean a sense of security from having a fixed view of ‘the way things are’ and we see this in religion, science, politics, ‘education’, medicine, the whole lot. When these status quos are challenged in any way the reptilian brain reads this as a danger that must be vanquished by either crushing the perceived ‘opponent’ (as with religious and scientific persecution) or by ignoring new insights and behaving as if they don’t exist.

"Reptilhjernen" skjønner seg på religion, vitenskap, politikk, 'education', medisin, 'the whole lot'? Tvilsomt. Men for argumentets skyld, la oss anta han har et poeng her. Vil man ikke da finne den samme redselen for motforestillinger ("new insights") hos konspirasjonsteoretikere? Det lar seg observere hvordan innvendinger ignoreres eller bagatelliseres.

 

Strengt tatt så mener vel ikke Icke at reptilhjernen skjønner politikk, vitenskap osv., men at den frykter trusler mot "status quos". Vel... Hvis reptilhjernen ikke foretar den nødvendige analysen... da kunne man hevde at det er mer utviklede deler av hjernen som er utgangspunkt for frykten, ikke reptilhjernen. Men det gir nok mer mening å se hele prosessen som et samarbeid heller enn en forbindelse av typen Master-Slave.

 

Jeg ser det som en mulighet at det å "tenke mer" istedet for å stole på sine umiddelbare reaksjoner, har potensiale til å gjøre vondt verre; kanskje man til og med kan begynne å se mønstre og sammenhenger som ikke nødvendigvis er reelle.

 

Soldiers go into battle with the reptilian brain in total control most of the time because the survival instincts are on highest alert. It’s kill or be killed and ‘we are protecting our country’ - all reptilian brain/amygdala responses. The neo-cortex would ask why it was fighting people it had never met and had no personal quarrel with. They say that truth is the first casualty of war, but I say it’s the neo-cortex. Once you go to war it has already lost.

"Neo-cortex" ville nok heller hjulpet til med å rettferdiggjøre ens oppførel ('we are protecting our country'), planlegge defensive og offensive bevegelser, huske relevante detaljer, effektivt kommunisere, m.m. Hadde det medført riktighet at reptilhjernen hadde kontrollen over soldatene "most of the time", ville de ikke vært mye effektive i kamp; tipper de ville blitt drept raskere enn du kunne sagt "Illuminati".

 

Det er riktig at en kan reagere kjapt på et stimuli, og så etterpå ønske den bevisste tanken velkommen etter. Likevel ser jeg ingen grunn til å ikke gå utifra at hjernens strukturer og områder samarbeider på hensiktsmessige vis - "most of the time".

Lenke til kommentar
[...]Pikes brev til Mazzini ble fjernet fra British museum etter 1925. Ingen grunn for NWO-kabalen til å la slikt kompromitterende materiale være tilgjengelig for offentligheten.

http://www.intalek.com/Index/News/AlbertPikeWW3.htm

 

Og likevel sier din egen kilde:

It is a commonly believed fallacy that for a short time, the Pike letter to Mazzini was on display in the British Museum Library in London, and it was copied by William Guy Carr, former Intelligence Officer in the Royal Canadian Navy. The British Library has confirmed in writing to me that such a document has never been in their possession.

og

To date, no conclusive proof exists to show that this letter was ever written. Nevertheless, the letter is widely quoted and the topic of much discussion.

 

Men det er kanskje bare bevis å at "konspirasjonen går enda dypere enn du trodde"?

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...