Klette Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Dette fungerte! Du burde legge til den i faq'en.... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva fungerte, sa du? X eller ikke? MarcelSB Lenke til kommentar
Klette Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 [Ctrl ] - [Alt] - F1 Init 3 gdm-stop sh *.run reboot [/code] Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den er lagt inn i hws linuxforums NVidia Display Drivers FAQ v. 1.0.1 :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
sveineo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Vet ikke med dere, men pakken fra NVidia fikk bedre fart på sakerne her hos meg. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 I told you :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Pakken fungerte fint med Red Hat 8, nå har jeg gått tilbake til slack, nærmere bestemt Slackware 9.0, men der funka ikke installeren, så jeg må ta det manuelt, altsåsh NVIDIA.etellerannet.run --extract-only Greit nok, men er det noen som har en fremgangsmåte for resten? jeg kom ikke frem til noe fornuftig i README'n Lenke til kommentar
sveineo Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Brukte prinsippet, installer først, les manualen etterpå... Men, dette klarte selv jeg å få på plass. All ære til NVidia. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 All ære til NVidia.Takk for tipsene. Nja, er ikke helt enig. Mange her på forumet har problemer med NVidias drivere på beta kjerner, spes med nforce2 chipsettet. Driverne er ganske buggy også. Krasjer fast to ganger i måneden hos meg Hvis NVidia hadde laget opensource drivere kunne resten av verden hjulpet til å utvikle de, og de vill vært helt suverene. Skjønner ikke hva de har å tjene på å holde driverne lukket... Kanskje de er redde for at andre skal se hvor buggy driverne egentlig er? MarcelSB Lenke til kommentar
sveineo Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ja, etter å ha tenkt meg om så ante det meg! Lukket kode er vel ikke helt populært... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå