Trikrin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heisan! Har gått til innkjøp av en Acer One Aspire. Har installert Open Office 3.0 ved hjelp av Macles sin guide. Har fått ikonene tilbake, men de virker ikke lengre. Får startet Open Office 3.0 ved hjelp av kommando-linjen, men ikke med ikonene. Noen ideer? Guiden jeg snakker om finnes her: http://macles.blogspot.com/2008/10/install...cer-aspire.html Har kjørt dette: udo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/calc.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-calc.desktop sudo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/impress.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-impress.desktop sudo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/writer.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-writer.desktop sudo sed 's/org3-/org-/;s/%U//' -i /usr/share/applications/openoffice.org* sudo mv $HOME/openofficeorg* /usr/share/icons/hicolor/48x48/apps sudo gtk-update-icon-cache -f /usr/share/icons/hicolor Uten at jeg får ikonene til å fungere. Noen gode ideer? Lenke til kommentar
ministian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Heisan! Har gått til innkjøp av en Acer One Aspire. Har installert Open Office 3.0 ved hjelp av Macles sin guide. Har fått ikonene tilbake, men de virker ikke lengre. Får startet Open Office 3.0 ved hjelp av kommando-linjen, men ikke med ikonene. Noen ideer? Guiden jeg snakker om finnes her: http://macles.blogspot.com/2008/10/install...cer-aspire.html Har kjørt dette: udo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/calc.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-calc.desktop sudo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/impress.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-impress.desktop sudo cp -f /opt/openoffice.org3/share/xdg/writer.desktop \ /usr/share/applications/openoffice.org-1.9-writer.desktop sudo sed 's/org3-/org-/;s/%U//' -i /usr/share/applications/openoffice.org* sudo mv $HOME/openofficeorg* /usr/share/icons/hicolor/48x48/apps sudo gtk-update-icon-cache -f /usr/share/icons/hicolor Uten at jeg får ikonene til å fungere. Noen gode ideer? har du prøvd og avinstallere det og installere det på nytt? Endret 3. april 2009 av ministian Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Nei, det har jeg ikke gjort. Er det ikke noen måte å unngå dette på? Er det en lett måte å koble ikonene til riktig applikasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå