unik42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nintendo slår til med fem nye titler til nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Yey, denne har jeg ventet på Men kjøpte Lite for ikke så lenge siden, så venter å se hvordan tilbakemeldingen på denne er. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I tillegg så vil nettleseren Opera være tilgjengelig for nedlasting og det skal være mulig å benytte seg av flere typer sikrede nett enn med DS Lite, noe som kan gjøre den enda nyttigere på turer.Korrigering: Noe som kan gjøre det mulig å faktisk bruke wifi i det hele tatt. DS & DS Lite takler jo kun WEP. Jeg mener: WEP?! Seriøst? Jeg håper de kommer med en oppdatering til DS Lite som muliggjør dette også, men det skjer vel neppe. Den er vel knapt nok oppgraderbar i det hele tatt. Jeg synes ikke det burde være lov å si at et produkt har wifi dersom det ikke støtter i det minste WEP+WPA(2) i vanlige konfigurasjoner (preshared key). DS (Lite) har WEP, PSP har WEP og WPA1, men ikke to. Det er jo ikke så vanskelig å legge inn støtte for. Det kunne godt vært nevnt hvilke typer kryptering det støtter. For meg er det et stort ankepunkt mot håndholdte i dag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Synes nå at jeg så en DSi til salgs på Spaceworld i går jeg. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vurderer om jeg skal kjøpe denne, bedre og større skjerm frister, samt WPA-støtte. Men prisen og fraværet av GBA-slotten frister derimot ikke Lenke til kommentar
G Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ville heller kjøpt meg en Xbox 360. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja for DEN kan man jo spille på på bussen. Eh, vent.. Nei. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå begynner jeg å slippe opp for grunner til å ikke kjøpe en DS Det eneste motargumentet er prisen Jeg tror jeg må gå over hvilke spill (og deres priser) jeg ønsker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg