EinarEriksen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 W715 er en liten telefon som kan det aller meste. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 E-postleseren er enkel og grei. Her er det støtte for både POP3 og IMAP4, men ikke Exchange. Dermed kan du motta din private e-post uten problemer. Exchange-støtte gjør at du også kan synkronisere mot bedriftens e-postløsning. liten selvmotsigelse der? hvorfor først nevne at telefonen ikke har exchange støtte, for så å legge ut om hva exchange-støtte gir? kunne kanskje vært med forståelig om det var ordlagt mer i form av "exchange-støtte hadde gjort at...". Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er vel 8 gig som følger med telefonen. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 E-postleseren er enkel og grei. Her er det støtte for både POP3 og IMAP4, men ikke Exchange. Dermed kan du motta din private e-post uten problemer. Exchange-støtte gjør at du også kan synkronisere mot bedriftens e-postløsning. liten selvmotsigelse der? hvorfor først nevne at telefonen ikke har exchange støtte, for så å legge ut om hva exchange-støtte gir? kunne kanskje vært med forståelig om det var ordlagt mer i form av "exchange-støtte hadde gjort at...". Oisann! Den har Exchange Activesync-støtte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vodaphone? Kommentar: En nydelig, liten og snerten mobil. Helt klart på ønskelisten min. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Litt for mye slark i skyvemekanismen. Ellers virker det som en helt ok mobil. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser ingen grunn til å ikke kjøpe store dyre klokker til denne. Brukt DT770 80 ohm sammen med min w890i, og disse gir fra seg meget høy lyd, trenger ikke mer enn halv guffe på telefonen for å få sikkert nok lyd til å skade hørsla. Den telefonen ble åsså slakta for lydkvaliten merkelig nok, skulle nok ønske w715 hvis jeg ikke hadde w890i fra før av på grunn av gps'n ^_^ Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En 6'er?? Hva i huleste...dere presiserer jo selv at man får smarttelefoner til samme prisen med både bedre kamera og bedre skjermer. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vodaphone? Kommentar: En nydelig, liten og snerten mobil. Helt klart på ønskelisten min. Bilde er av en W705, en telefon som er spesielt laget for Vodaphone og ikke kommer på markedet i Norge så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den sorte utgaven som er tilgjengelig i Norge ser slik ut: Vodafone-utgaven er penere. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Batteritid da?! Greit det står oppført på hjemmesidene osv. Men det bruker å variere veldig fra praktisk bruk. Hvordan opplevde testpersonen/testpanlet dette? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 2,4 tommer er ikke en helt grei skjermstørrelse så lenge det uansett ikke er snakk om en smarttelefon. Hehe, okey! Men hvordan i all verden kan dere gi telefonen en sekser? Halvveis navigasjonsløsning, middels kamera, elendig plassering av en port som atpåtil er proprietær?! Greit nok at det er en musikkmobil så kameraet ikke er hovedfokuset, men da må det vel gå an å få inn en vanlig minijack. Hadde den hatt en 3,5 mm minijack plassert på et vettu sted så kunne jeg kanskje vært enig i sekseren som en musikktelefon, men når den ikke engang har det så burde den ikke få mer enn maks 5 etter min mening. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sonysjefer får sikkert vondt i sjela av alle disse mobilene med Walkman logo...i og med at de ikke har vanlig 3,5 jack... "Musikkmobil" uten standard headsetutgang? Hva skal liksom unnskyldningen være denne gangen?... Lenke til kommentar
sigvaldhoy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg har kjøpt denne, og det var i alle fall 8GB minne med min... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg har kjøpt denne, og det var i alle fall 8GB minne med min... 8GB her og. var sorte versjonen Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 finfin telefon men den har et par småting som gnager som alltid, som hodetelefonutgangen... edda media sin logo er forresten et surt smiletegn ): haha. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) jeg får ikke til å få sånn meny som det er bilde av i testen. får bare sånn vanlig sony ericsson meny. kan ikke velge "fra motiv" på oppsett, teksten der er grå. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Endret 8. april 2009 av j8rgen Lenke til kommentar
doofus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Slettet Endret 11. april 2009 av doofus Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 SE har ikke gitt ut en telefon uten vesentlige mangler på årevis. Alle mobilene deres ser like ut og alle mangler noe viktig. Ingen kan ha både edge og 3G f.eks, og musikktelefoner uten 3,5 mm utgang. Spar meg for slikt tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg