Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Dette handler mye om kunnskap om verdenen og oss dere. Ikke glem det. All kunnskap kan gjøre oss rikere. Det er opp til hver enkelt hva man velger å tro på det eller ikke. Tanken på en bedre verden er da ikke så ille? Derfor mener jeg folk bør vite om NWO.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette handler mye om kunnskap om verdenen og oss dere. Ikke glem det. All kunnskap kan gjøre oss rikere. Det er opp til hver enkelt hva man velger å tro på det eller ikke. Tanken på en bedre verden er da ikke så ille? Derfor mener jeg folk bør vite om NWO.

Sant det! Og derfor mener jeg at én burde også sjekke opp Jensen! ;)

Lenke til kommentar
Jeg klarer dessverre ikke å ta Icke seriøst:

 

"British author exposes the reptilian bloodline that rules the world".

 

Hans NWO-teori handler om reptiler fra mars som lever på menneskers blod og kontrollerer verden idag, de lever på negative følelser. Samtidig hevder han også at jødene stod bak første verdenskrig (det har han fått fra forfalskningen sions vise protokoller).

 

Finnes det ikke mer oppegående mennesker som faktisk tror på dette og kan redegjøre for det, uten at de tror reptiler er bak eller at kongehuset i England trekker trådene overalt?

Hvis du hadde giddi å sett "Beyond The Cutting Edge" så hadde du fått en mer komplett verson av hva David Icke mener eller ikke. Istedenfor å ta ting ut av kontekst, og hva andre mennesker har skrevet om David Icke. Sannhet er ikke så statisk som du tror. Vi mennesker kan se 0.005% av det elektromagnetiske spektrum, men likevel påstår vi bastant hva som er virkelig eller ikke basert på de begrensede sansene vi bruker.

 

Men klart for seriøse mennesker som deg, så er alt vi ikke kan se, høre, føle, lukte, måle og veie noe som existerer.

 

Ape bildet er "See no evil, hear no evil and speak no evil". Det symboliserer f.eks mennesker som nekter å innse ting. Uvitenhet for eksempel. Det kan også brukes humoristisk.

 

Beklager men dette føles ut som å forklare kjærlighet for en datamaskin.

 

Du skjønner, man trenger ikke noen komplett versjon av hva Icke mener når "British author exposes the reptilian bloodline that rules the world" er tittelen på hjemmesiden hans. Hans teorier tar utgangspunkt i en kausalkjede som begynner med reptiler fra Mars. Det er meningsløst å ta utgangspunkt i det andre når hans utgangspunkt er såpass virkelighetsfjernt.

 

Bedre enn "see evil everywhere, hear evil everywhere and speak of it all the time" in my opinion, men poenget var at bildet bidrar ikke noe konstruktivt, annet enn at det er de gamle flosklene fra de som har sett lyset.

 

Vel, merkelig. Da det er høyst empiriske og håndfaste ting man må analysere for å komme fram til disse konklusjonene.

 

Jeg ser forøvrig at Edward Griffin er libertarianer (basert på videoene), det forklarer selvfølgelig synet hans på kollektivisme.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Hans teorier tar utgangspunkt i en kausalkjede som begynner med reptiler fra Mars. Det er meningsløst å ta utgangspunkt i det andre når hans utgangspunkt er såpass virkelighetsfjernt.

 

Bedre enn "see evil everywhere, hear evil everywhere and speak of it all the time" in my opinion, men poenget var at bildet bidrar ikke noe konstruktivt, annet enn at det er de gamle flosklene fra de som har sett lyset.

David Icke har aldri sagt det er reptiler fra Mars. Det at hans informasjon er virkelighetsfjernt for deg, har du jo rett til å mene.

 

Har jeg noen gang påstått at jeg har sett lyset? Nei. Jeg har vel kalt deg for uviten, men det er fordi jeg mener jeg sitter inne med informasjon du ikke visste. Eller ikke vil vite noe om er vel bedre å si.

 

Du har gjort ditt valg å ikke tro på denne informasjonen, og det er greit for meg. Jeg kan på ingen måte bestemme hva du skal tro eller ikke. Bare du ikke tvinger ditt syn på meg heller så.

Lenke til kommentar

Det jeg og sikkert mange andre er skeptiske til er nettopp det at man må velge å tro (eventuelt å ikke tro) på informasjonen som finnes. Seriøse teorier skal være såpass godt dokumentert at man kan undersøke kildene for å finne ut om det stemmer, selvfølgelig forutsatt at man har god nok kompetanse for å forstå temaet (jeg vil for elsempel ikke kunne prøve å falsifisere relativitetsteorien da jeg ikke har nok kunnskap til å foreta utregningene).

Lenke til kommentar

Men nå er ikke konspirasjonister kjent for å være så skarpe at de klarer å skille to uttrykk.

De lever jo tross alt i en verden hvor ALT henger sammen og konspirerer. Kan ikke være trygge for noen. For alt de vet er jo vi agenter for NWO som ønsker å stoppe deres fritenking.

 

De tror ikke på noe som ikke er skrevet av en eller annen konspiratorisk side.

Lenke til kommentar

Det at det ikke finnes noe bevis for at NWO er en realitet stemmer ikke. Alex Jones og David Icke kunne dokumentert dette. Men så lenge dere har putta dem i "gale konspirasjonsteoretiker" boksen, så vil dere heller ikke prøve å finne det ut da.

 

Dere tror vel at globaliseringen vi ser i verden bare er grådige store firmaer som tenker penger da? Eller at disse eierene av de store selskapene plutselig vil det beste for verdenen...

 

Albert Pike, en høyt dekorert frimurer av 33. grad som levde på 1800-tallet, skrev i sin bok "Moral and dogma of Ancient og Accepted Scottish Rite of Freemasonry" at de skulle skape 3 verdenskriger før de nådde målet sitt for en ny verdensorden. Han er ikke den eneste av eliten som har innrømmet dette. David Rockefeller har også innrømt at han jobber for en ny verdensorden i sin biografi.

Lenke til kommentar
Hans teorier tar utgangspunkt i en kausalkjede som begynner med reptiler fra Mars. Det er meningsløst å ta utgangspunkt i det andre når hans utgangspunkt er såpass virkelighetsfjernt.

 

Bedre enn "see evil everywhere, hear evil everywhere and speak of it all the time" in my opinion, men poenget var at bildet bidrar ikke noe konstruktivt, annet enn at det er de gamle flosklene fra de som har sett lyset.

David Icke har aldri sagt det er reptiler fra Mars. Det at hans informasjon er virkelighetsfjernt for deg, har du jo rett til å mene.

 

Har jeg noen gang påstått at jeg har sett lyset? Nei. Jeg har vel kalt deg for uviten, men det er fordi jeg mener jeg sitter inne med informasjon du ikke visste. Eller ikke vil vite noe om er vel bedre å si.

 

Du har gjort ditt valg å ikke tro på denne informasjonen, og det er greit for meg. Jeg kan på ingen måte bestemme hva du skal tro eller ikke. Bare du ikke tvinger ditt syn på meg heller så.

 

David Icke snakker om reptilsk blod som styrer kongehusene og de viktigste politiske figurene i den vestlige sfære. Ser du virkelig ikke hvor dumt det er?

 

Ja, du har kalt meg for uviten og jeg kan servere akkurat den samme kommentaren tilbake. Du har aldri gitt noe informasjon som er dekkende for alle påstandene som kommer fram.

 

Det at det ikke finnes noe bevis for at NWO er en realitet stemmer ikke. Alex Jones og David Icke kunne dokumentert dette. Men så lenge dere har putta dem i "gale konspirasjonsteoretiker" boksen, så vil dere heller ikke prøve å finne det ut da.

 

Dere tror vel at globaliseringen vi ser i verden bare er grådige store firmaer som tenker penger da? Eller at disse eierene av de store selskapene plutselig vil det beste for verdenen...

 

Albert Pike, en høyt dekorert frimurer av 33. grad som levde på 1800-tallet, skrev i sin bok "Moral and dogma of Ancient og Accepted Scottish Rite of Freemasonry" at de skulle skape 3 verdenskriger før de nådde målet sitt for en ny verdensorden. Han er ikke den eneste av eliten som har innrømmet dette. David Rockefeller har også innrømt at han jobber for en ny verdensorden i sin biografi.

 

Det finnes ikke noe bevis for den nye verdensordenen dere snakker om, igjen må jeg påpeke at det er viktig å skille mellom den konspirasjons-NWO-en der ondskapsfulle mennesker skal drepe store deler av befolkningen og sette resten under full kontroll og det å skille mellom nye verdensordener innenfor ulike felt internasjonalt som resultat av samarbeid på global skala.

 

De er i "gale konspirasjonsteoretiker"-boksen, og kommer seg aldri ut av den.

 

Globaliseringen er resultat av svært mange ting, økt kommunikasjonsmuligheter, som gjør at informasjon kan sendes direkte over hele kloden. Økte handelsmuligheter og multinasjonale selskap som ser profittmuligheter selvfølgelig. Et skift i interresser og preferanser for nasjonalstaten internasjonalt etter 2 brutale verdenskriger, der samarbeid og internasjonale regimer som skal sikre mindre stater står i fokus, et postmoderne skift, der vi i vesten har hovedsakelig de materielle godene vi trenger og skifter våre syn mot humane verdier, miljø og andre former for preferanser som krever internasjonalt og globalt samarbeid. Det er mange faktorer som spiller inn.

 

Du må altså skille mellom disse to menneskene, her har du en som snakker om å skape 3 verdenskriger for å innføre en ny verdensorden og en annen som snakker om en verdensorden. Som kan være to helt forskjellige visjoner, både for gjennomføring og resultat.

Lenke til kommentar

Gode poenger der Rampage. Jeg tror bare ikke på tilfeldigheter. Derfor tror jeg ikke helt på teorien til Darwin. Det er altfor mange variabler. Det må være noe som animerer denne "fysiske" verdenen. Den energikilden som mange kaller for sjel/bevissthet.

 

Jeg tror bare det er spørsmål om tid før vitenskapen kan bevise at vi mennesker er mer enn denne kroppen vi bor i. Frem til da så finnes det "tullinger" som meg. Akkurat som den tiden da folk flest trodde Jorda var flat. De som kom frem og sa den var rund ble ledd av.

 

Den verdenen som David Icke beskrev for 15 år siden fantes ikke den gangen. Folk lo av ham og kalte ham gal. Nå drar han 2500 mennesker per tale i steder som Brixton. Men etter 911 så er ikke det så rart. Den dagen var en katalysator på mange områder.

 

Nei jeg har ikke lagt frem bevis her. Helt riktig. Men sannheten når frem til dem som er åpne for den.

Lenke til kommentar

Så det er til syvende og sist metafysisk tro som må til for å kunne se sannheten, sammenligningene mine med religiøse er da enda mer treffende enn noen gang.

 

Forøvrig så er folk flest trodde jorda var flat en myte.

 

Hvor mange Icke drar på talene sine er da rimelig irrelevant. Mannen argumenterer fortsatt for reptilblod.

 

Hva med at de som hevder de har sannheten presenterer den? Eller ihvertfall gjør et verdig forsøk, istedenfor å sitte å vente på at andre skal se lyset?

Lenke til kommentar

For å gi et kort svar på det med reptilblod Rampage :

 

David Icke har skrevet at en utenomjordisk rase var på Jorda for mange tusen av år siden. De paret seg med menneske kvinner og skapte en hybrid rase. Denne hybrid rasen ble da satt opp som herskere og ble kilden for "blått blod" og de kongelige. Disse familiene av hybrider har sitti på makten siden den gang og til i dag. Grunnen til at de ville skape en hybrid rase var på grunn av den spessielle DNA'en som lar dem kontrollere disse "menneskene" fra der de kommer fra, som er et område rett utenfor den frekvensen vi befinner oss på. Vi kaller denne verdenen for den 3. dimensjon (frekvensområde) og disse reptilene holder til mellom denne og den 4. dimensjon.

 

I den mellom dimensjonen finnes det ikke en energikilde, så dem trenger oss mennesker til å generere energien for dem i form av frykt og andre slike negative følelser. Hybrid rasen har en spessiell DNA (egentlig programvare) som gjør det mulig for dem å kontrollere makt pyramiden her. Disse hybrid menneskene ser ut som oss vanlige mennesker, ellers hadde det aldri fungert. Det er hva vi ikke kan se som er det viktige her. Nemlig denne spessielle DNA'en. En spessiell kodebase.

 

Bibelen snakker jo om Nephilim som kom hit og hadde sex med menneske kvinner. Historien finnes i nesten alle kulturer rundt om på Jorda, bare med litt forskjellige detaljer. Derfor all den drage mytelogien i kulturen mange steder.

 

I følge vitenskapen så ser vi mennesker kun 0.005% av det elektromagnetiske spektrum. Vitenskapen snakker også om "svart materie" som vi ikke kan se. Jeg tror det er mer å vite her...eller hva!

 

Dette har jeg tatt mest fra David Icke. Selv om dette med reptil greiene er feil (som jeg er åpen for) så betyr det ikke at hans informasjon om NWO er feil. Informasjonen om NWO er bekreftet av andre enn bare David Icke og Alex Jones!

 

For å forstå hvordan denne NWO er, så er Frimureriet og Tempel Ridderene et sted å starte. Slike organisasjoner er verktøy for denne eliten og et sted for rekruttering.

Lenke til kommentar

Ok, la oss si at jeg tror på David Icke sin teori om reptilene og blått blod osv.

 

Hvordan kan jeg binde denne teorien opp mot globalisering og modernisering av samfunnet?

 

Som Rampage sa litt lenger oppe, det finnes to forskjellige NWO-er.

 

- Det finnes den onde NWO-en som planlegger å ta over verden for så å drepe 80% av befolkningen.

 

- Den andre NWO-en er den som vil videreføre globaliseringen i verden. Blandt annet ved å gjøre kommunikasjon enklere, innføre et digitalt pengesystem, forsterke EU osv.

 

Det jeg mener er viktig, er at dere finner ut forskjellen på NWO1 og NWO2. Finn ut hvor grensa går!

Lenke til kommentar

Man kan alltid diskutere om detaljer stemmer. Om NWO skal redusere Jordens befolkning med 50% eller 90% kan vi selvsagt ikke vite. Jeg er bare imot at noen få familier/mennesker skal sitte med total makt. Jeg liker ikke den retningen verden går mot, men jeg skjønner samtidig at slik den er i dag er heller ikke bra. Hadde denne makt eliten hatt våre interesser i hjertet sitt, så hadde vi heller ikke sitti her å diskutert dette. Det er ikke snakk om en god eller ond NWO. Det blir for naivt spør du meg.

 

Ved å spore hvilken familie, organisasjon, firma osv. så kan man finne ut en del ting. Det at mektige familier i vesten og USA sponset Adolf Hitler f.eks. Ikke mange som vet dette. Det kan virke på overflaten som to forskjellige "sider" i en konflikt, men ser du etter hvem som tjener økonomisk på det så lærer du saker og ting. La oss ta nazistene.

 

Etter 1. Verdenskrig var Tyskland alt annet enn et rikt land. De hadde rett og slett ikke midler til å bygge opp den enorme krigsmaskinen som Hitler hadde i 2. verdenskrig. Han ble bygd opp av sine "fiender". Ikke folket i England eller USA, nei nei, jeg snakker om de store og rike bankmennene. De samme bankmennene som står bak NWO. De så på verdenskrigene som midler til et mål - en mer globalisert verden, der de tjener på det og sitter med makten. De såkalte Illuminati familiene, og hybridene.

 

Nå for tida er det stille før stormen. Men 2012 nærmer seg, så kaoset som kommer lar ikke vente lenge. Så sant ikke moder Jord ordner opp da med klimaendringer som hint hint : et polskifte.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Man kan alltid diskutere om detaljer stemmer. Om NWO skal redusere Jordens befolkning med 50% eller 90% kan vi selvsagt ikke vite. Jeg er bare imot at noen få familier/mennesker skal sitte med total makt. Jeg liker ikke den retningen verden går mot, men jeg skjønner samtidig at slik den er i dag er heller ikke bra. Hadde denne makt eliten hatt våre interesser i hjertet sitt, så hadde vi heller ikke sitti her å diskutert dette. Det er ikke snakk om en god eller ond NWO. Det blir for naivt spør du meg.

Så det er naivt å tro at digitalisert pengesystem, økt globalisering og et styrket EU vil være bra for oss?

Lenke til kommentar

Det blir litt for naivt å nyansere på verdensordener? Det finnes som nevnt nok av verdensordenideer, både den passive globale føderasjonen til Kant til flere andre og som oftest så blir det referert til en global endring i normer, regler, ideer og tanker når man snakker om nye verdensordener.

 

Alternativene dine står mellom en NWO som dreper 50% og en som dreper 90%?

 

Vil du da også si at det er naivt å snakke om en god og ond stat? Der den onde staten tar fullstendig kontroll på alle aspekter av samfunnet og tar i bruk vold. Der den andre staten sikrer rettigheter og frihet. Eller er det også naivt?

 

Det synet du har på NWO har anarkister på staten.

 

Kan du referere til noe av denne sponsingen som bankmennene bedrev?

 

Forøvrig gleder jeg meg til 2012, som kommer til å bli et helt vanlig år. Ikke noe dommedag som de tusenvis av andre datoene eller årstallene tidligere har blitt hevdet å være, og blitt forbigått i stillhet.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Vel når det glelder en ny verdensorden som kan være positiv for folk flest, så liker jeg litt filosofien til Gene Roddenberry som var skaperen av Star Trek. Der fremtidens folk ikke arbeidet for å tjene mest mulig penger, men å forbedre seg selv og samfunnet. Et system der penger ikke finnes i det hele tatt. Det blir da mer et ressursbasert system. Noe slikt kan fungere, men det ligger nok langt frem i tid. EU og de systemene vi har i dag har jeg ingen tro på, så ja jeg mener det er litt naivt å tro at dagens systemer er der for å tjene folket.

 

Alternativene dine står mellom en NWO som dreper 50% og en som dreper 90%?

Nei det sa jeg da ikke! Når jeg nevner NWO så snakker jeg om det kartellet av bankmenn som styrer showet. De som kalles for Illuminati. Disse bankmennene er som regel kommet til minst 32. grad av frimureriet. Vi kan godt snakke om nye verdensordener som ikke har med disse karene å gjøre.

 

Det synet du har på NWO har anarkister på staten.

Verden har blitt slik den er mye på grunn av at noen mennesker eller grupper med mennesker har påtvinget seg på andre. Tvinget andre til samme trosystem. Hverken det er i religionens navn eller vitenskapen. Denne tankegangen bare skaper mer konflikter. Jeg mener NWO systemet blir tvunget på oss, og derfor hører til samme tankegangen.

 

Vel mine kilder er etter din mening, tvilsomme, så lite poeng for meg å nevne det her. Selvfølgelig er dette informasjon som har blitt holdt ute av offentlige skolebøker! Men jeg tok et rask søk med Google for deg her. Dette er bare et eksempel.

 

2012 er et år som er veldig hypa helt klart. Selv har jeg tankegangen at man får ta det som det kommer. Det som skjer det skjer.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det sies at svineinfluensa viruset er et virus som har blitt genmodifisert til å smitte over til mennesker. Men når mennesker får det så har det blitt sterkt redusert. Den fungerer i dag som en vanlig influensa. Folk med svakt imunforsvar kan selvfølgelig dø av den. Jeg kan ikke bekrefte noe, men ryktene sier at dem som står bak Tamiflu vaksinen står bak for å tjene penger på salg av vaksiner. Så nei jeg tror ikke dette er noe spessielt farlig. Folk sin frykt for det er farligere enn viruset selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...