Daino Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heisann! Da har jeg hørt både mye bra og dårlig om powerfilter, jeg har hørt det kan gi litt bedre/kulere lyd. Og da fikk jeg lyst på det, men jeg trenger litt råd fra noen av dere som har en viss anelse. Vet ikke om det er så viktig, men jeg har en Opel astra 1,6 gl. Den er ellers helt original. Har veldig lyst på det, bør jeg kjøpe og hva koster noe slikt? - Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 159kr på biltema Passer lettest på injection motorer da, men astra har vel kanskje bare kommet med injection..?? Du må muligens ha en overgang også, for å få det til å passe, men det har de også på biltema... Du vil ikke få noen økt effekt, men kanskje litt annen lyd Lenke til kommentar
Daino Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Heisann! Da har jeg hørt både mye bra og dårlig om powerfilter, jeg har hørt det kan gi litt bedre/kulere lyd. Og da fikk jeg lyst på det, men jeg trenger litt råd fra noen av dere som har en viss anelse. Vet ikke om det er så viktig, men jeg har en Opel astra 1,6 gl. Den er ellers helt original. Har veldig lyst på det, bør jeg kjøpe og hva koster noe slikt? - Takk på forhånd for svar. Okei, takk for det! Lenke til kommentar
Daino Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Da har jeg kjøpt det, og satt det på. Ble veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå