Gjest Guest_Petter_* Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei. Jeg lurer ganske enkelt på én ting. Man hører stadig at man lett kan gå ned i vekt hjemme hos seg selv. Nå utelokker vi alt av treningsutstyr, og medisiner. Hva er nå den mest effektive måten å forbrenne fett på, hjemme i sitt eget hus? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Spring rundt i huset og opp å ned trappa som en gal. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Petter_* Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Må legge til en ting til: Tenker ikke på hverdagslige gjøremål, som å ta oppvask og lignende. Men den beste måten når man skal trene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du kan forbrenne fett ved å gå rimelig raskt lenge og ofte, samtidig som du unngår store karbohydratmåltider (raske karbohydrater) som gjør at kroppen starter å lagre dem unna som fett. Når du først er denne fettlagringsmodusen så er det umullig for kroppen å brenne fett. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ikke spis eller spis masse kjøtt, fett og egg og voila du mister vekt like fort som et afrikansk barn med ebola viruset får invollene sine smeltet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis det er snakk om hjemmetrening, innen husets vegger, er det vel mulig å få tak i noen instruksjonsvideoer for aerobic, yoga og sånt? Det finnes også mange typer styrketrening man kan gjøre hjemme i stua, men akkurat kondis må du nok ut for å trene. Med mindre du løper opp og ned trappene, som Anthila sier :b Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Trapper funker fett;) Ellers kan du skru varmen i huset opp eller ned mye. Mesteparten av energiforbruket ditt er regulering av kroppstemperatur, så da kan du gi kroppen litt å regulere Fyll en stor brusflaske med sand eller vann og bruk den som vekt for å trene med mens du gjør dine daglige gjøremål. Sit-ups, push-ups, hang-ups under trappa osv er ypperlig for hjemmetrening. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ellers kan du skru varmen i huset opp eller ned mye. Mesteparten av energiforbruket ditt er regulering av kroppstemperatur, så da kan du gi kroppen litt å regulere Fungerer det??? Det villevært en grei måte og få bort litt fett på.... hadde det ikke vært for den gigantiske strøm regningen så ville det vært perfekt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde eg vært deg hadde eg kjøpt ein diger sauna. Skrur du varmen høgt nok kan du simpelthen sjå kaloriene renne nedover gulvet. Nei, eg trur nok ikkje ting er så lette. Kom deg ut og spring. Sykle. Ver aktiv. Eg har liten tru på at så mykje anna fungerer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hadde eg vært deg hadde eg kjøpt ein diger sauna. Skrur du varmen høgt nok kan du simpelthen sjå kaloriene renne nedover gulvet. Faktisk, da min kjære mor var ung på 60-tallet, pleide de å surre seg inn i plastfolie og sette seg i en badstue. Naturlig nok svettet de noe hinsides mye, og da de kom ut igjen var de faktisk blitt smalere. Vet forøvrig ikke hvor langvarig denne slankeeffekten var, og det var jo strengt talt ikke noe muskeloppbygning med i prosessen Nei, det beste er nok å komme seg ut. Det er jo en perfekt årstid for å starte en ny treningsrutine utendørs, også. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Gerilja Kardio http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 Må advare deg da, det er helt jævlig. Var nær selvmord første gang Endret 8. april 2009 av Venruki Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Her har du en morsom form for trening man kan gjøre hjemme. Her får du trent muskler du ikke visste du hadde engang. http://www.omgym.com/ Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå vet ikke jeg hvor stort hus du har, men jeg kan vertfall ikke spurte i 20 sekunder uten å krangle med en vegg. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den mest effektive måten å forbrenne fett på hjemme hos seg selv, er å ta på seg skoa og løpe rundt utenfor en time hver dag. Har du svømmebasseng i kjelleren kan du også gjøre dette. Med andre ord, rør deg så svetten renner! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vekttrening er også effektivt. Du kommer langt med et et par håndstenger og tilhørende vektskiver, samt en rett vekstang med vektskiver. Du får det du trenger til ca 1500 kr hvis du vet hvor du skal shoppe. Muskeltrening forbrenner fabelaktig mye fett, men det bør også kombineres med kardiovaskulær trening i form at f.eks løping samt en fornuftig diett. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eller som noen her faktisk var inne på. Strengt ketogent kosthold. Dvs. under 20gram karbohydrater pr dag, men dog ingen raske karbohydrater som i kornprodukter, potet, melk osv. Da tvinger du kroppen til å brenne sitt eget fett både for egen energi og for å fordøye fettet du spiser på dette kostholdet. Altså en dobbel effekt. Du skal få i deg så mye fett du bare klarer, og egg, kjøtt, fisk, men helst mest fett da det er mest effektivt. Men pass deg litt da du kan få løs mage ved for stort inntak av bare fett. Prøving og feiling er fint Det er ukritisk hva slags fett du spiser. Du må gjerne spise mettet, animalsk fett, drikke olivenolje, spise smør osv da kroppen ikke lagrer noe av fettet du spiser. Hvis du i tillegg går deg en tur/er moderat aktiv eller trener litt styrke vil det hjelpe ytterligere, men er slett ikke nødvendig for å få resultater. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ketogent kosthold med mye dyreprotein og fett er ikke så ufarlig og flott som mange skal ha det til. Det er en grei oppskrift på betennelsesreaksjoner i kroppen og det vil gjøre blodårene trange, noe som vil øke blodtrykket og forværre oksyderingen generelt i kroppen, for ikke å snakke om at man har flere kilo kjøtt som ligger å praktisk talt råtner i tarmkanalen. Dette er direkte kreftfremkallende, siden en haug med karsinogener vil utvikle seg i tillegg til mutagener man får i seg når kjøttet blir stekt. Massive mengder med protein = mye nitrogen under nedspaltingen, noe som igjen kan tømme kroppen for mineraler fra beinbygningen fordi nitrogen må uskadeliggjøres. Dette er ikke noe jeg tar ut av tynn luft, sjekk opp med en hvilken som helst balansert ekspert innen menneskelig ernæring. Ja, man går ned i vekt på ketogene dietter, men man må spørre seg om til hvilken pris. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Begynn å spill warcraft. Da glemmer du å spise og sove. Snakket med en som hadde slanka bort mange kilo fett da han begynte med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå