Chewbacca Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Overskriften sier det meste. Jeg er ute etter en DVD/CD-brenner til min Asus Eee1000h, men har strengt tatt lite greie på hva som er kompatibelt med hva. Så, hvis noen kan linke meg til en billig, plug and play-ekstern som faktisk går an å koble sammen med PCen min, ville det vært flott! Forresten, brenne/lesehastighet etc gir jeg en lang faen i, jeg er en tålmodig sjel. Lav pris er stikkordet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) SAMSUNG DVD+/-RW 20x16x12x48x32LS ext Retail (SE-S224Q/EUBN) - 431kr + porto helt standard som funker fint, eneste minuset er at må plugges i veggen istedenfor ta strøm via 2x usb men de er endel dyrere. asus har forøvrig en egen ekstern dvd for eee, mindre enn den samsung sin men dobble prisen. Endret 3. april 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takk for svar, da skjønner jeg hva jeg leter etter. Hva med denne? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=104051 Tynn/liten, gir strøm gjennom USB. Endret 3. april 2009 av Chewbacca Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 så ganske lekker ut den, kompakt og slipper bruke strømledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå