Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har problemer med normal runking.

Gjest runkeproblem

Anbefalte innlegg

Gjest runkeproblem

Halloen. Når jeg runker vanlig, med hånden kommer jeg aldri. Det ender som regel med at den blir slappere etter hvert. Kan også ha noe med å gjøre at jeg mister litt konsentrasjonen, på sexy tanker.

Men når jeg "tørrknuller" på sofaen, ligger på sofaen og har penis mellom sofaputen og kroppen. Og gjør som om jeg har vanlig sex. Da setter jeg meg veldig inn i situasjonen, tenker på en jente, og jeg kommer alltid på den måten. Selv på under ett min om jeg vil. Men vanlig håndrunking går ikke i det hele tatt, kan ha litt med å gjøre at jeg har noe treng forhud. Tror ikke det er greia da.

Noen som har et lignende "problem"? Eller noen visdomsord? takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mister ereksjonen under onanering tyder det på at du fantaserer så mye at du glemmer å fokusere på at det faktisk er deilig å ta på segselv. Prøv å legg fantasiene fra deg litt og kjenn etter hvordan du berører deg som er mest digg, når du kjenner det kan du gå tilbake til fantasiene igjen, bare ikke vær helt i fantasiverden

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg har omtrent akkurat samme "problem". Greier ikke å komme av vanlig runking, jeg MÅ ha den under boksern og dytte den på en måte... :p Høres sikkert utrolig rart ut, men sånn har jeg alltid vært. Utrolig irriterende, for jeg varer no sinnsykt lenge ved vanlig sex :p Hva kommer dette av?

Lenke til kommentar

jeg brukte den metoden eller en lignende metode tidligere. sluttet med det da jeg var 16 siden jeg skjønte at det ikke var lurt ved å lese ting på nettet.

http://healthystrokes.com/

hvis du slutter fullstendig med å gjøre det du gjør venter en uke eller litt mer og prøver å runke på vanlig måte kommer du til å få orgasme, jo før du starter med dette jo bedre. Jeg har lest om menn i 40 årene som ikke kommer når de knuller kjerringa fordi de runker på den rare måten. Helt seriøst, skift om, ikke bra for pikken heller at du må gny den hardt mot noe for å få til orgasme. sjekk siden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...