Legionaire Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har 5.1 høytalere til pc'en og får bare lyd i de to forran..... Før da jeg brukte Windows XP så hadde jeg ikke det problemet ' siden jeg da kunne ordne det i kontrollpanel -> Lyd instilninger mm Men det er ikke en slik i 2000 . Er det noen som vet hvilken driver jeg må bruke for og få lyd i alle høyttalerene ????????????????? Jeg har Audigy 1 platinum ... og Megaworks 5.1 THX550 Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Ingen HVORFOR SVARER INGEN ER JEG USYNELIG HIHI JEG TAKKER FOR SVAR PÅ FORHÅND............... hmm håper jeg får noen Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 kan du ikke gå til hjemsiden til Creative og titte hvilken drivere som er nyest til XP? Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 kan du ikke gå til hjemsiden til Creative og titte hvilken drivere som er nyest til XP? Joda skulle ikke være noe i veien for det men problemet er at jeg ikke bruker XP :o Jeg har lastet ned den nyeste driveren som var til 2000 og Xp men jeg får fremdeles ikke 5.1 . Jeg fant en meny som lignet på den i xp (den der du stiller inn om du har 5.1 eller stereo mm) i 2000 som var gjemt i egenskaper til Lyd hihi og stilte til 5.1 der ... jeg var spent da jeg åpnet winamp og trykket på en sang for og høre lyd i bakhøyttalerene også , men nei ingen lyd i dem fremdeles.. JEG MÅ HA 5.1 .... det må da være noen som har 5.1 og audigy og bruker 2000 som har hatt dette problemet plzzzz HJELP MEG Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Dårlig med svar da Ingen som vil hjelpe en venn i nød :wink: hver så snill og hjelp meg !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 hadde samma problemet. Fikk beskjed om at flerkanals lyd ikkje blei støtta "due to the windows 2000 kernel" av WinDVD. kanhende win2000 ikkje støtter dette da. Kjører Xp nå. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Støtter ikke 2000 5.1 ... hva faen det kan ikke være sant ???? creative kan ikke forvente at alle kjører XP som er ganske dyrt om du kjøper det.... De kan ikke selge 5.1 høytalere Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Støtter ikke 2000 5.1 ... hva skitt det kan ikke være sant ???? creative kan ikke forvente at alle kjører XP som er ganske dyrt om du kjøper det.... De kan ikke selge 5.1 høytalere Er vel ikkje Creative sin feil isåfall. det gjeld alle fabrikatane av lydkort dette. Eg prøvde både med Creative og det integrerte lydkortet mitt med same resultat. Win98, WinMe og WinXp støttar iallefall flerkanal. Windows 2000 er jo meir beregna på bedrift og pro markedet og har jo også dårlegare spill støtte f.eks. Mulig at eg tek feil men... Vil også tilføye at mitt Audigy kort fungerte dårlig under Xp (knitrelyd) , og eg har nå skifta til terrartec som fungerar jättebra. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hmm jeg ble ikke helt ferdig på den forje posten min .. Jeg mente at dem ikke kan selge 5.1 systemer når du må ha XP eller 98 (NO WAY) for og få 5.1 Er det altså ingen mulighet for og få 5.1 i 2000 ? virker rart for meg :-? hmm litt dritt siden det virka som 2000 var bedre....på min pc'da.....eller med mitt oppsett da for f***'s sake.... Vi har et Trådløst Netverk skjønner dere .... wireless USB adapter høres kult ut ikke sant Jaja .. det f*cka i XP da det hang seg og skit i cs og andre spill (over internet) Men det virka i 2000 da jeg fikk instalert drivere skikkelig (tror jeg) Derfor bruker jeg ikke XP ......... Lenke til kommentar
[CFH] Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kjører audigy2 på 5.1 på win2000 jeg, ingen problemer! Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 "]kjører audigy2 på 5.1 på win2000 jeg, ingen problemer! Hvilke drivere bruker du ??? Sliter litt her med og få lyd i de bakre høytalerne ..... som du kansje vet. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Sliter litt her med og få lyd i de bakre høytalerne ..... som du kansje vet. Kjører audigy og 5.1 uten problemer. Har du elstern dekoder eller bruker du den innebygde? Hvis du har ekstern må du slå av dekodingen på lydkortet. Lyd i de bakre kommer kun dersom du har en AC3/DD5.1 lydkilde som benytter de bakre kanalene, SVJV. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jeg har windows 2000 professional og har audigy 1 player og jeg har 5.1. fungerer strålende. jeg bruker creative inspire 5.1. installer alle program som følgte med audigy kortet ditt. åpn Creative -> Sound Blaster Audigy -> Audio HQ. det åpner du "Speaker", og der kan du velge hvilke høgtalere du har, om det er 2.1,4.1, 5.1... håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Det funker nå - jeg instalerte noen andre drivere . Jeg må vist ha installert feil drivere et par ganger :oops: hehe Jeg takker for svar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det funker nå -jeg instalerte noen andre drivere . Jeg må vist ha installert feil drivere et par ganger :oops: hehe Jeg takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå