4FrntSTL Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Synes sølv og lær er kult. Har selv en klokkefra Fossil med stor lær reim . (finner ikke noe bilde) Synes gull blir litt for bling hvis du skjønner. Men det kommer litt på hva slags stil du har. Er du bling bling fra før så kan jo gull passe Skjønner godt hva du mener Ikke noe bling bling stil her Kjøpte meg denne klokken fra tactics.com : jeg betalte ca 2400 for den, i Norge(swag, urban og XONsports) koster den 5200 Hvorfor betale så mye for en nixon klokke i norge når du kan kjøpe den for under 1000 lappen på nettet, som er 100% ekte?? www.skateloot.com min venn.. Der finner du masse som i norge koster kriminelt mye for mye lavere priser Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Kommer litt an på hva man liker selv, og stilen din.. Kjøpte selv denne for ett par år siden, og er meget fornøyd med den.. Lenke til kommentar
The King Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Denne er sweet, har den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå