Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Koas : 3. Verdenskrig har vært i planene lenge. Egentlig lurer jeg på hvorfor de har venta så lenge som de har. Ikke at jeg ønsker den krigen, men den skulle ha startet for lenge siden. Noe eller noen blokker eliten tror jeg. Flere som følger med på utviklingen her på Jorda ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men problemet her Betroz, er at når halve korthuset er falleferdig og faller sammen, så må man også vurdere hele korthuset. David Icke er en tulling og det han sier er bullshit. Du bør virkelig finne deg noen andre som tar en mer virkelighetsnær tilnærming til emnet.

Jada, bankerene trekkes fram til tide og utide. Problemet her er at man ikke har dekning for deres motivet og deres mål. Kollektivister som ønsker en global verdensorden, greit, plausibelt. Derimot er det langt ifra plausibelt at disse forgifter hele befolkningen gjennom flour, chemtrails, at disse er reptiler, at disse gjemmer UFO-er, at disse ønsker å drepe 60% av befolkningen og beholde slaver. At disse skal styre hæren på et overnasjonalt nivå, at deres samfunnsstruktur skal være slik som presenteres.

Det ENESTE som er plausibelt å hevde, er at disse ønsker å sentralisere makten, og at de ønsker en overnasjonal regjering fremfor dagens anarkiske tilstand. Jeg refererer til Rockefeller himself:

But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a

world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries

Når det gjelder artikkelen, vel, interessant på lik linje som Mein Kampf er interessant. Fortsatt til å fnyse av hvor virkelighetsfjernt det er. At man kaller Iran et suverent parlamentarisk demokrati er jo bare latterlig, ellers det sedvanlige tullballet.

Lenke til kommentar
Derimot er det langt ifra plausibelt at disse forgifter hele befolkningen gjennom flour, chemtrails, at disse er reptiler, at disse gjemmer UFO-er, at disse ønsker å drepe 60% av befolkningen og beholde slaver. At disse skal styre hæren på et overnasjonalt nivå, at deres samfunnsstruktur skal være slik som presenteres.

Helt enig. Forstår ikke helt hvordan alt det der har noe med NWO å gjøre. Samme med at det er ulovlig å filme politiet i Storbritannia, hvorfor har det noe med NWO å gjøre?

Konspirasjonsteoretikere trekker linjer som ikke gir noen mening i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Rampage : Okay nå har du undersøkt det mer, men allikevel drar samme konklusjon. Dette er noe annet, og jeg har nå mer respekt for det du sier. Jeg er dog ikke enig med deg at David Icke kommer med bullshit.

Kollektivister som ønsker en global verdensorden? Nei dette er et sterkt pyramide system. Denne delen av David Icke sin presentasjon burde du ta inn over deg.

Jeg skal dele noe med dere her om hvordan frimurer systemet er satt opp. Scannet fra en frimurer bok. Som jeg sier, eliten er strukturert i et pyramide system.

post-10067-1245498245_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Men det har noe med at du tror på reptilteoriene hans. Så er ikke akkurat rart du er uenig.

Ja, kollektivister som ønsker en overnasjonal regjering. Igjen, dere har virkelig problemer med å argumentere for det motivet dere presenterer og de virkemidlene som blir tatt i bruk. Eller at denne pyramiden og at frimurerene har noe betydelig med saken å gjøre.

Hvilken bok er det scannet fra?

Lenke til kommentar

Jeg har sagt at jeg stiller meg tvilende til Icke's reptile-alien teori, men jeg avfeier det heller ikke slik du gjør.

Frimurer pyramiden har akkurat noe å gjøre med NWO! Det er slik eliten er strukturert på ett plan i systemet. Poenget med å dra inn frimurere er rett og slett fordi dem sin grad der bestemmer hvor mye de vet om planen, og hvor stor makt de har. Jo lenger ned i pyramiden man er, jo mer uviten om planene for NWO blandt annet.

Jeg har ikke selv scannet boka, så vet ikke navnet på den. Men informasjonen du ser i bildet er blitt bekreftet av mange andre som forsker på frimurere og fra frimurere selv.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Nei, nettopp.

Det er slik eliten er strukturert? Vel, påstanden er grei nok. Men den har lite med de faktiske motivene og målene til eliten. Som dere trekker konklusjoner på.

Poenget var, til sammenligning, så ble en bok om Mao presentert, som viste seg å være _litt_ historisk inkorrekt. Men nå synes jeg frimurererordenen er spennende, men har enda tilgode å se noe dekning for påstandene rundt de, NWO, bilderbergerene osv.

Lenke til kommentar
Helt enig. Forstår ikke helt hvordan alt det der har noe med NWO å gjøre. Samme med at det er ulovlig å filme politiet i Storbritannia, hvorfor har det noe med NWO å gjøre?

Konspirasjonsteoretikere trekker linjer som ikke gir noen mening i det hele tatt!

Fordi etter 911 har det kommet nye anti-terror lover som gir politiet utvidede makter. Poenget med det er kontroll over befolkningen, noe som kanskje ikke er fullt så nødvendig per i dag, men i tiden som kommer vil det være viktig. Filmer du politiet i England så kan dem mistenke deg for terror virksomhet. Ikke noe jeg eller andre finner på. Politifolk som har sagt det til folk som har filmet dem. En politistat er under veis.

Trekker linjer som ikke gir noen mening? Dette har med perspektiv og informasjon å gjøre. Noe du ser ut til å mangle.

Lenke til kommentar

Nei, dette har faktisk noe med å trekke linjer å gjøre. Ulike hendelser blir koblet sammen som en del av en omspennende konspirasjon for å skape en global verdensorden. Problemet er bare at alt blir koblet opp til denne. Disse tiltakene mot terror og lovene mot å ta bilde av politifolk er ikke nødvendigvis koblet opp mot denne eliten. For all del kan det bare være, om enn, dårlige politiske valg som innskrenker rettighetene til befolkningen, av nasjonale hensyn, uavhengig av noen bakenforliggende konspirasjon. Noe som også er det mest plausible.

Dere argumenterer i hytt og gevær at vi ikke anerkjenner maktmisbruk og at mennesker ønsker makt siden vi avviser NWO. Men når vi anerkjenner det, som isolerte tilfeller. Slik som politifolk som går ut av deres juridiske rett og bidrar til f.eks politivold. Så er det for oss bare menneskelig natur og noen som burde straffes for å gjøre slikt. Mens dere ser på det som et ledd der bakmennene ordner dette og at disse intetanende menneskene bare følger ordre.

Lenke til kommentar

Det Romerske emperium ble ganske stort på sitt største. De greide ikke å bli globale, men det har å gjøre med at teknologien den gang gjorde det nesten umulig. Verden var rett og slett for stor. Romerriket var et eksperiment og et steg videre i planen. Samme var Nazi Tyskland. Verden i dag muliggjør et fullverdig globalt rike. Eliten trenger å skape kaos for å få dette til. De trenger en konflikt som er stor nok til at folk i alle land vil kreve at noe må gjøres. FN ble resultatet (og andre ting) etter annen verdenskrig. Virkemidlene for å danne FN var at verden gikk mellom to verdenskriger. Et nytt system måtte på plass for å hindre at dette skjer igjen.

Saken er at noe slikt kommer til å skje igjen hvis eliten får det som de vil. Iran, Russland og Kina vil spille viktige roller her.

Lenke til kommentar

Et ekspriment? Hah! Det var et imperium som ekspanderte. På lik linje med det mongolske imperiet, hunnerne og mange flere. Det er nok av eksempler på hegemoner og imperier som har oppstått og som har skaffet seg for sterke ytre og indre fiender og særdeles ofte faller de pga. indre maktkamp. Etter Attila døde f. eks var det maktkamp mellom hvem som skulle ta over, og ingen kunne lede imperiet slik han gjorde. Det falt sammen.

Det er det jeg allerede nevner i innlegget over, dere ser på alt som en del av en konspirasjon, der alle imperier blir sett på som "forsøk fra eliten" og "eksprimenter". Dere klarer ikke helt å ta innover dere menneskelige naturen og historie, uten å ha et slags bakenforliggende mål, der "den onde eliten" lurer alle sammen.

Lenke til kommentar
Mens dere ser på det som et ledd der bakmennene ordner dette og at disse intetanende menneskene bare følger ordre.

Nei så enkelt er det selvsagt ikke. Dette har veldig mye å gjøre med hvilken mentalitet og bevisshetsnivå mennesker har. Yrker der man har makt tiltrekker seg visse typer mennesker. Eliten trenger ikke gi noen ordre i det hele tatt! De er system arkitekter, og har folk i viktige stillinger som sørger for at lover og regler blir slik eliten vil det. Men det er oss på grasrota som godtar alt dritten! Så egentlig kan vi ikke skylda på andre enn oss selv! Eliten eier også banksystemet og store eiendommer, så de styrer av ren økonomisk overlegenhet også.

Lenke til kommentar

Derfor kan vi ikke diskutere NWO uten å gå innpå andre nivåer i dette. Konspirasjon er kun ett plan av dette, men slettest ikke det hele!

Rampage du har tappet kun inn på overflaten av det David Icke prøver å fortelle. De store hemmeligheter ligger i hvordan menneske hjernen og bevissheten er. Hvordan denne verdenen virkelig er. Vitenskapen er inne på dette med sin kvantefysikk teori og annet. Finnes seriøse forskere som studerer menneskehjernen og sinnet, som har kommet frem til ganske mye. Gill Bolte Taylor som jeg linka til tidligere i tråden er et eksempel på dette.

Trust me, det er mye mer å vite!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Nå må du nesten forklare den første setningen, den gir ikke så veldig mye mening.

Og overflaten til Icke bobler med kloakk. Når han jobber utifra et så virkelighetsfjernt paradigme er det nesten meningsløst å ta noe av det han snakker om for god fisk.

Så eliten tar over verden, men de gjør faktisk ikke noe? De er systemarktitekter sier du, men de gir ikke ordrer og styrer ikke? Faller ikke hele premisset for denne eliten som styrer verden sammen da?

Ellers ser jeg ikke noen svar på det jeg har allerede sagt om historiske imperier ei heller kobling dere gjør, der alt blir koblet mot "eliten". Hvis det ikke kommer svar på det så kan jeg gjerne følge opp med at:

Rockerfeller drepte Jesus, han reiste tilbake i tiden for å stoppe denne karen fra å hindre bankerne idag. Hadde Jesus overlevd hadde ikke eliten hatt kontroll idag.

Jævla eliten, alltid ødelegger.

Lenke til kommentar

Nei, jeg spør deg. Er du ikke kritisk til noe av det som blir promotert? Er du ikke kritisk til at noen familier visstnok skal smiske for familiene som "styrer Islam"? Eller at vaksiner mot svineinfluensa er ment til å gjøre den dødelig?

Stiller du ærlig talt ingen spørsmål ved det du promoterer?

Og også, du promoterer svært ofte nyhetsspeilet som drives av Frank Aune. En som har vist seg å bite på helt udokumenterte løse påstander som helt klart har vært fabrikkert. Som var bare et testforsøk på å se hvor lett noen biter på.

Får det deg ikke til å stille spørsmål ved legitimiteten til det som blir presentert? Når mannen er så dårlig til å sjekke kilder, hva gjør noe av det andre han presenterer mer troverdig?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...