Gå til innhold

Mobildekning i Vikingskipet under TG

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

God morgen,

i en alder av 47 har jeg blitt tvangspåmeldt til The Gathering i Vikingskipet. Er det noen som har erfaring med mobildekning under dette arrangementet?

Dersom jeg ikke vender levende tilbake benytter jeg anledningen til å takke for mange gode diskusjoner her på forumet. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det var dårlig med dekkning i 99 når jeg var der, men det er vell store sjanser for at det har blitt utbedret siden den tid :).

Edit. God morgen ja!

Og du vender nok levende tilbake om du tåler å leve på den drittmaten de selger der :)

Endret av Tjorven #138
Lenke til kommentar
Dekningen er god men støyen er såpass at du som regel bør gå ut for å snakke i telefonen :)

Du kan jo se dekningskart til din operatør også for å sjekke.

:tease:

Vel, på dekningskartet - uten å engang gå inn, så er det nok innendørsdekning på både 2G og 3G fra både TnM og NC... Det Mr. mia_tuk nok mener med dekning her, er om det er montert innendørssendere fra TnM og NC for å øke kapasiteten og dekningskvaliteten.

My guess er at det er en sender innendørs, ev. en sender i umiddelbar nærhet til "skipet".

Mateo

Lenke til kommentar
Dekningen er god men støyen er såpass at du som regel bør gå ut for å snakke i telefonen :)

:tease:

Vel, på dekningskartet - uten å engang gå inn, så er det nok innendørsdekning på både 2G og 3G fra både TnM og NC... Det Mr. mia_tuk nok mener med dekning her, er om det er montert innendørssendere fra TnM og NC for å øke kapasiteten og dekningskvaliteten.

My guess er at det er en sender innendørs, ev. en sender i umiddelbar nærhet til "skipet".

Mateo

Ja jeg vil anta det er det. Alle de årene jeg har jobbet der har jeg aldri opplevd dekningsproblemer, og jeg har vært innom de fleste operatører og nett de årene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det skal jeg hilse å si! Jeg er inne live fra Vikingskipet og støyen er uutholdelig. Fyren til venstre for meg har så mye stereoanlegg at sikringen kommer til å gå når jeg plugger inn vannkokeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
bare for å nevne det så er vel vannkoker fortsatt ikke lov å bruke på TG. Skal stå en rekke oppe nært scenen der det er vannkokere du kan bruke.

Fant dem!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Og du vender nok levende tilbake om du tåler å leve på den drittmaten de selger der :)

Ja fytterakkern. Hamburgertallerkenen var så jævlig at jeg måtte be om å få pengene tilbake, og det har jeg bare gjort én gang så lenge jeg har levd.

Lenke til kommentar

Ja fytterakkern. Hamburgertallerkenen var så jævlig at jeg måtte be om å få pengene tilbake, og det har jeg bare gjort én gang så lenge jeg har levd.

Levende vendte du tilbake...og etter svært kort tid også.

Du er alt for gammel til sånne happenings som dette vet du. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Årsaken til at jeg dro hjem så tidlig var at minstemann spøy og ville hjem til mamma. Årsak: utmattelse og alt for mye godteri. Det var innmari moro så lenge det varte og neste år vurderer jeg å melde meg på som crew. Ha!

Lenke til kommentar

Årsaken til at jeg dro hjem så tidlig var at minstemann spøy og ville hjem til mamma. Årsak: utmattelse og alt for mye godteri. Det var innmari moro så lenge det varte og neste år vurderer jeg å melde meg på som crew. Ha!

Ja meld deg på som crew :) Jeg har jobbet der noen år og det er faktisk ganske artig. Slitsomt men artig. Mye bråk da... Tror jeg begynner å bli for gammel sånn egentlig men... Ett år til klarer man :)

Lenke til kommentar

Da er det nok bare å konkludere med at man både kan være for gammel og for ung for TG. Crew er sikkert ikke dumt. Må være rene ferien det. Alenetid og greier :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...