_oystein Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 er det mulig å partisjonere hd når en kjører raid.. eller må en bruke hele hd som en partisjon.. Litt uptraktisk å ha alt på samme partisjon med tanke på formatering etc.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Regner med du mener Raid0. ved raid0 så har du to separate disker som kort fortalt blir emulert slik at datamaskinenwindows tror det er kun en disk. Når du har satt opp to disker i raid så kan du gjøre akkurat det samme med dem som du kan med en enkelt disk. Altså så kan du patrisjonere så mye du vil, sånn at du kan formatere deler av raid-diskene dine mens du har informasjon i på andre deler av diskene. Ved formateringoppretting av patrisjoner anbefaler jeg Partition Magic 8 Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det er mulig å partisjonere RAID-en, iallfall i striping, og sannsynligvis i speiling også. Bare husk at første gangen du setter opp RAID-en må du ha helt tomme disker. Jeg vil også anbefale Partition Magic, men heller 7 enn 8 - jeg har selv slitt med en del bugs i 8-er'n som ikke 7-er'n inneholder. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Bruker RAID på den ene maskina mi. Og, ja - som de andre her skriver kan du partisjonere og formatere RAID- oppsett akkurat på samme måten som du gjør med enkeltstående disker. Jeg også anbefaler Partition Magic 8.0. Hos meg har den ikke bugget opp noen ting. Jeg tror absolutt at du skal bruke 8'ern, da jeg tror at 7'ern ikke er helt kompatibel med WXP (shoot me if I'm wrong)...... (hvis du bruker XP da)...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå