Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet

Anbefalte innlegg

Den JFK talen var det ikke jeg som kom med. Det er høyst uvanlig for en amerikansk president å snakke om skjulte krefter slik han gjorde. Det at han egentlig mente kommunismen og ikke NWO, er ikke det viktigste. På den tiden var fienden kommunistene, så klart at han måtte bruke et språkbruk som folk flest kunne forstå. Kommunismen er bare enda en front for de samme NWO kreftene. Kan virke som forskjellige idelogier på overflaten, men målet er det samme - å sentralisere makt.

Du må ikke la deg lure av hersketeknikkene til visse personer her.

Det John F Kennedy snakket om var ikke kommunister. Han var selv frimurer av 33 grad, og det var ikke kommunister han snakket om. Han var på toppen i systemet, men hoppet av og prøvde å avsløre det, og det ble han drept for. Av cia.

Frimurerne er godt involvert i dette systemet, og siden en del her er frimurere så er det ikke usansynlig at de med vilje prøver å bortforklare og dysse ned det hele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du at mange her er frimurere?

Det kan du jo bare fortsette å lure på.

Person X: Romvesene er godt involvert i dette systemet, og siden en del her er romvesener så er det ikke usansynlig at de med vilje prøver å bortforklare og dysse ned det hele.

Person Y: Hvordan vet du at mange her er romvesener?

Person X: Det kan du jo bare fortsette å lure på.

Helt alvorlig, hva er poenget med å komme med et slikt utsagn? Du slenger rundt deg med det du mener er sannheter uten å engang prøve å bygge det opp med noe som ligner beviser. Det er totalt usaklig og tilfører ikke debatten noe som helst.

Edit: Skrivefeil.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Han var på toppen i systemet, men hoppet av og prøvde å avsløre det, og det ble han drept for. Av cia.

Frimurerne er godt involvert i dette systemet, og siden en del her er frimurere så er det ikke usansynlig at de med vilje prøver å bortforklare og dysse ned det hele.

Selv om man er 33. grads Frimurer, så er man ikke på toppen av systemet. Man må være av riktig bloodline for det. Hvorfor de drepte ham kan vi ikke vite helt sikkert, men det var ingen lone gunman som var mastermind.

Frimurere som sverter oss i denne tråden? Det tviler jeg på for, de av lavere grader vet ikke mer om dette enn oss, og at en 33. grads Frimurer skulle gidde å sitte her blir for dumt. Det er uvitende mennesker som forsvarer sitt eget virkelighetsbilde av verdenen med kommentarer som de selv mener er logiske. Du kan ikke hjelpe en person som ikke ønsker det.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Selv om man er 33. grads Frimurer, så er man ikke på toppen av systemet. Man må være av riktig bloodline for det. Hvorfor de drepte ham kan vi ikke vite helt sikkert, men det var ingen lone gunman som var mastermind.

Frimurere som sverter oss i denne tråden? Det tviler jeg på for, de av lavere grader vet ikke mer om dette enn oss, og at en 33. grads Frimurer skulle gidde å sitte her blir for dumt. Det er uvitende mennesker som forsvarer sitt eget virkelighetsbilde av verdenen med kommentarer som de selv mener er logiske. Du kan ikke hjelpe en person som ikke ønsker det.

Er det noe som helst som indikerer at drapet måtte være så ekstremt godt gjennomtenkt at det umulig kunne gjennomføres alene?

Det andre avsnittet ditt synes jeg rett og slett er ganske frekt. For det første har du svært lite grunnlag for å stemple alle skeptikerne som uvitende, og for det andre så er det flere som har uttrykt et klart ønske om å forstå hva dere snakker om. At du/dere ikke svarer på spørsmål betyr ikke at den som spør ikke vil ha hjelp til å forstå.

Til slutt, jeg er ikke en ekspert på frimurere, faktisk vet jeg veldig lite om det, men hvis de er så sleipe og mektige som dere hevder, hvordan vet du/dere hvem av de som sitter på hvilken type informasjon? Du Betroz har selv sagt til Rampage tidligere i tråden at du ikke har nok informasjon til å overbevise han, men likevel vet du nok til å vite hva en 33. grads frimurer vet? En grad som tydeligvis bare overgås av en såkalt bloodline? Det virker veldig amatørmessig spør du meg.

Edit:

Hva med å diskutere Carroll Quigley og bøkene Tragedy and Hope og The Anglo-American Establishment?

http://en.wikipedia.org/wiki/Carroll_Quigley

Nå har ikke jeg lest bøkene, så jeg har ikke så mye å si om dette, men linket nevnte i alle fall ingenting om at Quigleys påstander kunne bevises. I tillegg virker det hele litt tvilsomt når andre konspirasjonsteoretikere mener at Quigleys påstander inkluderer romvesener (filmen JFK av Oliver Stone i følge linken du oppga). Men som sagt så har jeg ikke lest bøkene hans.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
Helt alvorlig, hva er poenget med å komme med et slikt utsagn? Du slenger rundt deg med det du mener er sannheter uten å engang prøve å bygge det opp med noe som ligner beviser. Det er totalt usaklig og tilfører ikke debatten noe som helst.

Å prøve å bevise at noen her er frimurere er jo ikke noen vits. Og du har rett i at det vil jeg heller ikke prøve på.

Men det er et faktum at frimurerne blir brukt i arbeidet mot den nye verdensordenen, med eller mot sin vilje. For frimurere på lavere nivåer, får ikke vite mye om hva de egentlig er med på.

I mitt tidligere innlegg hvor jeg skrev at en del her er frimurere, så falt det ut et lite ord som burde vært med, og da blir det til:

"noen her er vel frimurere" Det var altså et skudd i blinde, men jeg traff jo godt likevel. Og jeg fikk napp med det samme.

Og at jeg kom med dette, er fordi jeg vet at frimurerne er dypt involvert i dette arbeidet mot NWO, og John F Kennedy var frimurer av 33 grad, flere amerikanske presidenter har vært frimurere av 32 grad, inkl. Bush. Obama er også frimurer av 32 grad etter det jeg har hørt.

Jeg vet jo også av erfaring at det er ganske mange frimurere av lavere grader i Norge, og det er ganske populært å bli frimurere blant dem som mener at de er litt bedre enn andre . Dette er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Du har rett, det er nivåer over 33 grad også. Men i det vanlige frimurersystemet så er 33 grad toppen.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg lest bøkene, så jeg har ikke så mye å si om dette, men linket nevnte i alle fall ingenting om at Quigleys påstander kunne bevises. I tillegg virker det hele litt tvilsomt når andre konspirasjonsteoretikere mener at Quigleys påstander inkluderer romvesener (filmen JFK av Oliver Stone i følge linken du oppga). Men som sagt så har jeg ikke lest bøkene hans.

Quigley is also cited by several other authors who assert the existence of powerful conspiracies. Jim Marrs, whose work was used as a source by Oliver Stone in his film JFK, cites Quigley in his book Rule By Secrecy, which describes a conspiracy linking the Milner Group, Skull and Bones, the Trilateral Commission, the Bavarian Illuminati, the Knights Templar, and aliens who posed as the Sumerian gods thousands of years ago.

Slik jeg leser det er det Jim Marrs som skriver om Aliens, men at han har brukt sitat fra Quigley i boken sin. Jeg vil tippe det er informasjon vedrørende Milner Group han har hentet fra Quigley, muligens også Trilaterlal Commison (avhengig av når de ble opprettet).

Jeg mener at New World Order konspirasjonen er tatt fra Tragedy and Hope og The Anglo-American Establishment av Carroll Quigley. Dersom dette ikke er verdt å diskutere blir jeg veldig i stuss.

Lenke til kommentar
For det første har du svært lite grunnlag for å stemple alle skeptikerne som uvitende, og for det andre så er det flere som har uttrykt et klart ønske om å forstå hva dere snakker om. At du/dere ikke svarer på spørsmål betyr ikke at den som spør ikke vil ha hjelp til å forstå.

Å være uvitende, betyr jo ganske enkelt at man ikke vet. Og alle har vel områder hvor de er temmelig uvitende.

I denne saken har dere jo vist at dere er uvitende, og dere ønsker heller ikke å vite, på tross av et stadig utrykt ønske om det.

For dere avviser og ler bare av våre opplysninger og dokumentasjon. Jeg har også oppgitt en del offline kilder til informasjon, men dere ønsker tydeligvis ikke å lese denne heller. Men de som virkelig vil vite, de kan kjøpe og lese de bøkene jeg har oppgitt, jeg skrev jo til og med hvor man kan få tak i disse. http://www.bokkilden.no

Så da er det jo ingen vits for oss å prøve å legge frem noe som helst, hverken av informasjon eller dokumentasjon utover det som allerede er lagt frem.

Men dette med NWO er noe som kommer uansett, så dere får bare vente å se hva som skjer. Ingen av oss vet jo 100% om hvordan dette vil virke, vi kan bare forberede oss.

Men en ting er 100 % sikkert, og det er at NWO, når det blir et faktum om ikke lenge, så blir det ikke noe hyggelig for folk flest.

Lenke til kommentar
Å prøve å bevise at noen her er frimurere er jo ikke noen vits. Og du har rett i at det vil jeg heller ikke prøve på.

Men det er et faktum at frimurerne blir brukt i arbeidet mot den nye verdensordenen, med eller mot sin vilje. For frimurere på lavere nivåer, får ikke vite mye om hva de egentlig er med på.

I mitt tidligere innlegg hvor jeg skrev at en del her er frimurere, så falt det ut et lite ord som burde vært med, og da blir det til:

"noen her er vel frimurere" Det var altså et skudd i blinde, men jeg traff jo godt likevel. Og jeg fikk napp med det samme.

Og at jeg kom med dette, er fordi jeg vet at frimurerne er dypt involvert i dette arbeidet mot NWO, og John F Kennedy var frimurer av 33 grad, flere amerikanske presidenter har vært frimurere av 32 grad, inkl. Bush. Obama er også frimurer av 32 grad etter det jeg har hørt.

Jeg vet jo også av erfaring at det er ganske mange frimurere av lavere grader i Norge, og det er ganske populært å bli frimurere blant dem som mener at de er litt bedre enn andre . Dette er ikke noe nytt.

Det hjør jo utsagnet litt mer nøytralt, men jeg ser ikke hvordan du har truffet. De eneste som har kommentert det er Betroz og meg, og Betroz er på din "side". Mener du at jeg er en frimurer?

Hvordan vet du at frimurerne er dypt innvolvert i arbeidet mot NWO? Hvordan vet du at Kennedy var frimurer av 33. grad? Hvordan vet du at Bush med flere var frimurer av 32 grad? Hvor har du hørt at Obama er frimurer av 32. grad?

Hvilken erfaring har du som gjør at du vet at det er ganske mange frimurere i Norge?

Lenke til kommentar
http://www.bokkilden.no[/url]

Så da er det jo ingen vits for oss å prøve å legge frem noe som helst, hverken av informasjon eller dokumentasjon utover det som allerede er lagt frem.

Men dette med NWO er noe som kommer uansett, så dere får bare vente å se hva som skjer. Ingen av oss vet jo 100% om hvordan dette vil virke, vi kan bare forberede oss.

Men en ting er 100 % sikkert, og det er at NWO, når det blir et faktum om ikke lenge, så blir det ikke noe hyggelig for folk flest.

Det som er saken er at du/dere nekter å svare på spørsmål relatert til dokumentasjonen. La oss ta Kennedy-talen som eksempel. Den ble referert til som et bevis på NWO, selv om det ikke ble sagt noe konkret om dette. Når det senere ble avslørt som et klipp og lim-prosjekt av en tale om kommunisme ble det spurt om hva denne talen skulle opplyse om. Det er enda ikke blitt svart på. Kan ikke du svare på dette? Du sier jo selv at det er dere som sitter på kunnskapen i denne debatten.

Lenke til kommentar

Og at jeg kom med dette, er fordi jeg vet at frimurerne er dypt involvert i dette arbeidet mot NWO, flere amerikanske presidenter har vært frimurere av 32 grad, inkl. Bush. Obama er også frimurer av 32 grad etter det jeg har hørt.

Det er imidlertid ennå ikke helt bekreftet at Kennedy var frimurer, noen mener han avviste dem helt. Men Obama er frimurer av 32 grad, og det er det som teller nå.

Det hjør jo utsagnet litt mer nøytralt, men jeg ser ikke hvordan du har truffet. De eneste som har kommentert det er Betroz og meg, og Betroz er på din "side". Mener du at jeg er en frimurer?

Hvordan vet du at frimurerne er dypt innvolvert i arbeidet mot NWO? Hvordan vet du at Kennedy var frimurer av 33. grad? Hvordan vet du at Bush med flere var frimurer av 32 grad? Hvor har du hørt at Obama er frimurer av 32. grad?

Hvilken erfaring har du som gjør at du vet at det er ganske mange frimurere i Norge?

For meg spiller det ingen rolle hvem som er frimurere og hvem som ikke er det. Men jeg vet at frimurerne er involvert og brukt i arbeidet for NWO, med eller mot sin vilje.

Og om du er frimurer har jeg ingen formening om, For meg spiller det som sagt ingen rolle hvem som er frimurere eller ikke, det holder om de som er det vet det selv.

Men det som er litt viktig for meg, er å advare dem som er frimurere, for ting er slett ikke som de tror.

Frimurerne er antakelig som et utvelgelsessystem for arbeidet med NWO, for flere av lederne innenfor systemet begynte som frimurere, bla. mange amerkanske presidenter som nevnt.

Men frimurere av lavere grader vet ikke om dette. De laveste gradene vet antakelig like lite om dette som oss, men de får vite litt mer for hver grad. Det er dette som er faren med det hele. Til å begynne med vet de lite, og det er lett å komme ut av frimureriet, men etter hvert blir man mer involvert, og det blir vanskeligere å komme ut.

At Kennedy og en el andre presidenter var og er frimurere, vet jeg fordi jeg har drevet litt etterforskning på dette med NWO.

Og de offline kildene jeg startet med, har jeg oppgitt i et tidligere innlegg.

For det er slett ikke slik at jeg så noen websider med "konspirasjonsteorier" om NWO og andre ting, og så trodde blindt med en gang, som mange her tror.

Jeg begynte med offline kilder, og deretter gikk jeg online for å sjekke de referanser og kilder som igjen ble oppgitt i mine offline kilder. De fleste av mine offline kilder har jeg også sjekket mot andre offline kilder i tillegg.

Jeg vet jo at det er ikke uvanlig at folk i ledende stillinger i Norge er frimurere. På min tidligere arbeidsplass var det ganske vanlig at de med ledende stillinger var frimurere. Og det er jo heller ikke så lenge siden aviser gikk ut med lister over frimurere i Norge.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det som er saken er at du/dere nekter å svare på spørsmål relatert til dokumentasjonen. La oss ta Kennedy-talen som eksempel. Den ble referert til som et bevis på NWO, selv om det ikke ble sagt noe konkret om dette. Når det senere ble avslørt som et klipp og lim-prosjekt av en tale om kommunisme ble det spurt om hva denne talen skulle opplyse om. Det er enda ikke blitt svart på. Kan ikke du svare på dette? Du sier jo selv at det er dere som sitter på kunnskapen i denne debatten.

Jeg er en av "du/dere" og jeg postet talen i sin helhet på side 3. Det er ganske tydelig han går over til å snakke om Kommunismen og medias rolle i en Kald Krig. Og dette er da nevnt i tråden. Hva er du egentlig ute etter?

Lenke til kommentar
Betroz, vil du forklare hva JFK sin tale skulle overbevise meg om? Eller velger du løsninga du så pent linker bilde til?

Den JFK talen var det ikke jeg som kom med. Det er høyst uvanlig for en amerikansk president å snakke om skjulte krefter slik han gjorde. Det at han egentlig mente kommunismen og ikke NWO, er ikke det viktigste. På den tiden var fienden kommunistene, så klart at han måtte bruke et språkbruk som folk flest kunne forstå. Kommunismen er bare enda en front for de samme NWO kreftene. Kan virke som forskjellige idelogier på overflaten, men målet er det samme - å sentralisere makt.

*snip*

Edit: Det bildet jeg kom med er ikke representativt for hvordan JEG er....

Nei, men du sa da virkelig, og jeg siterer:

"Baltazar94 : Du fant den gamle talen ja wink.gif

Det er dessverre ikke nok til å overbevise Rampage om noe som helst. Jeg skjønner ikke at vi gidder engang. Vi mater bare trollet."

Det var da absolutt ingenting uvanlig med at en president gikk ut og omtalte fienden sin, som han spesifiserte og var veldig klar på hvem var. Kommunismen (Stalinismen) og spredningen av den.

Hvorfor prøver man hele tiden å få faktaene til å passe kartet? Fremfor å tilpasse kartet til faktaene? Talen til JFK var ikke "et språkbruk folk flest kunne forstå" og kommunismen en allegori for den totalitære NWO-en som bilderbergerne og alle de andre visstnok samarbeider om å få på plass.

At kommunismen er enda en front for de samme kreftene? Er du seriøs? Eller er det det faktumet at stalinismen og denne såkalte NWO-en begge ønsker å sentralisere makt, som gjør at de er enda en front for de samme kreftene? Og det er vel da det absolutt eneste som kobler disse sammen. Kremt, Mor Nille kan ikke fly, en stein kan ikke fly, Mor Nille er en stein, er ikke holdbar argumentasjon.

Du må ikke la deg lure av hersketeknikkene til visse personer her.

Det John F Kennedy snakket om var ikke kommunister. Han var selv frimurer av 33 grad, og det var ikke kommunister han snakket om. Han var på toppen i systemet, men hoppet av og prøvde å avsløre det, og det ble han drept for. Av cia.

Virkelig, jeg ser ingen som faktisk prøver å forklare talen? Du gav en opphakket utgave, jeg fant den ekte. Så etterfulgt av stillhet, masse stillhet, og selv nå prøver du å unngå å omtale den så mye som mulig. JFK snakket om kommunisme i form av Stalinisme og media hjemme, nothing else.

Lenke til kommentar
Virkelig, jeg ser ingen som faktisk prøver å forklare talen? Du gav en opphakket utgave, jeg fant den ekte.

Hva gjorde jeg på side 3?

Du linket til hele talen, men forklarte den da vitterlig ikke. "Opp til å bedømme på egenhånd".

Jeg lurer litt på hvorfor man bruker den opphakkede utgaven som beviset sitt, fremfor å linke til den virkelige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...