Gunfreak Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei kunne noen med skills klippe meg ut fra dette bilde og sende meg det utklippede elementet som en photoshop fil? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Et kjapt forsøk: (ser du svart bakgrunn, trykk for å se det riktig) .psd er for stor til å laste opp her Endret 3. april 2009 av Actibus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Hei, jeg prøvde meg her. til en eventuelt neste gang, eller om du ikke er fornøyd er det en del ting du bør tenke på: - prøv å få en ensfarget bakgrunn som ikke har samme farge som noe du har på deg. Nå er det svarte klær i sengen med samme farge som du har på armen, et mørkt bilde bak hodet ditt som går sammen med hatten, lik farge på sko og gulv osv. Det er ikke krise (annet enn hatten), men slik det er nå må jeg kutte mye manuelt eller endre sensitiviteten på verktøyene jeg bruker hele tiden. - lyset. Rundt deg er det en skygge, den ser man veldig godt på den hvite veggen. Om du i tillegg hadde hatt noe som lyste opp veggen ville det gjort deg enda lettere å klippe ut. (høyre side på hatten var ganske vanskelig. Jeg sitter på en bærbar med dårlig kontrast, så ser ikke hva som er hva skikkelig). Det er litt blur da kantene ellers ble så harde. Innmari stilig bilde ellers. Fikk ikke lastet opp PSD her, så la den her på 2shared. Håper det var til nytte. Endret 3. april 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ah tusentakk til begge. Viss en av dere kunne gjøre det samme på dette bilde, ville jeg bli en happy camper Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Må bare si at jeg ikke er noe ekspert på utklipping men prøvde meg uansett. Link til filen, lagret som *.tga Edit: hadde vist ikke sett over bildet før jeg posta det. Men jeg prøvde hvertfall hehe. Bruker Gimp. Endret 4. april 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå