Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjerlighetssorg! SVIK! bedrageri!... trur jeg knekker sammen :'(

Anbefalte innlegg

Som en del av dere har lest hadde jeg et innlegg hvor jeg spurte om ei jente ville bli sammenst med meg osv.

(Link til innlegg jeg prater om: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093532 )

Jeg har nå det siste døgn snakket med bla hun og en del hun kjenner og har funnet ut at hun har holdt på med meg og en annen hun har påstått vært bestevennen.

Jeg er dypt dypt skuffet og utrolig lei meg og skjønner ikke hvordan det går ann å være så løs. Jeg har snakket med han andre og funnet ut at de bare har holdt på noen få uker + at de har hoppet i sengs med hverandre.

Hun snakket med meg over telefonen nå og oppførtse seg som en selvopptatt bitch fordi det eneste hun villa var å redde sitt eget skinn å beholde en av oss, og selvfølgelig ble det han andre. Men han har vært i kontakt med meg og hørt va som har vært mellom meg og jenta, og han er sikkert minst like lei seg og skuffet som det jeg er.

Hun sa på telefonen at jeg måtte si til han andre, at det med at vi har klint opp til flere ganger var noe som skjedde ufrivillig fra hennes side. Og at vi begge da skulle si at det kun var et "nuss nuss" og at det ikke var så mye. Fra min del spillte det mange følelser inn her og utifra det hun sier var det en del følelser fra henne også.

Virker sikkert som jeg ikke tar dette så ille opp men jeg tar det faktisk jæææævli tungt. Hadde det ikke vært for masken jeg bruker hadde jeg strøket sammen og blitt helt ødelagt på gulvet. M.a.o. et nervevrak ved verdens ende.

Jeg var jo i ferd med og hoppe i sengs med henne jeg og, og det viser jo bare hvor billig og player aktig hun er som hadde latt meg gjort det.

Jeg lurer derfor på; Hvilken side bør jeg holde meg til? Bør jeg hjelpe jenta å få gutten hun mest vil ha, tilbake! -Eller skal jeg gå sammenst med gutten og fortelle sanheten til han noe som sikkert hvil gjøre at han ikke vil snakke med henne mere.

Det er tydligvis at det er jeg som er den som bestemmer hva som skal sje i denne saken i.o.m at jeg er den som bekfrefter påstandene her.

For hun kommer til å si til han andre at den klininga osv bare var noe som skjedde helt uten videre, uten at hun egentlig var med på det.

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter bare ikke :cry: at det går ann liksom.

Å være så utrolig falsk, når hun syns det er greit at vi kliner opptil flere ganger og i flere timer av gangen.

+ At hun kledde av seg forran meg da hun skulle skifte og lot meg beføle bryster osv da vi koste.

Sykt lei meg akkuratt nå :cry: Men det at jeg er skuffet gjør at det ikke er så mye å bli lei seg for egentlig. Veldig deilig at jeg slipper den extreme kjærlighetssorgen jeg vanligvis får når jeg har dumpa/ blitt dumpet

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Jeg syns du skal fortelle gutten om hvordan hun oppfører seg så han ikke må oppleve å bli like såret som du ble.

Å være så utrolig falsk, når hun syns det er greit at vi kliner opptil flere ganger og i flere timer av gangen.

+ At hun kledde av seg forran meg da hun skulle skifte og lot meg beføle bryster osv da vi koste.

Sykt lei meg akkuratt nå :cry:

Prøv å ikke bry deg om det og vær heller glad for at det er over og ut mellom deg og henne nå. Slike er ikke noe å samle på, og en faller jo bare for å lære å reise seg. Kanskje du klarer å unngå slike falske og egoistiske jenter i framtiden, og husk for all del at alle jenter ikke er slik.

Lenke til kommentar
Jeg syns du skal fortelle gutten om hvordan hun oppfører seg så han ikke må oppleve å bli like såret som du ble.

Sykt lei meg akkuratt nå :cry:

Prøv å ikke bry deg om det og vær heller glad for at det er over og ut mellom deg og henne nå. Slike er ikke noe å samle på, og en faller jo bare for å lære å reise seg. Kanskje du klarer å unngå slike falske og egoistiske jenter i framtiden, og husk for all del at alle jenter ikke er slik.

Takker for all medfølelse og støtte her :thumbup: Men det var jo det at jeg trudde jeg hadde funnet "drømmejenta" denne gangen for hun var så ærlig på absolutt alt og viste meg alle sine følelser osv. Men hun fortalte jo tydligvis ikke alt :no::cry:

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar
Er du fortsatt i live? I få fall er det ingenting som hindrer deg ifra å bare fortsette med livet, møte nye mennesker og ha det gøy. Det hjelper ikke å synes synd på seg selv og være trist, jo fortere du kommer over det, jo bedre. :­D

Joda, har begynt å komme over det nå. Jeg er bare så sykt ivrig etter å ødelegge for hun nå ved å si alt til han andre gutten. Syns ikke sånne som hun skulle fått lov til å holde på, på den måten som de gjør :mad:

Lenke til kommentar
Si det til gutten for hans skyld. At du får en liten hevn er bare en bonus. >8D

Good night, and good luck.

Haha, det skal jeg selvfølgelig gjøre vettu ;)

Da sier jeg bare natta til deg, og takk for all hjelp ;):thumbup::yes:

Endret av gileraboy
Lenke til kommentar

Backer opp resten her. Du burde snakke med han andre fyren om det. Hvis det er sånn hu oppfører seg kan du slå to fluer i en smekk. Han fyren får vite hva han holder på med, og får muligheten til å slippe å bli såret. Og hun dama innser at hun ikke kan holde på sånn når hu ikke får han gutten, at hun kanskje skjerper seg og ikke sårer andre gutter på den måten i fremtiden.

Så snakk med han fyren, men under rolige forhold. Få han til å se at du informerer han om dette kun fordi du ikke vil at han skal ende opp på samme sted, og ikke pga du bare vil ha hevn over henne.

Lykke til. :)

Og husk: Bra at du fant ut av det såpass tidlig, så du slapp å bruke for mye tid på hu dama der. ;)

Lenke til kommentar

Angrer nesten på at jeg ikke skrev noe i den andre tråden din, men jeg ble bare så oppgitt av å lese hvordan du elsker dama etter noen uker og fyrer løs på melding om det og tror det vil gå bra..

Uansett. Drit i dama og fortell fyren hvor dust hu er, men ikke overdriv - det vil bare gå utover deg selv.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet? Hun prøvde ut dere begge og valgte han andre. Hadde du vert "vinneren" så hadde du nå sittet her og fortalt oss hvor fantastisk hun er, og hvor jæ-æ-æ-ævli schef du var som nøkket henne ut av fingrene på han andre. Slutt å grin og finn deg heller ei anna.

Forøvrig, er det noen her som er seriøst overrasket? Det hun her har gjort er jo slik verden faktisk er, og faktisk fungerer. Dere kan misslike det så mye dere bare vil, men slik er verden! Lev med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...