Jakoozie Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå kan du gjenoppleve dette fantastiske eventyret. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Husker jeg spilte dette spillet. Jeg rundet det aldri, men det var ganske artig lell. Har til og med spilt inn en pianoversjon av Song of Healing (så godt liker jeg musikken til Koji Kondo i Zelda-spillene). Den kan lastes ned ved å trykke her. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når jeg kjøpte min Gamecube for mange år siden fikk jeg med en spesial-cd med Zelda:MM, Zelda:OC, 2 eldre Zeldaspill samt demo av Wind Waker. Ettersom den er på GC kan jeg faktisk spille disse på Wii. Majoras Mask er et utrolig gjennomført spill. Forvirrende i starten, men måten det er lagt opp på er unikt og genialt. Folk som ikke har spilt det før anbefales å prøve! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fantastisk! Har ventet på dette Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Blir noe forbedret? Har jo fortsatt N64 og den gode stikka, så ser ikke poenget med å kjøpe det. Endret 3. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har Majoras Mask på N64 enheten min og på NGC samledisk så tror ikke jeg trenger en versjon til. MM er et bra Zelda spill men tidspresset hele tiden syntes jeg ødela mye av spillets potensialer, du fikk liksom ikke tid til å se deg rundt i den meget interesange verden til tross for at du slakket tiden ned. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 På lik linje med OOT så er MM et episk spill, husker jeg fikk tak i alle maskene og Fierce Dirty Mask, eide jo bossene på 10 sekunder Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 morro spill, men ble aldri mer enn en skygge etter OoT etter min mening. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 E-N-D-E-L-I-G! Har ikke hatt muligheten til å spille dette på mange herrens år så dette var en særdeles fin påskepresang<33333333333 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvor mye koster 1000 Wii points da? Har en Wii men har aldri satt meg inn i poeng greiene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 På Komplett får man 2000 poeng for 199 kr. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ahh, genialt. Da blir det garantert ut å kjøpe seg noen Wii poeng å skaffe seg dette. Har savna det noe enormt. Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 The Legend of Zelda Collector's Edition ftw. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har også The Legend of Zelda Collector's Edition til GC, men MM er et meget bra spill Lenke til kommentar
Avarielle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvor mye koster 1000 Wii points da? Har en Wii men har aldri satt meg inn i poeng greiene. Kjøper man poengene direkte på Wiien med kreditkort (Visa/MasterCard) koster de 10 euro for 1000 poeng. ca 90 kroner, og man trenger ikke vente Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 MM er et bra Zelda spill men tidspresset hele tiden syntes jeg ødela mye av spillets potensialer, du fikk liksom ikke tid til å se deg rundt i den meget interesange verden til tross for at du slakket tiden ned. Tidspresset ødela for meg og, men det skal sies at da var jeg ung og dum (i allefall dummere). Har lyst til å prøve meg igjen, kanskje var ikke det følte tidspresset så reelt likevel? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvis man spiller song of time baklengs så går tiden halvparten så fort så det er ikke så veldig mye tidspress sånn egentlig. Men det selvfølgelig "umulig" å runde det på 1-2 3 dagers perioder. Må nok bruke nærmere 10 hvis ikke du vet hvor ting er. og noen ting kan bare finnes på det og det tidspunktet så du har ikke mulighet til å rekke alt uansett. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er ikke så lenge siden jeg runda Phantom Hourglass, men, den beste zelda følelsen har jeg ikke hatt siden jeg spilte Zelda rundt på SNES (The Legend of Zelda: A Link to the Past) Morro er det lell... Zelda er artige spill som jeg orker å spille igjennom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg