Trondster Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heh - hvorfor knekken i knærne? - Mistet noe i risten? - For mye alkohol/dop? - Pukkelrygg? - Teite mobilskjermen funker dårlig i dagslys? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser nesten ut som ha har mistet noe av verdi og som har ramlet ned i risten ... Hehe.. ja faktisk! Enten det, eller så er det noen som har ringt og sagt at smekken er åpen Tom Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 29. april - Vår i byen f/4 1/320 sek iso 125 34 mm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Flott kontrast mellom de fargerike plantene og den grå byen. Plantene virker ihvertfall fargerike ... Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Liker veldig godt uttrykket du har fått til i mange av bildene dine - det ser nesten ut som noen av dem er tatt med grovkornet film. Kan du si noe om fremgangsmåten? Høydepunkter fra den siste uken er for meg "Alene mot keeper" (liker godt hvordan utespilleren er uskarp, mens keeper og omgivelser er skarpe) og "Veien tok slutt" (generelt et interessant situasjonsbilde med en fin komposisjon og bra s/h-konvertering). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Mange fine stemningsbilder i aprilfesten. En spennende sjanger jeg ikke har helt har våget meg inn i - er en barriere å ta bilder av vilt fremmede mennesker på gaten - særlig i spesielle situasjoner.. Syntes du fanget Skål veldig bra - føler en historie om at mannen har et problem, og heller ikke vil innrømme det for seg selv. Samme sjanger som Veien tok slutt. Nydelig stemning i Lengtende, og Trist var - vond - på den gode måten. Fint øye for tristheten i Skulle ønske jeg hadde råd, og enda bedre i En trøstende klem. Må si at du har et veldig godt øye for det triste og melankolske - bilder med følelser som gjør veldig mye for meg. Veldig, veldig bra aprilfest. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Liker veldig godt uttrykket du har fått til i mange av bildene dine - det ser nesten ut som noen av dem er tatt med grovkornet film. Kan du si noe om fremgangsmåten? Grunnnen til at det har blitt slik er vel på grunn av et par tabber av meg. Bildene har blitt for mørke og jeg måtte gjøre dem lysere. I tillegg har jeg croppet dem litt. ...Veldig, veldig bra aprilfest. Tusen takk Trondster! Veldig hyggelig å høre .. og så kommer endelig mitt siste bilde. Hadde ikke trodd at jeg skulle avslutte med å levere et bilde for hver eneste dag. 30. april - Utepils f/4.5 1/500 sek iso 125 48 mm Da er det bare å gå igjennom og velge 3 favoritter. Har noen mening om dette er det bare å si i fra. Alle meninger mottas med takk Endret 3. mai 2009 av iamluka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå