InToRv Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) I går natt stod jeg og 5 venner på Torp flyplass i påvent på å ta fly ned til Birmingham for å spille NM i poker. Etter 3 timer med venting fikk vi vite at flyet var kansellert. Etter å da ha stått 3 timer i en kø til Ryanaris informarsjons kø, fikk vi vite at de ikke kunne fikse oss noe nytt fly før på mandag. Noe som er alt for sent siden turneringen startet på fredag... Det endte opp med at vi fikk flybilletten ned refundert, og måtte selv betale både buss og taxi hjem til Oslo igjen. Har vi ingen rettigheter på noen form for kompensasjon eller refundert retur billett fra Birmingham som vi allerede har betalt? Har vi heller ingen krav på refusjon for taxi og buss hjem fra Torp? Hvilke rettigheter har vi? For jeg har nå tapt 1000kr på retur billetten, og ytterlige 500,- for taxi og buss... Takk for alle svar. Endret 3. april 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du måtte vel godta noen vilkår når du bestilte billettene. Hva står det der? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 På forbrukerportalen står det noe om rettigheter ved innstilte fly. Virker som det kan være gunstig å lese litt der Ang. returbilletten tror jeg dette er avhengig av om du bestilte de enkeltvis eller som én reise. Jeg vet i alle fall at SAS skiller på om du har bestilt én tur/retur-reise, eller bestilt de som to separate reiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå