Gå til innhold

Fotokonkurranse v.6 Runde 11: Drømmer

Drømmer.  

59 stemmer

1. 1. Fotokonkurranse v.6 Runde 11: Drømmer - Hvilken er din favoritt?

• Bend and Break
      9
    • Dreamscape
      7
    • I Dream of The Sea
      24
    • In The Window
      1
    • På vei inn i spøkelsesskogen
      4
    • Sommerens Seilaser
      2
    • Technodrøm
      8
    • Vårdrømmer
      4

Anbefalte innlegg

Slik!

Da er det bare å vente på at en moderator setter på en avstemning av bidragene. Jeg har sendt en PM om det også :)

Faktisk et ganske godkjent antall bidrag. Da jeg postet denne tidligere

Jeg har kun mottatt 2 bidrag.

Skal jeg allikevel kjøre igang en avstemning?

hadde jeg ikke engang oppdatert innboksen min for bidrag. Men alle var innenfor tidsfristen. :thumbup:

Skjerpings til meg selv som brukte lengre tid enn forventet, og en skjerpings til de som ikke sendte bidragene sine i maks oppløsning på 1280 pixler. Slit å måtte skalere disse ned, samt tilpasse filstørrelsen på 450kb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor "I dream of the Sea" har fått så mange stemmer. Ja, det er kanskje teknisk bra og det er pent for øyet, men det er jo rett og slett utrolig kjedelig spør du meg.

Min stemme gikk til slutt til "Dreamscape"

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Takk takk. :)

Dumt at jeg glemte å fjerne EXIF. Hvor mye det hjalp at dere begynte å mase om, vet jeg ikke helt men...

Men noen andre må gjerne ta initiativet til å arrangere neste runde. Jeg blir nok litt opptatt med russefeiring på de aktuelle datoene.

Lenke til kommentar
Fin om IceFox på forhånd kan si fra om han er med, slik at vi andre vet om det er noe poeng å delta. Ellers blir det å konkurrerere om andreplassen. Men der tok Autoxave meg gitt.

Hihi! :D

Er du interessert i å arrange k.n.b?

Hvis k.n.b ikke kan, så kan jeg. Jeg havnet vel på 5 eller 6 plass...

Tom

Lenke til kommentar
Flott, Tom! Ser ikke ut som om k.n.b har tenkt å svare...greit å få ut konken før denne helgen.

Om k.n.b vil eller ikke skal være usakt, da han har vært offline siden tidlig i kveld. Jeg trenger natta på å tenke ut et tema, så hvis jeg ikke hører noe innen imorgen formiddag, så arrangerer jeg.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...