Bruker-161582 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tenkte det kunne vært fint med en tråd der vi diskuterer alt som har med skjegg å gjøre! Fant ingen fra før av. Kan selv begynne med noen spørsmål. Er 15 år, og har begynt å få litt kinnskjegg. Er litt tøft, fordi ingen andre i klasse min har fått noe skjeggvekst enda. Men jeg får bare veldig lange hår. Har lyst til å få ganske tettgrodd, på kinnet. Ikke lange. Er det bare å barbere seg ofte? Så vokser det fortere, neste gang? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det vokser ikke fortere fordi du barberer det, men fordi det er en naturlig utvikling når du er 15. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vokser nok ikke fortere ut neste gang, nei Du får nok bare vente til du blir eldre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tråden for de med skjegg finnes her. Ellers har jeg samlet noen kilder som bekrefter de to svarene du har fått: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12013347 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå