Maggot_FF Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ringte og flyttet til Juli, fant ut at de hadde planlagt å sette meg til transport, men jeg hadde gode muligheter til Crew Chief Assistent dersom jeg gjorde det bra på rekruttskolen. noen som har info om transport og CCA? med tanke på krav for CCA og lignende. og hvis noen kan si litt om livet innenfor transport så hadde det vært supert. takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://www.mil.no/luft/start/karriere/vern...rticleID=147648 Står vel litt generelt der. Skal muligens Madla i sommer jeg også. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har tenkt på prøve å bli CCA sjølv, skal òg på Madla i slutten av juli. Kva utdanning har du, sidan dei sa at du hadde god sjanse til å bli CCA? Lenke til kommentar
Logum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ringte og flyttet til Juli, fant ut at de hadde planlagt å sette meg til transport Det høres merkelig ut. Tjenestefordelingen fungerer sånn at du får sette opp tre ønsker på en liste, og du er nærmest garantert å få ett av dem oppfyllt. Utdanning og erfaring har ikke all verden å si, selv om det sikkert er et pluss. Det som teller mest er hvordan du oppfører deg under rekruttperioden, og hva du presterer på de fysiske testene. Og en porsjon flaks kommer nok godt med. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skal til Madla 28.juli, så me snakkes nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå