WigNut Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tror jeg har mistet telling på hvor mange ganger jeg har blitt små frustrert over steam eller live. siste mann nå er Impulse... Har Sins of a solar empire expantion... skulle aldri ha kjøpt det spillet der. Var på LAN party i helgen og der var jeg den som hadde den nyeste patchen på spillet. men ingen av de andre hadde lastet den ned så vi fikk ikke spillt sammen. Ikke fikk de det heller pga serveren som har disse patchene var nede. Tenkte at det ikke var noe problem. så jeg slettet spillet å la det inn på nytt da jeg hadde backup av setup og nest siste patch på min pc... joda... La inn spillet men fikk jeg lov til å patche det da tro? NEI! fordi jeg måtte være logget på Impulse for å få lov til å legge in patchen som jeg hadde på min pc og for å få lov til å spille et spill jeg hadde betalt for!! HVA FAEN! Endte med at jeg slette hele møka å hentet ned spillet som torrent men den patchen jeg trengte og en crack. tok under en time så var spillet oppe å gikk. Samme pisset har jeg med Live når det gjelder company of heroes. Min data av en eller annen grunn liker ikke patch nr 2 så når jeg laster ned den, krasjer CoH og jeg må slette spillet igjen. oxo et spill som er kjøpt å betalt da jeg liker å støtte de som lager et godt spill. Men det jeg måtte da gjøre var å dra ut internett kabelen min FØR jeg startet spillet slik at han verifiserte meg fra CD og jeg slapp å laste ned de forbanna patchene. Gjør det nok ganger så havner det spillet som torrent med crack på maskinen oxo noe jeg har. Hva pokker er galt med sånn det var før? var ingen slike problemer da. Man gikk i butikken. kjøpte en cd/dvd. Gikk hjem å puttet den i sloten og la inn spillet. Hvis du ville ha en patch så lå dette på nettet som standalone. fungerte som en drøm. Ikke all denne sjekke meg her å sjekke meg der opp imot den serveren og den serveren osv osv! man blir jo sprø av mindre. jeg har betalt for spillet så la meg nå gjøre hva faen jeg vil med det, laste ned DE patchene NÅR jeg vil og HVIS jeg i det hele tatt VIL. Om jeg vil bruke den cd/dvd som en leirdue til hagla så gjør jeg det oxo. Og tro det eller ei. det er det Sins of a solar empire plata ble brukt til. Artig effect i solen ble det oxo. Så her etter holder jeg meg til torrents og cracks når jeg skal ha meg noen nye spill. Fatter ikke spill industrien det at de ødelegger for de som faktisk betaler for spillet så kan de jaggu kysse meg i ræva. Da blir det torrents så det skriker etter. Gratis og slipper all denne "sjekk meg her å sjekk meg der" møka. Fallout3 oxo. må være pålogget Live tjenesten for å spille det spillet i single player!!!??? HVA F***!! Jeg har KJØPT spillet. Nå la meg få spillet det spillet da for faen! Uten å måtte lage brukernaven, passord ( popups som 10% rabatt om du laster ned noe annen dritt reklame ) e-mail adr. Verifisere hele møka. Så får man enderlig spille... Trudde du. Hva skjer hvis live er nede tror du? Lite søtt vindu på toppen av skjermen som sier at du ikke er logget på til live. Får jeg spille da tror du? ja det får du men får du lagret spille da tror du? NEI! Nei... jeg takker og bukker til alle steam, live, impulse osv osv som ødelegger spill på denne måten. Jeg holder meg til torrents fra og med idag og evig tid eller frem til de gir faen i å plage de som har kjøpt spillet. Gratis og de funker uten å plage vettet av deg. Isteden for å betale for å bli plaga til det glade vanvid!! Dette er min mening om dette og det kommer sikkert noen inn her å sier "det er pga piratene som ødelegger inntektene til de som lager spillet" osv osv osv. Ja ja ja jeg ser den biten der jeg å. Men når spill industrien gir blanke F*** i meg som kjøper spillet og jeg skal da få lide pga det. Er det rett da? Da forbeholder jeg meg retten til å gi faen i dem å laste ned torrents og crack som funker som jeg vil den skal funke. Og etter min mening, funker bedre en orginal spillet som man kjøper. Endret 3. april 2009 av WigNut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Du tar feil angående Fallout 3, man må ikke være pålogget live mens man spiller det. EDIT: Og ikke skriv "også" som "oxo", veldig plagsomt å lese det slik. Endret 3. april 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tips 1: vil du bli tatt alvorlig, skriv sikkerlig norsk... Men ja, spill som krever deg pålogga på steam for å spille er irriterende... personlig har jeg bytta over til impulse der du kan bestille CD versjonen av spillet også Lenke til kommentar
jevli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Eneste jeg ikke liker med Steam er at det krever mer PC enn det trenger.. Tregt å starte opp osv. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Sa nå at man ikke må være pålogget for å spille fallout3 sa jeg? Jeg skrev at man må være pålogget for å lagre spillet. Knappen som vi OGSÅ kaller "save" Selvfølgelig kan man komme rundt denne påloggingen ved å fjerne noen filer. Det det skal da være unødvendig i mine øyne. Vet at man kan bruke impulse for å bestille cd/dvd vers. Bra dette men at man trenger/må ha impulse på maskinen for å spille et spill blir for dumt. Eller at man må ha det for å verifesere programmet ditt. Og som sagt å erfart. Er serveren nede så får du ikke spille i det hele tatt. De sier OGSÅ (siden Gnålern klaget så fælt, må være nicket) at de kommet til å slippe en patch som gjør at du ikke trenger å verifesere eller spille spillet hvis de skulle gå bankrupt eller lign. Slipp nå den patchen med en gang da og gjør oss alle fornøyd :s Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har samme problemt i GTA IV for PC, mye være innloget på noe LIVE faenskap for å loade save filene dine. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Har samme problemt i GTA IV for PC, mye være innloget på noe LIVE faenskap for å loade save filene dine. Noen som jeg kjenner gikk rundt dette problemet så man slapp dette. Men da fikk de ikke spille i multiplayer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sa nå at man ikke må være pålogget for å spille fallout3 sa jeg? Jeg skrev at man må være pålogget for å lagre spillet. Knappen som vi OGSÅ kaller "save" Feil igjen, jeg har aldri trengt å være pålogget live for å lagre på Fallout 3. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Enig med trådstarter her, det ER for mye mas å få installert et spill pr i dag. Har sluttet å kjøpe nye spill, nettopp pga all irritasjonen med register her, driver der, eller patch ditt von datt... Company of Heroes måtte jeg gi opp, var klin umulig å få det til å virke. -Hadde ikke det vært bundlet med skjermkortet mitt, så hadde det gått rett i retur! Så torrents 1, spillprodusenter 0. Endret 4. april 2009 av Qtecman Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tips 1: vil du bli tatt alvorlig, skriv sikkerlig norsk... hmmm... det var det der med stein i glasshus, da... Men det var da ikke VELDIG mange skrivefeil i førstepost da? -har sett langt verre. Endret 4. april 2009 av Qtecman Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Syntes Steam gjør en veldig bra jobb jeg...Det at man må være logget inn for og save er jo nettop får og hindre piratkopiering. Steam er jo noe som holder pc-gaming i live etter min mening. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) om dere har så mye problemer med å installere og spille et spill må dere ganske enkelt innse at det kanskje ikke nødvendigvis er spillet det er noe gale med. Det å hate steam som er i seg selv en genial ting som hindrer piratkopiering er i mine øyne ganske tilbakestående. Steam hindrer pirater å laste ned feks css og spille dette, noe som jeg er veldig for! Konklusjon: Om du ALDRI får et spill med steam, live eller lignende til å fungere er det nok deg selv som er problemet og ikke programmet. Endret 6. april 2009 av Martyr Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Eneste jeg ikke liker med Steam er at det krever mer PC enn det trenger.. Tregt å starte opp osv. Da har du en pc med dårligere spesifikasjoner en gjennomsnittet. Selv har jeg ingen problemer med at Steam bruker 18MB ram eller at spillmappen min er på 30 GB. Ligger Steam i tray så bruker den ikke mer ressurser enn at maskinen burde tåle det. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Syntes Steam gjør en veldig bra jobb jeg...Det at man må være logget inn for og save er jo nettop får og hindre piratkopiering.Steam er jo noe som holder pc-gaming i live etter min mening. Hvordan hindrer det piratkopiering? Det er jo bare for de som har kjøpt spillet denne begrensningen gjelder. I piratkopien er denne sperren tatt bort, så mens jeg spiller Fallout 3 i fred og ro, må dere lovlydige borgere sitte å rive dere i håret hver gang nettet av en eller anna grunn er nede... Til Martyr: Steam hinder ikke piratene det minste grann. Omtrent alle spillene på Steam kan du også laste ned på Piratebay. Selvsagt får du ikke spilt online med de fleste piratkopierte spill, men dette har vært en begrensning for piratene helt siden den første Cdkeyen kom... Alle de andre begrensningene DRM gir, begrenser KUN bruken til de som har kjøpt spillet. I piratkopiene er disse sperrene og begrensningene tatt bort. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det finnes da mange pirat versoner av CS:S (og 1.6) som det er fullt mulig å spille online. Jeg gjorde dette da jeg ble banna fra CS... Funket som er drøm. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Egentlig bare ulemper med å kjøpe lovlig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tips 1: vil du bli tatt alvorlig, skriv sikkerlig norsk... Men ja, spill som krever deg pålogga på steam for å spille er irriterende... personlig har jeg bytta over til impulse der du kan bestille CD versjonen av spillet også Ironi? "Skikkerlig" skrives "skikkelig", uten r. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 okey..det hindrer kansje ikke så mange og kopiere spill som legges ut på steam. Men jeg liker steam/valve og hva de gjør, så jeg kjøper gjerne ett spill der i ny og ned...Eller de eneste spillene jeg kjøper der er nesten bare valve spill men det er en fin ting og ha for de som ikke gidder og gå på butikken og kjøpe spillene sine. Da har du jo en tilgang på en butikk 24/7. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Steam er no faen bare tragisk! Etter at det byttet ut $ mot £ gikk det iallefall til helvette. Alt ble MYE DYRERE! koster no MER PÅ STEAM ENN PÅ BUTIKKEN! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 På det punktet er steam lame. "Hei. Kom så lager vi en nettbutikk, blir populær og bytter til en dobbelt så dyr valuta uten å endre prisene." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå