Gå til innhold

Spilleåret 2009 til nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en unge til Mafia II :D Vår/sommer ser mørk ut på spillfronten for min del, men høsten gleder jeg meg til! I vår er jeg russ, mens sommeren er en knalltid uansett! Så hvorfor sitte inne foran skjermen da? :D

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Ser frem til Modern Warfare 2 :)

wordword!

Og Assassins Creed 2. Tror det kan komme en del fett, selv om det ikke har vært så mye hittil

Lenke til kommentar

Spill høsten/vinteren 2009 ser ganske lys ut...

Titler som Uncharted 2, Ratchet&Clank: ACiT, Assassins Creed 2, Bioshock 2, Heavy Rain.... og sist men ikke minst kanskje StarCraft 2 også...

Og framover må jeg innrømme at jeg har lyst til å bille Battleforge.. så noen spille betaen... så jævlig rått ut..

Lenke til kommentar

Syns året til nå har vært rimelig dødt, spesielt på PC-spill fronten, men ett spill jeg ser fram til som kommer ut i nærmere framtid er Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, det håper og tror jeg blir bra :D Mange gode og store titler utover året å se fram til :yes:

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Spillåret i år kommer til å bli det beste. Har allerede kommet ut 3 gode spill som jeg har skaffet 2 av. Skate 2, Empire: Total War <3 og Killzone 2 som jeg gjerne skulle ha kjøpt. Også kommer det så sykt mange spill jeg har lyst på senere i år. Red Dead Redemption, Call of Juarez 2, Uncharted 2, Neste FIFA, BF:BC 2, kanskje CoD MW2 og enda fler. AC2 ser også spennende ut. Håper det blir mye bedre enn 1 da jeg syntes det var gasnke skuffende.

Lenke til kommentar

Synes egentlig spillåret har starta som forventa. Det pleier ikke komme veldig mange gode spill på denne tiden av året. Fjoråret var et lite unntak med årets spill (GTA 4) allerede i april. I år har vi fått Killzone 2 og GTA Chinatown wars som jeg ser på som gode spill.

Men høsten i år blir konge:

Mafia 2

Max Payne 3

Red dead redemption (Forøvrig det spillet jeg gleder meg mest til i år)

Heavy rain

GoW 3

Modern Warfare 2

Alan Wake

Uncarted 2

AC 2

Og sikkert en god del flere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...