eXipTez Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hei, Egentlig nett begynt å interessere meg for fotografering og er stadig inne å leser her i forumet, dette er et bilde eg tok på vei hjem fra fjellet i dag. Håpe dåke like da. Endret 3. april 2009 av eXipTez Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Landskapsbildet ga meg ikke så veldig mye egentlig, men det andre var bra fanget. Litt bedre komponert så hadde blitt bra. Ville forsøkt en beskjæring på høyresiden for å unngå den sentrerte oppstillingen. Lenke til kommentar
eXipTez Skrevet 3. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Landskapsbildet ga meg ikke så veldig mye egentlig, men det andre var bra fanget. Litt bedre komponert så hadde blitt bra. Ville forsøkt en beskjæring på høyresiden for å unngå den sentrerte oppstillingen. takk for tilbakemelding, er veldig fersk i dette og er glad for alle kommentarer skal forsøke å lære meg en del i photoshop også men i utgangspunktet så kan jeg ingenting der. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Landskapsbildet ga meg ikke så veldig mye egentlig, men det andre var bra fanget. Litt bedre komponert så hadde blitt bra. Ville forsøkt en beskjæring på høyresiden for å unngå den sentrerte oppstillingen. takk for tilbakemelding, er veldig fersk i dette og er glad for alle kommentarer skal forsøke å lære meg en del i photoshop også men i utgangspunktet så kan jeg ingenting der. så veldig mye photoshop burde du ikke fokusere på å lære deg med det første. Beskjæring og slike heelt elementære ting er greit da, men først og fremst burde du se på fotograferingsteori. komposisjon, lys, forholdet mellom blender/lukker/iso, litt kamerateknisk osv. Ligger et kompendie her på forumet en plass, som du burde ta en kikk på (har ikke tid å leite det fram nå). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Satan hvor stygg de var . PS: Du må ha BK før alle emntetitler i forumet bildrekritikk da det skal bli mer oversiktelig under "Mine innlegg", "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder". Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Gud å stygge padder egentlig er.. Når det er sagt har du funnet motivet, og paddene i seg selv er fanget utrolig bra. Men for meg er ikke bakgrunnen og forgrunnen noe jeg forbinder med padder og som jeg irriterer meg litt over. Komposisjonen er som tidligere sagt for midtstilt, dra til paddedammen og eksprementer. Endret 3. april 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå