Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Donald Rumsfeld er også en av dem bakom aspartam. Det vet det uskyldige søtningsmiddelet i brus og andre ting... Null kalorier sier dem i reklamene. Vel nyere forskning har kommet til at kroppen reagerer på aspartam på samme måte om vanlig sukker.

Slike folk som Donald Rumsfeld blir forsvarsminister, men konspirasjoner....neh dem finnes ikke. Det er en grunn til at det kalles for den amerikanske drømmen, for man må sove for å tro på den :p

Det siste jeg sa her kom opprinnelig fra George Carlin, som døde for noen måneder siden. Han var en av de største komikere/standup artister i USA. Han hadde også skjønnt hvem som sitter med makta. Han nevnte ikke NWO, men "the great business interests that control America". "the politicians are there to give you the ILLUSION that you have freedom. You don't!"

Hvil i fred George.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

NWO er i hovedsak et alternative-realitygame som skal promotere en ny film.

Med andre ord; NWO er bullshit, og dere tok boken 1984 og Brave New World for seriøst.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Donald Rumsfeld er også en av dem bakom aspartam. Det vet det uskyldige søtningsmiddelet i brus og andre ting... Null kalorier sier dem i reklamene. Vel nyere forskning har kommet til at kroppen reagerer på aspartam på samme måte om vanlig sukker.

Slike folk som Donald Rumsfeld blir forsvarsminister, men konspirasjoner....neh dem finnes ikke. Det er en grunn til at det kalles for den amerikanske drømmen, for man må sove for å tro på den :p

Det siste jeg sa her kom opprinnelig fra George Carlin, som døde for noen måneder siden. Han var en av de største komikere/standup artister i USA. Han hadde også skjønnt hvem som sitter med makta. Han nevnte ikke NWO, men "the great business interests that control America". "the politicians are there to give you the ILLUSION that you have freedom. You don't!"

Hvil i fred George.

Grunnen til at de i raklamene sier at det er null kalorier er fordi det inneholder nettopp null kalorier. Astartam er riktignok et veldig omdiskutert søtningsmiddel som har vært linket til flere sykdommer, men så vidt jeg vet er det ikke funnet noen utpreget risiko ved bruk som er aktuelt i dag. At kroppen reagerer på samme måte som ved vanlig sukker må du gjerne oppgi en kilde på, da dette strider mot mine kunnskaper om kalorier (jeg er langt i fra en ekspert, så jeg utelukker ingenting). I følge wikipedia var det James M. Schlatter som oppdaget stoffet, jeg har heller ikke lykkes i å finne Rumsfelds navn i selskapene som eier rettighetene til aspartam.

Grunnen til at George Carlin ikke nevnte NWO spesifikt kan være fordi det ikke hadde noe med NWO å gjøre. Det er ingen hemmelighet at lobbyister og store selskaper har stor makt i hele verden, kanskje spesielt i USA, og at de har stor innvirkning på politikken. Dette er på grunn av grådighet, og trenger ikke ha noe som helst å gjøre med en konspirasjon.

Lenke til kommentar
HVORFOR SKULLE DE PRØVE Å TA LIVET AV FOLK MED NOE SÅ UEFFEKTIVT SOM SØTNINGSMIDLER I BRUS?

Herregud.

Hvordan kan noen tro på det?

Poenget er ikke å ta livet av folk med søtningsmidler. De prøver å redusere imunforsvaret til mennesker med forskjellige virkemidler. Eliten ønsker heller ikke mennesker som klarer å oppnå det fulle potensialet som ligger i oss. De ønsker mennesker som er dominert av den venstre hjernehalvdelen. Den høyre hjernehalvdelen er kilden til det kreative, følelsesmessige og den delen av hjernen som kobler oss til en høyere form av bevissthet. "Out there" type tankegang, og som skjønner at vi mennesker er alle en del av en større helhet. Folk som styres kun av den venstre hjernehalvdel klarer ikke å forstå dette. Derfor bombarderes vi av ting som lukker oss i den venstre. Vi blir da lettere å kontrollere.

Men jeg skjønner nå at slik tankegang er noe dere aldri har kommet inn på. Jeg snakker til feil publikum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
NWO er i hovedsak et alternative-realitygame som skal promotere en ny film.

Med andre ord; NWO er bullshit, og dere tok boken 1984 og Brave New World for seriøst.

Takk for meg.

Du vet virkelig ikke hva du prater om.

Jeg vet akkurat hva jeg prater om. Jeg er med i denne såkalte eliten som skal ta over verden.

Lenke til kommentar
Ja, du er nok sikkert mye mer oppegående og har mye bedre forståelse enn meg fordi jeg synes det er latterlig at staten skulle skade oss. :)

Kontrollere oss gjøre de uansett, søtningsmidler eller ei.

Nei det er selvfølgelig ikke Jens Stoltenberg som er mastermind bak dette. Han er en normal fyr som gjør jobben sin. Eliten jeg snakker om er personer som har en høy grad innenfor f.eks frimureriet, Tempelridderene, eiere av de store bankene osv.

Dette systemet fungerer fordi disse menneskene deler samme mentalitet. Litt som en blanding av en kirke og militære. Felles grunntro, selv om man kan være uenig i detaljer, og at de vet sin plass som i et militært system.

NWO er jo egentlig ikke noe nytt. Bare at i dagens moderne samfunn så har de samme teknologiske virkemidlene som kan brukes til å sette mennesker fri, også blitt brukt til å gjøre oss til slaver. TV, radio og media er kraftige virkemidler for å påvirke mennesker. Blir ting repitert mange nok ganger på alle TV stasjonene, så tror folk det er virkelighet til slutt. F.eks Bin Laden stod bak 911. Bin Laden Bin Laden Bin Laden...

Hvorfor tror dere ting blir repitert så ofte på skolen? Man programmerer faktisk hjernen på den måten. Man implanterer informasjon som i en datamaskin. Bare at vi har en mye mer avansert biologisk datamaskin som kalles for kroppen.

Så dere skjønner, denne informasjonen er ikke bare noe tullete konspirasjonsteorikere dikter opp. Forståelsen for dette ligger i forståelsen av mennesket.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Sorry mac, men du prater bullshit. Skolen programmerer oss i en viss grad med at lærerne er dårlige, og jeg var en av de bedre elevene som kunne touch allerede i 6. klasse.

Siden jeg er et kritisk menneske, ville jeg aldri latt meg programmere til å digge NWO. Eller dine latterlige teorier for den saks skyld. Jeg råder deg sterkt til å ta på tinfoil-hatten din, og lås deg inne i bunkeren.

Mon tro om Kamprad og Gates er med på dette. De som er så ressurssterke personer og eier mer enn du tror.

Lenke til kommentar

Dere bare viser deres umodenhet når dere skriver slik. Kanskje på tide jeg trekker meg ut av denne tråden for godt når nivået har blitt så lavt. Trodde jeg snakket til voksne mennesker, men dere er tydligvis ikke blitt så gamle enda.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Umodenhet? Legg empiri på bordet og kom opp på et akseptabelt sannsynlighets(og signifikans)snivå for hypotesene du slenger ut, så skal jeg kanskje engasjere meg.

Vi kan jo begynne å diskutere sjansen for at trøndere aktivt driver organisert diskriminering mot sørlendinger i media og det offentlige rom, det blir liksom samme sannsynlighet og samfunnsmessig nytte.

EDIT:

Jeg må også få spørre, om hva som er så forbannet galt med at andre mennesker har mer makt enn andre? Det er 100% naturlig. Hierarkier danner seg til og med helt uprovosert i grupper med småbarn som leker, uten at de i det hele tatt har tatt etter voksne. Noen er født til å lede, andre er født til å følge. Det kan så klart endres, men det sier seg selv at de aller fleste ikke er i stand til å ha 100% kontroll over sitt eget liv. Hva med matsanking? Helse? Sikkerhet? Verktøy?

Makteliten har alltid villet ordne det slik at ting går deres veier. Jeg har ikke benektet det. Men at de aktivt skal knerte 90% av befolkningen (da tar vi et gjennomsnitt av befolkningen i hele verden, ikke bare kinesere og indiere) er latterlig. Aner dere hvordan det ville påvirket verdensøkonomien?

Maktinnehaverne vet like godt som oss at det er folket som får makten til syvende og sist. Hvem er vel maktinnehaverne uten noen å utøve makt over?

Dessuten, den makten som høyt posisjonerte mennesker i Norge har er så knøttliten at det ikke kan sammenlignes med andre land en gang. Vi lever i et byråkratisk sosialdemokrati, styrt av lover og regler, utarbeidet av eksperter og godkjent av folkevalgte. Hva mer forventer dere? Et liberalanarkistisk samfunn der folk gjør som de vil?

Da vil jeg si, at det kanskje er på tide at ymse mennesker her vokser opp og leser litt samfunnsvitenskaplig fagstoff, og finner ut hvordan mennesker samhandler i sosiale situasjoner.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
Dere bare viser deres umodenhet når dere skriver slik. Kanskje på tide jeg trekker meg ut av denne tråden for godt når nivået har blitt så lavt. Trodde jeg snakket til voksne mennesker, men dere er tydligvis ikke blitt så gamle enda.

Du klarer desverre ikke å overbevise oss. Det er å blir en konspirasjonsteori. Og har den noe hold i seg? Neppe.

Lenke til kommentar

Den friheten vi har i dagens samfunn er på vei bort. Kanskje ikke så lett å se det her i Norge (enda), men man ser det i andre vestlige land som USA og England. Etter 911 kom det nye lover og regler som liksom skulle beskytte oss mot terrorister. Bare i London kom det flere tusen flere videokameraer. Politiet har fått større makt. Det er f.eks ikke lov å filme politifolk i London. Da tror dem at du kan ha terrorist aktige hensikter. Finnes videoer på Youtube som viser dette.

Vi kan vel være enige om at land som Iran, Nord-Korea og Kina er politistater. Man har en viss frihet der, men den er sterkt begrenset. Myndighetene kan når som helst stramme grepet enda mer hvis dem ønsker. Kan være utenkelig for dere at slikt kan skje her i vesten. Men det eneste som skal til er en diger katastrofe som er verre enn 911. Et globalt problem.

Sammenlikn NWO med byggelsen av et murhus. Eliten er arkitekten, men vi folket er dem som faktisk bygger dette murhuset. Bare at vi har ingen oversikt nå hvordan det blir. Den dagen huset er ferdig, ja da skjønner vi at vi har muret oss inne i murhuset. Vi har laget et fengsel for oss selv. NWO var arkitekten, men det var vi som laget det. Synd dere ikke klarer å se dette faktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...