LøperFraVevelstad Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 da var påsken igang, og forkjølelsen har satt igang fordi jeg spilte i t-shorte og shorts ute på onsdagen her...merket ike noe da, men sitter nå her og er groggy i halsen og trøtt og tung i hue.. finnes det gode tips mot forkjølelse? har dere noen gode tips å dele med meg? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hold deg varm, kjøp nesespray...Klassiske tipse er vel også varm te/melk med honning Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Varmt Bad Noe varmt å drikke (solbær saft med honning) Halspastiller Nesespray (ikke bruk den for mye) Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 varmt bad, det kan jeg prøve...blir oftest jævla svimmel etterpå, men burde kanskje prøve å drikke vann mens jeg bader? svimmelheten kommer kanskje av vanntap via svette. solbærsaft har vi, også kalt solbærtoddy, men jeg takler ikke dette. jeg blir kvalm på tanken, og første gangen jeg drakk det, pinte jeg det i meg. det er så kvalmende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå